Praatgroep Poezenbende

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 31 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zou het kunnen dat we 10 event gewas krijgen ipv de 5 die nu in de faq staat?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Uit de FAQ:
    Totaal in te leveren:
    11.000Katwilgen (eventplant) ten behoeve van maken kattenhengels
    600Knotten wol (event dropitem) ten behoeve van maken kattenhengels

    Ik denk toch 100 kattenhengels, gezien het aantal katwilgen en knotten wol
    Ik lees het als: 10 + 10 + 20 + 20 + 40 = 100 kattenhengels
     
    ymked55, BoerAnnelies, bearke89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zoals nu bekend zijn het er echt maar 5
    Het zijn er inderdaad 100
     
    BoerAnnelies, dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Terug van vakantie. En weer helemaal zin om volop mee te doen. Het vorige event heb ik de bonenstaakrij met sieritems ook weten te bemachtigen, maar dat was met onbetrouwbare wifi verbindingen, zoals ik van sommige andere in de praatgroep van het vriendschapsevent ook heb gelezen.
     
    BoerAnnelies, lovely en dutchboy vinden dit leuk.
  5. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Dit vind ik nou leuke events :inlove:
    Ik kan nog net een paar dagen meedoen voordat ik op vakantie ga.
    Op vakantie wifi te koop voor €15,- per dag, dus dat doen we maar niet ;)
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  6. grannycool

    grannycool Forumleerling

    Leuk event, maar heb toch een vraagje, het sieritem kattenrommel en de sticker kun je alleen bemachtigen als je in de top 1000 staat, maar op welke plaats?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Alle 1000 plaatsen. Wereldwijd. Alleen op het Nederlandse forum hebben we al 1000 spelers in level 80 of hoger, die met voldoende tijd en inzet allemaal meer dan 100 kattenhengels kunnen maken. De kans dat je bij de 1000 toppers hoort is klein als je geen mandje koopt en er voldoende middelen tegenaan gooit.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh ja ik zie het, ik heb gewoon verkeerd gelezen. Las het in de 2de pagina ook wel. Daar staat als je verder wilt dan 100 cadeaus openen en voor de top 1000 wilt gaan. Dus het is wel logisch.
    100 is ook wel te doen. Ik ga eerst voor de 100 en dan kijk ik wel verder hoe het mij af gaat voor de top 1000. Is geen doel, maar kijken hoever ik kom is altijd leuk :)
    Maar dan zou het wel fijn zijn als je kunt zien waar je staat.

    Dat is super om te lezen. Ondanks het niet betrouwbare internet heb je ons toch gevolgd en de staak binnen gehaald. Heb je dan ook nog mee gedaan met het ruilevent???
     
    herma1234 en dutchboy vinden dit leuk.
  9. grannycool

    grannycool Forumleerling

    Bedankt voor de snelle reactie!
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Morgen weer naar huis, dus begin ik met frisse moed aan het poezenevent maandag.
    Die wolkenrij hoop ik binnen te halen. Door al die wolkenrijen schiet je lekker op met de tep, dus ook met de levels en de gouden bananen. xD
     
    BoerAnnelies, Daxter1966 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Leuk weer een event met mooie sieritems en mooie prijzen.

    Ik heb deze week niet zoveel tijd, dus zie wel wat ik haal. Het event is net een weekje te vroeg, volgende week vakantie, had ik meer tijd gehad. In de FAQ staat het lijstje wat je kan winnen, de staak en sieritems, is dit zo als in de FAQ dat je als tweede de staak krijgt of kan je kiezen voor eerst sieritems en als laatste de staak. Als ik het niet helemaal kan halen dan ga ik eerst voor de sier en als laatste de staak. Maar dat zal wel niet kunnen, denk ik.

    Ik heb er weer zin in, op naar maandag.
     
    dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De items en de rij zijn de 10e , 20e , 40e, 60e en 100e keer dat je speelt met de kat:wuerg:
    Moet er effe niet aan denken 100 keer spelen met een kat.
     
    muts70, dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De staak en sieritems gaan op volgorde wanneer je het genoemde aantal hebt geleverd. Ik hoop voor je dat je de eindstreep haalt.
    Als je maandagavond voldoende kunt zaaien om alle velden met comfortvelden gevuld te krijgen, dan kun je zaterdag nog 2x zaaien met WAC en kwartveldjes en heb je voldoende voor de 100 hengels. Op de hoekjes de bomen en ik denk dat je met de drops dan ook aardig uitkomt. Het voordeel van een 6-uurs gewas is dat het met alleen water op comfortvelden nog ruim binnen de 24 uur klaar is (19:12) waardoor je s'avonds eventueel nog korte gewassen of stallen kunt doen.
    Dat klinkt alsof je niet zo van katten houd. Maar het lijkt mij ook vermoeiend als je 100x 3 minuten moet hengelen om die katten aan het spelen te krijgen. Ik denk dat het een kwestie is van het speeltje afgeven, en al blijven de katten dan met het speeltje nog even in beeld, stoort me niet.
     
    ymked55, dutchboy, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all

    Ziet er weer leuk uit
    mooi en s6 all
    Gr Tineke

    Hoeveel kattenhengels heb je nodig ?
    Of lees ik hier overheen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je leest er overheen. Het staat in beide reacties boven je, op de tekstvelden in de FAQ en bij de molen in de FAQ.
    Maar voor alle duidelijkheid: je bent er 100 nodig, en als je mee wilt doen met een top1000 een veelvoud daarvan.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. haughty9846

    haughty9846 Forummeester

    off ttopic ben volgens sommigen gespleten persoonlijkheid hou van honden en katten
    on topic lijkt mij heel goed te doen dit event
     
    muts70, dutchboy en beereekhoorn vinden dit leuk.
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Word dus geen top 1000 waar het er om draait wie het meeste voorraad heeft maar wie dus de meeste middelen heeft. Zonder de kastanjewolk heb je denk ik al snel een probleem met de dropitems bij elkaar verzamelen, dan heb je nog supermest en susimest nodig om zoveel mogelijk gewas te kunnen kweken en is het ook nog eens handig als je molen ook 50% sneller draait en je knechten hebt om tijd te besparen. Ik ga hier wel door na de 100 katten te hebben gevoerd maar gewoon dus omdat ik het zo leuk vind om te kijken wat ik van ze krijg. Dat is wel een voordeel dus van een top 1000 op deze manier, niemand levert voor niks in want je krijgt er altijd iets voor terug.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo fijn als mensen verkeerde conclusies trekken:(
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Zo denk ik er ook over. En wat ook belangrijk is is de factor tijd.Het event zelf kan ik wel makkelijk halen ,maar omdat ik wel moet werken zit zo,n top 1000 er echt niet in. Toch ga ik na de 100 door voor de miniprijzen

    Die 100 zijn vast wel haalbaar zelfs met minder tijd.Denk eens aan alle leuke miniprijzen:p.
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.