Praatgroep Poezenbende

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 31 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik krijg nu dus visioenen van katten die niet willen spelen maar willen slapen...

    Zo ga ik het dan dus echt niet halen:music:
     
    |-|ans en dutchboy vinden dit leuk.
  2. fablim

    fablim Oudgediende

    Ik trok die conclusie ook miek, hoe bedoelde jij m dan?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Kastanjewolk en gebruik van supermest horen een beetje bijelkaar.
    En de snellere molen is pas van belang als je meer dan 1780 hengels in wilt kunnen leveren. Dat zijn 196.000 gewassen verbouwen. En om die bijelkaar te krijgen moet je 6 dagen lang om de anderhalf uur eventgewas oogsten. 89x gewassen zaaien met supermest. Meestal blijven de drops achter als je met wac op kwartveldjes werkt. Dus ik denk niet dat iemand de 1780 hengsels gaat halen.
    Persoonlijk hoop ik in de buurt van de 300 te komen. Met alleen suzi en supermest op de eerste dag. Maar met meer supermest en beginnen met mandjes moet er dus wel meer mogelijk zijn.
    Sorry hoor, is er iets wat ik kan doen om je heerlijke ontspannen poezendromen te laten hebben?
     
    ymked55, dutchboy en fablim vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Die 3 van mij liggen nu ook languit gestrekt.-.-
    En ik trok ook de verkeerde conclusie
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nou gewoon moet je voor stellen als je in het echt 100 keer in 6 dagen met een kat moet gaan spelen....
    Dan houd je geen armen meer over:music:
     
    dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. fablim

    fablim Oudgediende

    :D joh, ik speel maar 1x per dag met kat... een uur of 5 lang, dat zou niet eens passen, 100x in 6 dagen
     
    ymked55, dutchboy en -Coco1968- vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja dat bedoel ik dus...
    En er zijn ook katten die niet met zo een hengel willen spelen
    Dan haal je het event echt niet:oops:
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. fablim

    fablim Oudgediende

    xD ben blij dat BP hengelpoezen regelt, volgens mij (vr)eten ze die dingen op.

    Ik zit opeens te denken van die test in... Berlijn was t geloof ik, met die glazen box om te ontstressen, waar uit luikjes allemaal kittens kwamen om mee te kroelen
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan haal ik het hele event niet. :wuerg: Ik heb geen lieve katten, ben allergisch. :cry:
    Als ik bij katten ben geweest dan zie ik er zo uit :cry:
     
    ymked55, dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, zelf heb ik niet zoveel met katten. Maar als ik op een verjaardag zit met aanhalige katten om me heen dan zit ik op zo'n verjaardag toch gauw 20x even met de kat te spelen. Als er 2 zijn zit ik dan op 40x want dan moeten ze allebei even aandacht.
    Met 4 katten in het veld die om mijn aandacht roepen, vergeet ik rustig te oogsten. Maar na een week denk ik dat ik geen katten meer kan zien.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ach schaapje als je dat nu al weet hoef je je ook niet meer druk te maken hierover8)
     
    ymked55, dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik maak mij ook echt niet druk hoor 8). Waar ik wel mee zit, is dat ik 6 dagen lang 16 katten op mijn erf heb rond hobbelen.xD Nou dan heb ik een vijver vol met water op de boerderij :wuerg:xD
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je kan ze ook uitzetten schaapje dan heb je daar geen last van ook:music:
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Goeie tip Miekje. :D Dan gauw de katten het veld in, hengelen en weer weg met de beestjes :music:.
     
    ymked55, dutchboy en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Waar gebeurt : na dat onze oude katten waren ingeslapen (18 jr,2 x 19 jr en 1 van 21 jaar)besloten we toch na een jaar, we willen weer een poes, manlief wilde een zwarte, dus eentje van 4 mnd uitgezocht..we noemde haar Lola..zeg er bij noemde, want toen ik met Lola een bezoekje bracht aan de dierenarts zei die : nou..noem Lola maar Kareltje...ahum !
    Dus wij noemen hem nu Kareltje...erg speels en ook dus zo'n hengeltje waar dit nw event om draait.
    Maar hengeltje gaat na veel spelen, stuk, en hij wil enkel met een hengeltje gek spelen als er zo'n nepbont reepje stof aan hangt
    (vraag me niet waarom )
    Dus manlief en ik samen naar grootste dieren winkel van Nedereland, buskaartje gekocht in de buurt koffie gedronken, was een hele reis...enz
    Slim, meteen 5 van die hengeltjes gehaald, komen thuis, manlief doet zijn schoenen uit, veter breekt..en ja hoor !
    Kareltje speelt nu dus met die veter, kijkt zijn hengeltjes niet meer aan, ze liggen in de kast.

    Misschien kan ik ze nu gebruiken met dit event !

    veel plezier met dit nw event.....ik ga hengelen:)
    -Dobbertje-
     
    ymked55, VosStiertje, muts70 en 13 anderen vinden dit leuk.
  16. bearke89

    bearke89 Actieve auteur

    Haha geweldig deze reactie! xD

    Ik word altijd wel blij van zulke events !
    En nee ik ga niet voor de top 1000.

    Blijft toch altijd weer spannend wat er elke keer uit de cadeautjes komen.
    En daarnaast blij met alles wat ik krijg !

    o_Ok erg blij met die wolkenrij, 10.000 tep per keer.

    Iedereen weer succes morgen!
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  17. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Het begint toch pas

    • Actief van: 03-08-2015 14:00 uur - 09-08-2015 14:00 uur
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Leuk event, mooie prijzen. Ik hoop dat ik het ga halen. Dank je Coco voor de tips die je altijd aan Schaapje geeft. Ik volg die tips ook vaak op en ga ze nu ook zeker weer navolgen. Hopend op een goed einde, met een mooi gevulde wolkenrij en een hoop andere leuke prijsjes:inlove:. Ik heb er zin in:music:
     
    ymked55, dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. bearke89

    bearke89 Actieve auteur


    Ahum, Maandag natuurlijk :p
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Voor de nacht alles klaar staan. Op baha comfortvelden met zoete aardappel. Op het hoofdakker op kwartveldjes anjers staan en op het andere veld rogge op grote akkers. Dan op de open plek gewoon al mijn dieren en op alle hoekjes XXL bomen. Ben benieuwt hoe mijn DI morgen uit de grond komt :)

    Heeft iemand al een berekening gemaakt over hoevaak en wat we moeten oogsten?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.