Praatgroep Pittige boerderij dagen / Vurige Chili-dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Nou ik ga er ook weer voor. Ik weet nog niet of ik voor de bruine dieren ga, omdat ik die bijna niet heb en niet te betalen zijn en gisteren helemaal uitverkocht zelfs :). Maar ik ga wel in elk geval voor alle andere dingen en kijk eind vd week wel, of ik nog voor de bruine dieren ga.
    Ik heb in elk geval bij de eerste oogst al 119 azijn binnen, dus dat gaat lekker.
    Succes aan een ieder die ervoor gaat!
     
  2. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Zo denk ik er ook over, ik zie wel hoever ik kom:)
     
    Ekeiram37 vindt dit leuk.
  3. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    die wolken rij kan me ook niet boeien want als je chocolade cake maakt level je ook supersnel op bahamarama. wac zat dus maak ik chocolade cake moet je kijken hoe hard je een level door bent. en ben wel klaar met die 8 uur gewas.
     
    HofvanDromen en annigjen vinden dit leuk.
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Dat is echt wel veel voor een wolken-rij, nog meer bep dan de hoogste ep wolken-rij.
     
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ja dat kan wel wezen , maar je moet er ook ongelofelijk veel voor leveren...
    20.000 gewas, van 8 uur :wuerg:
    640 Di
    195 fokdieren
    De Wacs , de verloren tijd van de knechten, supervoer, supermest, suziemest...
    enzzzz.....

    Ik kan dat ook niet meer opbrengen, de zin daar in..en alle moeite...
    ik ga alleen voor fase 3 helemaal...op 1 veld en ik heb daar dan een week de tijd voor..
    en die TEP haal ik zo ook wel.....
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    WAC is jammaker, en Chocoladecake de bakker. Ik heb mijn voorraad zout, aardbeien en paprika behoorlijk opgemaakt. Nu koop ik iedere dag 100 aardbeien en tarwe in de zaadhandel, ongeveer 100 paprika op de markt en geef ik mijn 4 xxl zoutbomen bijna iedere dag wel een keer suzimest. En daarmee houd ik dat aardig in evenwicht. Nu krijgen we voor een eenmalige inzet dezelfde ep zo maar iedere dag cadeau. Ik vind het lastig om iedere week een level omhoog te gaan op Bahamarama. Ik voelde me schuldig toen een heel lief buurtje me voorstelde iedere dag een smoothie te sturen. Nu krijg ik het van BP, nou ja, daar moet ik me 1 weekje voor inzetten.

    Bijna. Ik heb de laatste kooprij geactiveerd toen ik dacht dat de bios het gewoon dagelijks zou doen. Die levert 85x je level op Farmera op. Bij mij is dat ruim 8000 ep, en deze bonenstaak met mijn huidige level 7500. Voorlopig gaat het gemakkelijker om op Bahamarama een level omhoog te gaan dan op Farmerama, dus dat verschil wordt nog wel kleiner.
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik kan iedere dag 10 chocolade pannnenkoeken maken en met regelmaat rode bowl. o_Ok ik level niet meer iedere week. Maar toch regelmatig.
     
  8. Vitani94

    Vitani94 Forumkenner

    Ik heb zitten kijken wat er dit event te halen valt, persoonlijk vind ik het nogal magertjes voor een event dat zo moeilijk is. Ik heb dan ook besloten om dit event over te slaan en me te richten op het aanvullen van m'n schuur en mest verkopen :) .
    Succes voor de mensen die wel meedoen :) .
     
  9. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Coco even de uren er op los laten zie je vanzelf dat ie meer levert.
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Daar had ik inderdaad niet opgelet. Deze nieuwe gaat per 18 uur, dus normaal 1x per dag. De andere gaat per 30 uur, dat is bij mij meestal 3 dagen achter elkaar en dan 1 dag overslaan. In die 3 dagen krijg ik niet zoveel extra, dus je hebt helemaal gelijk.
     
  11. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Precies zo denk ik er ook over.
    Het kost simpelweg te veel.
    o_Ok de paasjam en wortelbrood en cat verliezen een fors deel door de 8 uurs gewassen.
     
  12. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier ook weer begonnen met het event eerst even getwijfeld om de bruine koeien en kippen te laten zitten maar inmiddels heb ik alles via de markt binnen weten te halen op de hangoren na die heb ik zelf even gefokt dus nu toch maar proberen om het hele event uit te gaan spelen.Gelukkig heb ik ettelijke miljoenen boerenduiten want ik heb de koeien voor ruim 40000BD moeten kopen maar goed je moet er wat voor over hebben tegenwoordig om een event uit te kunnen spelen.succes allemaal groetjes
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Elk event kost over het algemeen meer dan dat het oplevert. Je speelt de events dan ook vooral omdat je het een uitdaging vind of omdat je wel eens wat anders wil doen op de boerderij. De een vind 8 uur gewas vervelend en de ander is er juist weer blij mee. Als je alles handmatig moet klikken dan snap ik best dat je liever geen 4 uur gewas wil, met de knechten maakt het niet veel uit. Voordeel van 8 uur gewas is wel weer dat je ze in de nacht ook neer kan zetten :)
     
    eevee60, .babouska. en stien56 vinden dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ongelofelijk, de prijzen rijzen de pan uit.
    Bruine koeien voor 55.000 BD, gewone koeien voor 2.000 BD, en konijnen voor 1.200 BD.
    Zo word ik vooral heel rijk van events :D
     
    Ekeiram37, tinus138 en .babouska. vinden dit leuk.
  15. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    waarom verliezen die fors ?
     
  16. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo de eerste 750 kwartakkertjes zijn gevuld en de molen staat de eerste 2 drakenvuursaus te draaien en heb inmiddels al 180 flesjes azijn op de plank staan...gaat vlotjes al zeg ik het zelf ;)
     
  17. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Heerlijk dit event, lekker 8 uurs gewassen, mag van mij altijd, leuke beloningen, opzet weer eens verrassend, fokdieren erbij
    heb er zin in...
    wens iedereen veel plezier met dit event.
    -Dobbertje-
     
    blamah vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zonder events zou je bijna geen bonenstaakrijen hebben en een ongeveer lege siertuin. Als ik bedenk hoeveel ep ik van de bonenstaakrijen en de siertuinen krijg, denk ik dat een event over het algemeen meer oplevert dan je door hebt. Je moet het alleen op de langere termijn zien.
    Met alle respect voor de spelers die tegen de fokdieren opzien, of de enorme berg eventgewassen. Maar je krijgt dit event 6 WAC, terwijl je met een paar minder de gewassen ook bijelkaar kunt hebben. Misschien heb ik ook ongeveer het punt bereikt dat er niets boven een veld met mammoetbomen gaat, maar wat moet ik dan met de supermest?
    Het eerste zilveren level heb ik ingeleverd. Tot morgenvroeg 11 uur draait er supervoer in de molen, dat kwam met de tijd het beste uit. Daarna maak ik de saus. De knechten van fase 2 wil ik ook nog even niet activeren, maar ik heb vanavond een leuke startvoorraad eventgewas.
     
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Zo ik ben net begonnen. Ik heb zo te zien (horen) wel een flinke achterstand.
    Ik kijk gewoon hoe ver ik kom, ik heb nog genoeg bruine varkens (van de bonenstaak), de rest van de dieren niet genoeg.
    We zien wel hoe het gaat lopen.
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook begonnen met het event. De gewassen staan op het land en nu even wachten.

    Iedereen veel succes en speelplezier.
     
    tinus138 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.