Praatgroep - Pizzaparty

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ik twijfelt of ik die gespeeld hebt,is ook best wel lang geleden,maar ik weet wel dat ik belangrijke events,
    altijd deed of ze nu leuk waren of niet.
     
  2. harriejose

    harriejose Forum freak

    De pizza oven loopt elke keer vast
     
    Boeretrien1 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Misschien een nieuwe bestellen.
    Hier geen last van.
     
    vinc051, jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. harriejose

    harriejose Forum freak

    Al tig keer schoongemaakt,blijf niet aan de gangxD
     
    vinc051, jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook geen last met de oven.

    Ik vind het event trouwens ontzettend goed geanimeerd, je zou er honger van krijgen xD

    Stand van het event hier: 49 spelletjes gespeeld, rechts bij opdracht 40. Gisteren draaide ik per ongeluk een 100% én een +1, dus ik heb toch maar één rondje SM gegooid op de lange gewassen.
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  6. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier alle pizza gebakken .De oven kan in de kliko.
     
    vinc051, jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Anjaaa57

    Anjaaa57 Forumleerling

    ik vind het een heel leuk spel, maar nu gaat hij raar doen, ik krijg maar 1 keer een topping, en dan niets meer.......terwijl ik de eerste 18 spelletjes al gedaan heb, wat gaat er mis? of wat heb ik verkeerd gedaan?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zou die oven niet weg doen komt vast nog een keer terug.
    Maar hier ook klaar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. margriet2

    margriet2 Forumleerling

    Ik vind dit maar een raar event.
    Staat er een wolkenrij boven aan, gelijk als het event begint ,en dan tik je een item aan, en kom je bij het spel terecht.
    Maar Enk dit meen je toch niet.
    Het is al heel lang geleden dat het 1 april is geweest, :music:
     
  10. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    ik wil mijn pizza terug dat het spel niet loopt wil niet zeggen dat jully alles maar toe eigenen
     
  11. goldpit

    goldpit Junior expert

    waar is die wolkenrij en waar krijg je de items.
     
  12. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Er is bij dit event geen wolkenrij te verdienen. De wolkenrij die sommige spelers te zien krijgen is van een vorig pizzaevent en door een bug nu zichtbaar
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo 56 keer gespeeld en links en rechts zijn klaar
     
    nientje1950 en janniekwak vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb nu 41 keer gespeeld, rechts bij 36, dus gaat nog redelijk in verhouding. Ik heb nog genoeg mozarella voor 10 spelletjes en kan vanavond nog 2x de sappige tomaten oogsten. Schiet dus best wel op met nog 42 uur op de klok.
     
  15. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    Als ik met de pizzaschepjes wil wisselen van tegel, krijg ik bij de eerste paar tegels wel een ander. Als ik bij de laatste tegels wil wisselen krijg ik geen ander meer. o_Ok niet na 10x ofzo. Klopt dat?
    Ik krijg ook de eerste paar tegels met meer plaatjes. De laatste tegels maar 1 plaatje...
    Hebben jullie dat ook?
     
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja hoor... aan het eind heb je niet veel keuzes meer en moet je het doen met de tegels die er nog zijn en dat is op het laatst maar eentje meer.
     
  17. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik heb zowel links als rechts alles uitgespeeld en ik heb nu nog genoeg over om wat spelletjes te kunnen spelen. Weet iemand of er een soort bonusbeloning is of dat ik beter kan gaan voor inwisselen na het event voor EP en BD?
     
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik was net ook klaar en heb het geprobeerd, maar er kwam geen beloning meer uit. 8)
     
    Vitani94 vindt dit leuk.
  19. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik kom net tekort voor de laatste twee keer pizza bakken. Dus net het laatste item niet gehaald.
     
  20. cnijwening5353

    cnijwening5353 Gelegenheidsauteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Hallo, ik meen dat dit pizzaspel ook in de bonenstaak moest. Alles tot het eind gelukt, maar staat aan het eind niet meer in de bonenstaak om te plaatsen. Waarom????

    Idem
     
    Laatst bewerkt door moderator: 15 November 2023
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.