Praatgroep Poezenbende

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 31 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hoi Coco. dankjewel voor je uitleg ik snapte er namelijk géén bal meer van !! Nu was het mij niet zozeer te doen om in de Top 1000 te komen hoor ! Mij ging het er meer om hoe mensen aan zoveel DI kwamen met oogsten.
    Veel plezier met dit leuke event Gr lonnie
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je in de top 1000 zit krijg je andere prijzen als bij de eerste 100 hengels. Hoe zit het dan in de tussenfase? Je hebt de 100 hengels af en staat niet in de top 1000, maar je bent bijv 1001 xD welke prijs krijg je dan. Was ik eigenlijk wel benieuwd naar.

    Ik sta in de top 100 hengels, 1 hengel af :D
     
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    De prijzen die je per gevoerde poes krijgt veranderd niet, de prijzen die je ziet aan het eind van de faq zijn voor de spelers die aan het eind van het event in de top 1000 staan.
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Oh, ik begrijp het. Je krijgt gewoon de prijs van het eerste lijstje van de FAQ. Het laatste lijstje krijg je alle prijzen als je in de top 1000 eindigt. schaapje snapt het, dank je wel Thea. ;) Ik zat weer te ingewikkeld te denken, pfff. :wuerg:
     
    dutchboy, beereekhoorn en lonnie57 vinden dit leuk.
  5. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Wat heerlijk :) Kan je gezellig mee blijven doen :) :)
     
    dutchboy, bearke89 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik ben benieuwd of je het met 300 gaat redden, je kan al meer gewas kweken alleen met water in de tijd die we nog hebben. En de spelers met de kastanjewolk (die voor de top 1000 gaan) zullen alle tijd die ze hebben ook gebruiken voor het eventgewas. Heb jij die wolk eigenlijk vrijgespeeld?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ben ook begonnen, heb de velden vol staan en 115 drops, ben tevreden. Zal mijn veredelingen ook een op peil gaan brengen, heb voor de rozen alleen waterliefde en vroegrijp:cry:
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, maar 4 dagen geleden niet bij nagedacht. Die is vanavond om kwart over 11 klaar. Ik denk er dus wel hard over om morgen op 3 velden eventgewas te zaaien en op de laatste rozen op comfortvelden. Anders ga ik de 1800 drops nooit redden.
    Het verschil tussen wel of geen gewone mest gebruiken, is maar klein. Maar spelers die met mandjes begonnen zijn lopen al minimaal 1 oogst voor. En spelers die bereid zijn om om de 5 uur een wekker te zetten kunnen inderdaad tot maximaal 5x per etmaal oogsten, terwijl ik uitga van 3x per dag en s'nachts voor de drops gaan.
    Ik ben zelf ook heel benieuwd of ik met 300 een kans maak, anders kon ik wel eens spijt krijgen van de verschillende mestsoorten die ik in dit event stop, maar goed, eerst afwachten gaat niet, dus ik ga ervoor.
     
    dutchboy, schaapje52 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik wens je heel veel succes en hoop dat je het gaat halen. Ik zal je iedere dag een knot wol sturen. Misschien dat meerdere spelers dat gaan doen. Ik hoop van wel.
    Bij deze dan een oproep aan iedereen.
    HELP COCO HET EVENT DOOR
    Sorry mods voor het schreeuwen
     
  10. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier inmiddels 189 drop items. Ik ben de eerste 7 hengels worden gemaakt in de molen.
    Hier nog steeds bezig met het veredelen van rozen. Ik krijg echter de sm liefde niet.
    Deze wil maar niet te voorschijn komen.
    Als ik om drops verlegen zit toch maar proberen zonder sm liefde.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb nu 34 hengels gemaakt en ook daarvan de prijzen ontvangen. Staan er weer 9 te draaien. Die zijn voor morgenvroeg.Ik ga niet voor de top 1000 maar iedereen die er wel aan mee doet heel veel succes. Laat even weten of je drops nodig bent. Dan stuur ik er 1 toe
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb de eerste 11 hengels pas aangezet. Daarmee voldoende zaaigoed over voor morgenvroeg alle velden. Overal staan nu zoveel mogelijk stallen en bomen op die meer waard zijn dan de rozen. Over 8,5 uur weer achter de pc. Dankzij de veredelde rozen en ruim 1000 supermest heb ik nu ruim 600 drops.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat heb je super snel gedaan om nu al 34 hengels gemaakt te hebben. Ik heb er inmiddels 5 gemaakt en 5 ingeleverd. Heb de prijzen ontvangen: 3 x5.000 TEP, 5.000BP en een 3uurs coupon.
    Over 20 min kan ik al mijn kwartveldjes oogsten. Even kijken wat ik dan ga doen. Of het advies van Coco volgen en er stallen op zetten of gewoon gewassen evt. event gewassen. Op baha ga ik voor de thee / koffie. Die heb ik beiden hard nodig en 9uur is een mooie tijd :)

    Update: 15 stuks extra in de molen staan. Dan heb ik morgen 20 hengels gemaakt en dus sieritem 1 en de staak al binnen :) Gaat op zich lekker.
    Voor de nacht heb ik koffie, uien, winterjasmijn, aubrieta en het eventgewas op staan. Op de hoeken staan nog de XXL bomen. Daar haal ik er morgen een deel van af en hier en daar heb ik nog wat stallen staan.


    Zie ik dat nou goed dat nummer 1 van de top 1.000 al 174 hengels extra ingeleverd heeft???? Phoe zeg, dat is wel erg veel en erg snel o_O
     
    Laatste bewerkt: 3 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    die kattenrommel kan er dus maar 1 winnen?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Sorry voor Coco, maar mijn dagelijkse kadootjes zijn toch echt voor mijn trouwe buurtjes en eventueel op het laatst voor iemand die een normaal event net niet redt.

    Bij dit event in de top 1000 willen komen?
    Doe het dan ook zelf, in plaats van op dag 1 al te gaan bedelen.
    Dat is mijn mening.
     
    dutchboy, Farmer121965 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die krijgt iedereen die in de top 1000 staat evenals de sticker.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Jammer dat je een oproep van een buur, waar ik zelf niet eens om gevraagd heb, gelijk als bedelen bestempeld.
    Ik stuur zelf normaal ook altijd alleen naar buren, ik heb zelf gistermorgen aangegeven iedereen zoveel mogelijk terug te sturen die mij stuurt, maar kan dat deel van je reactie ook helemaal begrijpen.
    Dat spelers die iets willen bereiken dat maar op eigen kracht moeten doen, is een mening die heel wat spelers met je delen, gelukkig zijn er ook veel spelers op het forum die het leuk vinden om een ander te helpen.

    Wat betreft mezelf, ik heb vanmorgen inderdaad de kastanjerij aan kunnen zetten en heb in een kwartier voor 1000 supermest bijna 1000 drops teruggehad. Met de 60 van de oogst van vanmorgen en de drops van gisteren heb ik al bijna 1800.
    Zaterdagmorgen kan ik nog een keer hetzelfde doen, dus om drops hoef ik me niet meer druk te maken. Iedereen bedankt die me gisteren toch gestuurd heeft. Nodig is het verder niet.
     
    dutchboy, cinnie87, herma1234 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    ik kom niet in de siertuin, gisteren ook al niet. hebben hier meer mensen last van
    hij blijft op 99% hangen
     
    Laatste bewerkt: 4 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kom hier gewoon de siertuin in.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    eerste 11 hengels aan de katten 'gevoerd', oa een stekje, 2x 12 uurs coupon en 10.000 baha-puntjes, gaat goed!

    Oh en de siertuin geen probleem, misschien even je cache leggen???
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.