Praatgroep Poezenbende

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 31 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

o_Ok van mijn kant: Gefeliciteerd!xDaan een ieder die het gehaald heeft. Ik ben super trots op iedereen!
    Heel jammer voor degene die het net niet gehaald hebben:cry:Kop op, jullie verdienen het om toch trots te zijn want jullie hebben er hard voor gewerkt;)

Schaapje, jij hebt ook een super score behaald. Meestal zit ik net iets boven jou maar nu heb je me dik verslagen. Ik heb 159 hengeltjes ingeleverd en had bijna geen gewassen meer over. Met mijn hengeltjes was ik al heel blij, meer zat er echt niet in. Je hebt het echt super gedaan:D:music:

schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Sorenza1949 ook een Nederlandse staat op 423. Is ook een buurtje van mij. Zag haar niet in de lijst van Coco voor komen

3. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Correctie hier Sorenza1949 ben geen nederlandse wel belgische

Laatst bewerkt door moderator: 9 Augustus 2015
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Voor het gemak noemen we iedereen hier op het forum Nederlanders. Sorry voor de Vlamingen. Doordat je vaker op het Nederlands/Vlaamse forum post, hoor je ook bij op de lijst. En daar heb ik je achteraf ook aan toegevoegd. Ik had je over het hoofd gezien.
    Zou je, als je je niet te beledigd voelt om met de Nederlanders op 1 hoop geveegd te worden, het lijstje van de Nederlandse top1000 misschien ook in willen vullen. Die is ook net zo goed voor de Vlamingen.
    Er staat een link in mijn handtekening. Ik ben wel benieuwd.

5. Sorenza1949

zal ik zeker doen dacht altijd dat het niet mocht
    gr Annie

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Gewoon posten. Is leuk om eraan mee te doen. Ik dacht ook echt dat je Nederlandse was.

7. -Coco1968-

De stallen en stekjes hebben voor mij geen geheimen meer. Ik heb er 2 vogelbekdieren bij gekregen, waar ik er nog maar 1 van had. Verder een rode kameleon, een oranje vis en konijn, meerdere gele stallen, 2 mollen, 2 bever ++, 2 ooievaars.
    De stekjes hadden voor mij een nog leukere uitkomst. Ik had nog geen sorbus, en nu wel. Daarnaast een kowhai erbij waar ik heel blij mee ben, een pijnboom xxl die ik nog niet had, 3 loquat en 6 xxl bomen van soorten die regelmatig opstaan en verder nog een paar bomen waar ik niet zoveel mee kan.

herma1234, farmermikkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Iedereen die de top1000 heeft gehaald van harte gefeliciteerd en schaapje: super om jou verslag te lezen.

Ik moest vandaag afhaken om het forum of de lijst in de gaten te houden ivm visite, maar op deze manier kon ik het nog mooi mee pakken haha super. o_Ok gefeliciteerd met je schildpad. Helaas is die bij mij niet aan komen kruipen :(

Mijn laatste boom was wel super mooi: kowhai.
    Ben dan ook erg tevreden met mijn uitslag:
    vele coupons, vele TEP en EP, veel BP, 8 bomen waarvan dus 6 XXL en bovenstaande. 5 dieren waaronder ook een vogelbekdier. Verder wat SV, SM, suzi, turbo en 8 PPP :), nog 8 WAC en 1 XXL kist. Geen GB gezien, dat is jammer, maar niet erg. ERG TEVREDEN!

schaapje52, farmermikkie en meggy1960 vinden dit leuk.
  9. KennyMaradonna

KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

Uit één van de 5 draco-stallen kreeg ik een roze ezelstal. Eerste keer ooit dat ik een roze stal uit een mysterieuze stal krijg. Mijn event kan niet meer kapot.

10. mar5656

mar5656 Forumleerling

o_Ok van mij iedereen gefeliciteerd die in de top 1000 staat.
    Coco, mijn buurtje lunaboer19 staat op plaats 842,zie ik niet in je lijst.

Gr.mar5656

schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier dan ook nog even de uitslag van de stekjes en stallen:
    16 Dracostallen: duif, muis, 2 x ooievaar, beverclassic++, 2 x wolf, 4 x mol, 3 x egel, oranje kleurmengerij en gele kip :wuerg:
    Helaas, geen schildpadje.
    24 Rijnbomen: 11 x XL, 11 x XXL, en 2 sorbus :inlove:

Helemaal tevreden, want de sorbus had ik nog niet.

BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

Weet je zeker dat lunaboer19 lid is van het Nederlandse forum? Als ik de naam op het forum intik, wordt deze niet aangevuld.
    Gepost is er al helemaal niets.

13. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Iedereen die het gehaald heeft van harte gefeliciteerd:)
    Uit de stallen kwam 2x wolf 3x wasbeer ,kikker,kiwi,vogelbek,2x mol,vis geel ,melk geel ,koi geel,oranje geit en uiteraard een bever classic ++
    Uit de bomen Sorbus :inlove:die had ik nog niet ,sleedoorn ,vlierboom xl,pijnboom xl, 4 x abrikoos xl, 2x pijnboom xxl, 2x beuk xxl,appelboom xxl , peer xxl, dadel xxl, 3x vlier xxl en 2 x kwee xxl

bassiefarmer, schaapje52 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  14. Sorenza1949

Hier dan eventjes de uitslag van alle leuke cadeautjes
    25 SV
    3x 2 GB = 6 allen gekregen in laatste speeluur
    13x turbo
    12x susi's sm
    70x sm
    2x xxl kist
    504000 eptjes
    770000 tep
    700000 bd
    19x valentijn
    25x pinckie
    coupons 20x 1 u
    12x 3 u
    4x12 u
    11 x 48 u dus 632 uu samen
    15 x wac
    18 st stekje rijn uitslag 2x kowhai - 1 loquat - 2x sleedoorn 1 abrikoos xl en 1 xxl -1 beuk xl en 1 xxl
    1 dadel xxl - 1 vlier xl en 1 xxl -1 pijn xl -1 suikeres xxl 1kwee xxl -1 walnoot xl - 1 den xxl - 1 ? ontglipt
    20 st stal daco uitslag 1 x bever+ en 5 x ++-2xhaan - 3x mol - 1x kiwi - 2x muis - 1x melkstal or
    1x schildpad - 1x kikker - 1x schaap or en 1x geel - kalkoen rood
    en natuurlijk die mooie poezen wolkenrij
    en niet te vergeten de prijzen uit de top ( nog te krijgen ) uitslag myst stallen en stekjes volgen later
    Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden en blij
    groetjes Annie

schaapje52 vindt dit leuk.
  15. KennyMaradonna

KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

lunaboer19 is al jaren één van mijn buren. Zeker weten een Nederlander (of Vlaming). Ik heb hem vanmiddag nog gefeliciteerd met de top 1000.

16. -Coco1968-

Oké, hij/zij is nog nooit met dit account op het Nederlandse forum geweest.
    De naam komt me wel bekend voor.

17. cinnie87

cinnie87 Forumleerling

Iedereen gefeliciteerd die in de top 1000 zit! Wat een mooi verslag om terug te lezen, ik voelde de spanning ;)

18. mar5656

mar5656 Forumleerling

Hoi Coco,lunaboer19 is echt een nederlandse, heb haar een duif gestuurd maar ze zit op dit moment in buitenland tijdens de top 1000.
    Gr. mar5656

19. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Iedereen gefeliciteerd die in de top 1000 zit.

Mijn winst aan de stallen en bomen zijn:
    Stallen :1x schildpadverblijf :), 1x Kraaiennest II oranje, 1x mollenstal, 1x Konijnen III rood, 1x Eendenvijver I geel, 1x Duiventil, 1x Beverburcht classic ++ en 1x Egelstal
    Bomen: 1x Sorbus :p, 1x Beuk xl, 2x Pijnboom xxl, 1x Loquat en 1x Suikeresdoorn xxl

Voor mij een geweldig event die Poezenbende.:music:
    Heb er weer van genoten ;):p

jessie.1974 vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

Toegevoegd aan het lijstje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.