Praatgroep Pittige boerderij dagen / Vurige Chili-dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga er niet aan mee doen. Weer een 8 uurs gewas en dan de fokdieren nog. Ik vind de prijzen niet in verhouding met wat je er allemaal voor in moet leveren. Ik heb er naar gekeken en dat is ook het enigate wat ik ermee doe. Veel succes iedereen
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik vind het ook super.
     
  3. truus1949

    truus1949 Forum prof

    druk bezig om de beestjes om de bij te fokken
    alles hier uit verkocht
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb alleen de bruine varkens maar goedkoop op de markt gezien. En die zelf ruim op voorraad door de bonenstaakrij. Verkopen voor een appel en een ei doe ik niet, dus ik heb ook aardig albino vleermuizen. Ik heb wel eens iets bijgekocht, maar geen zin om mijn BD te stoppen in zaken die nog wel eens iets op kunnen brengen. De prijzen zijn mooi op een rijtje gezet. Natuurlijk moet je er wel iets meer voor doen dan die 115 bruine dieren leveren. Maar ik vind het zeker de moeite waard.
     
  5. Liaan

    Liaan Forumleerling

    Volgens mij doet de molen er geen 80 uur over, maar 40 keer 2 minuten en 15 seconden. Dat is dus iets meer dan 80 minuten. Scheelt een paar uurtjes.
     
    -Nigelle-12 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  6. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    02:15:00 is toch echt 2 uur en 15 minuten hoor Liaan...
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt. En ik weet dat iedereen een eigen voorkeur heeft. Zo sla ik de koekoeksevents over. Die prijzen vind ik niet in verhouding staan tot wat het oplevert. Maar wel van de 2e koekoeksquest het supervoer binnengehaald van het eerste level. Per dag 7.500 BEP, zolang ik speel. En die ep gaat nog omhoog met mijn level ook. Er zijn maar weinig rijen die zoveel ep opleveren, en dan BEP, daar wil ik wel wat voor doen. o_Ok al kan ik dan een nieuwe ezelwerkplaats geen upgrade halen. Maar ik heb nog bijna 200 supervoer, daar komt met dit event nog 50 bij. Zoals de voorgaande tijdelijke fokquesten gingen, heb ik daar voldoende aan.
    Ik weet dat je een hekel hebt aan de 8-uurs gewassen, maar ik vind de prijzen zeker de moeite waard.
    In de FAQ staat 2:14:00. Bij het andere voer staan ook geen 100ste van seconden aangegeven, dus ik ben echt bang dat de molen er 2 uur en 14 minuten over doet, maar ik hoop dat je gelijk hebt.
     
  8. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Je hebt dus de snelle molen die doet er 50% sneller over
     
  9. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Ik heb net besloten om niet mee te doen.
    Weer die 8 uurs gewassen waarvoor ik te veel naar de klok moet leven.
    'savonds laat niet in kunnen loggen wat tegenwoordig regelmatig voorkomt.
    Ik wens iedereen die wel mee doet, veel succes en speelplezier.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    • Dubbelpost samengevoegd, gebruik de volgende keer de bewerknop als je nog iets wil toevoegen.
    Zo, de konijnen, kippen en varkens (die had ik zelf) zijn allemaal binnen. Ik moet nog 4 koeien, maar dat moet goed kopen gedurende deze dagen. Heb nog een paar WAC op voorraad en knechten uit de quest en events, dus het moet voor mij te doen zijn.
    Hoop dat ik het dan ook ga halen, want heb er nu best wat spel geld ingestoken. Echt geld geef ik namelijk niet uit aan het spel.

    Nog een goed kwartier en dan kunnen we van start :)

    Ik ben begonnen :)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 Oktober 2014
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier een vlekkeloze start:)
     
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hier ook alles goed gegaan, inmiddels 117 flesjes azijn op voorraad...dus eerst 1200 habanero bij elkaar vergaren om de molen aan te zetten. Veel succes allemaal en vooral veel plezier!! :D
     
  13. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    ik zie wel hoe ver ik kom, aangezien ik de gehele dag op school zit en ook nog huiswerk moet maken, maar ik heb eens in de molen gekeken, en ben tot de conclusie gekomen dat de drakensaus 1 x 2.15.00 over doet, maar als je er meer van wilt hebben verdubbeld de draaitijd echt. dat wou ik toch even kwijt. verder iedereen suc6.
     
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Zo denk ik er ook over. Als BP blijft komen met een 8 uuurs gewas bij een event doe ik er niet meer aan mee. Dan maar geen event. Maar wil me niet meer hekelen aan een gewas
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Nee ik ook niet of er moet idd zo'n prachtige beloning tegenoverstaan als bij dit event.
     
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Zelfs die beloning maakt me niet uit. Zo geweldig vind ik die niet
     
  17. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Wat is TEP ?
     
  18. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Tropische ervarings punten
     
  19. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    De wolkenrij
    Geeft iedere 18 uur 35 TEP x je bahamarama level (tropische ervarings punten)
     
    omaatje75 vindt dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat heb ik wel gezien. Maar heb zo'n hekel aan een 8 uur gewas. Heb ik echt geen zin meer in.Ik ben daar echt klaar mee. En als BP daar niet aan tegemoed wil komen steek ik er ook geen geld meer in. Die wolkkenrij kan mij niet van gedachten doen veranderen. Ben er niet van onder de indruk
     
    penny1944 en HofvanDromen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.