Praatgroep Poezenbende

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 31 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1949

truus1949 Forum prof

straks om 9 uur mijn laatste gewassen oogsten hoop dat ik bij de 1000 blijft staan maar ben er bang voor
    heb nu 14 bomen en 17 stallen die gaan er straks op en de rest weer ombouwen hoop met mijn wol uit te komen straks
    vond het een leuk event en succes met de rest die er nog in zitten en dat er wat bij blijven

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik hoop ook dat het je lukt om erin te blijven. Zelf denk ik er te zijn. Vanmorgen op tijd wakker om nog een keer te oogsten en zaaien. Ik heb nu 21 hengels in de molen staan en kan er om half 12 nog 28 bijmaken. Dit lukt net in ruim 2 uur, heb ik ook nog een kwartiertje om de laatste in te leveren. Vanmorgen kreeg ik aardig drops uit het eventgewas, en er zijn aardig spelers die me vannacht hebben verwend, ik heb nu 90 drops nog op voorraad. Ik denk dat dat voldoende is voor de laatste 28.

BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Knot gestuurd

Knot gestuurd

Iedereen die ik nog kon helpen heb ik een knot gestuurd. Ik ben leeg, kan geen knot meer versturen.

Daxter1966, truus1949 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Nog minder dan 5 uur te gaan, word wel spannend. Eerste keer dat ik op de laatste dag in de top 1000 sta, bij de andere keren stond ik alleen de 1e dag er heel even in soms. Deed ik nooit aan mee, was nu ook niet het plan ging alleen voor de cadeautjes. Begon het event met een voorraad van 10300 supermest (met dank aan de soep quest en de mammoetbomen) en nu heb ik er nog 5097 staan.

5. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Pandarum12 en ik hebben nog een paar bolletjes weg te geven voor degene die in de 1000 willen blijven. Wie er nog een wil.....stuur maar een duifje:D

6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Bij mij is het nu wel heel spannend .
    De molen draait, ik heb nog 1 veld ingezaaid meer kan ik toch niet verwerken.
    o_Ok ik ging voor de cadeautjes ,maar dankzij Schaapjes aanmoedigingen ben ik door blijven zetten
    Ik heb er 1900 SM en 300 sushi doorgedraaid

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wat zijn jullie toch een stel fijne boertjes. Vandaag heb ik al 15 knotjes wol ontvangen. Echt super, ik heb ze hard nodig.
    Ik ga straks, als mijn akkertjes weer helemaal op orde zijn, ook het forum af om te sturen wie ze goed kan gebruiken.

Succes allemaal die nog bezig zijn voor de top1000. Ik hoop dat we mekaar om 2 uur allemaal bij de afterparty kunnen zien :D

Edit: het maximum van 20 kadootjes is bereikt.
    Dank jullie allemaal voor jullie hulp!
    De komende dagen komen er kadootjes terug.

Laatste bewerkt: 9 Augustus 2015
    BoerAnnelies, sanne22334 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Allemaal veel succes met de laatste loodjes. Ik hoop dat jullie allemaal in de top 1000 blijven:)

9. truus1949

truus1949 Forum prof

10. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Dat hoop ik ook, succes allemaal, ik sta aan de finish en moedig jullie allemaal aan:D

11. Irmy1973

Irmy1973 Forumbeginner

Hallo allemaal,
    Ik speel al een tijdje mee met farmerama, maar begrijp helemaal niet hoe je zo ontzettend hoog in de ranglijst komt te staan. Zoals ik het zie (en daar zal vast wel een fout inzitten), kun je maximaal het volgende krijgen:
    -het spel duurt 6*24 uur=144 uur
    -met molenabonnement duurt 1 hengsel productie 4min 30 sec.

Dus in 144 uur zou je maximaal 1920 hengsels kunnen produceren. Vervolgens moet je ook nog 100 hengsels inleveren voordat je aan de topscorelijst verder kunt. Je zou dan maximaal 1820 hengsels in de scorepot kunnen krijgen. Ik heb de tijd die het duurt om de gewassen te planten en oogsten niet meegenomen en ook niet het aantal knotten wol dat je krijgt. Deze kun je ook kopen waardoor het aantal knotten wol en gewassen er in de berekening niet toe doet. o_Ok supermest doet er niet toe in mijn berekening. Ik ben uitgegaan dat je vanaf de start van het event gelijk begonnen bent met het maken van hengsels om op deze wijze het maximaal aantal hengsels te kunnen berekenen.
    Het enige waar het dus volgens mij van af hangt is de snelheid van de molen.

Met nog 4 uur te gaan, zie ik dat je als topscore 2000 kunt krijgen (als ik reken met 140 uur zou je op een max 1867 hengsels minus eerste 100 = 1766 hengsels kunnen komen). Hier zit wel enige onzekerheid in omdat de eventklok 4 uur aangeeft en niet de minuten.

Mis ik ergens misschien een ambacht waardoor de molen nog sneller draait en je dus meer hengsels kunt produceren??

Alvast bedankt voor het meedenken!

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je kan de hengels ook afkopen in de molen voor tg.

13. schaapje52

Oh, zo spannend! Ik heb even gekeken en sommige staan zo dicht bij elkaar met 1 verschil op de lijst. Ik kan jullie niet meer helpen alleen nog aanmoedigen en succes wensen.

Ik sta bij pandarum te wachten bij de Finish!

pandarum12 en sanne22334 vinden dit leuk.
  14. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Nog steeds een paar knotjes wol weg te geven hoor. Ik wacht nog steeds op duifjes;)
    En nu staan er dus 3 aan de finishxD

pandarum12 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

Laatste stand want ik snel kon zien:

941 Daxter1966--- ingeleverd 354
    958 Farmermikkie---ingeleverd 351
    965 Tineke150---ingeleverd 351
    977 SjamanGanja---ingeleverd 349
    991 Robbiefarmer---ingeleverd 347
    997 Truus1949---ingeleverd 346

Nr 1000 heeft 346 ingeleverd.

Allemaal heel erg dicht bij elkaar! Kom op, jullie kunnen het!

Laatste bewerkt: 9 Augustus 2015
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik denk dat je rekent met 1 molen. Als je beide molens gebruikt, kan je dus dubbel zoveel produceren :)

17. schaapje52

Nieuwe tussenstand:

899 Truus ingeleverd 365
    928 robbiefarmer ingeleverd 363
    933 Daxter ingeleverd 362
    942 farmermikkie ingeleverd 360
    959 SjamanGanja ingeleverd 359
    971 Tineke150 ingeleverd 357

18. -juditta93-

-juditta93- Actieve auteur

Het gaat wel snel die event gewassen. Donderdag had ik een voorraad opgebouwd van bijna 6000 eventgewassen (als het er niet meer waren). Dacht toen nog heb ik niet veel te veel gemaakt. Ik heb er nu nog zo'n 1600 over. waarschijnlijk hou ik nog wel wat over aan het einde maar ik had er veel meer verwacht.

19. farmerstorjo

farmerstorjo Commandant van het forum

Je berekening klopt voor 1 molen, maar je hebt 2 molens waar je hengels kunt maken.

20. truus1949

truus1949 Forum prof

het spel is net galgje ik leef nog maar hing net aan het draadje hoe lang nog hahahah

beereekhoorn, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.