Praatgroep Pittige boerderij dagen / Vurige Chili-dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Zo heb ik het ook gelezen.
    De bruine langoren en de koeien zijn bij elkaar gefokt. Heeft me 108 sv gekocht. Daar krijg ik er 20 van terug.
    Nog ruim genoeg sv over voor de ezeltjes.
     
  2. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    ja buuf, volgens mij is dat het rekensommetje. Zelfde geldt voor de di's. 580 azijn voor de quest en 80 voor de drakenvuur saus.
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn plan is getrokken en ga in eerste instantie ook voor de bonenstaak. Als je de sieritems los neemt krijg je ep en op de bonenstaak tep. Is toch mooi meegenomen. Er zijn ook heel mooie prijzen te winnen, dus al met al een super event, vind ik. Morgen lekker starten als ik thuis kom en zie wel waar ik uit ga komen. Ik lever niet eerder in als ik alles voor de staak bijeen heb, haal ik dat niet dan kijk ik wat ik dan ga nemen en kan altijd nog dan besluiten om alles wat bruin is op de mart te verkopen en zelfs nog bruine koeien te gaan fokken voor de 48 uurs knechten en de 4 stekjes. Mogelijkheden genoeg om hier iets leuks uit te slepen.

    Dank je wel Babouska en Corrieveen voor het antwoord. De azijn was ik weer vergeten dat daar ook extra bij komt. Even mijn berekening aanpassen.
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2014
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan heb je veel geluk gehad. Moest je ze alle 60 fokken of had je al een gedeelte? Anders heb je er in ieder geval 12x dubbel gehad. En niet overgeslagen blijkbaar.
     
  5. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Hoe weet je dat er een ezelquest aankomt? Voordat het nieuwe forum kwam, had ik een link waarop ik de maandplanning kon zien, maar die link werkt niet meer. Is er een nieuwe link waarop je de maandplanning kunt zien? En zoja, wat is die link dan.
     
  6. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier nog 1 die twijfelt over deze event,ga er nog maar even een nachtje overslapen.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je naar het forum gaat, kies je in de linkerkolom "geruchten en speculaasjes". Dan is het de bovenste kolom "Eventkalender".
     
  8. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    goedeavond allemaal... nou ik heb hier genoeg gelezen om er nog wat van te kunnen maken bruine varkens genoeg geen kippen geen konijnen en geen koeien...maar het ergste is dan nog wel op de markt alles uitverkocht ...en zelf nog 13 supervoer ...[200 opgemaakt aan de koekoek ] jammer maar helaas ik zie wel wat ik ga doen ik wens jullie veel succes hoor ...ik kom af en toe eens lezen hoe het gaat ...groetjes leonie .....
     
  9. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Super! Bedankt.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Net de markt geplunderd maar ik ga er vol voor.De knip is leeg maar de schuur vol met allemaal bruin spulxD
    Was even zweten (dat is lang geleden)Maar ik zit helemaal klaar.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Wow........ik val net binnen (druk gehad vandaag).
    Ik heb nog niet alles kunnen lezen, maar volgens mij wordt het een stevig event. Leuk!
    Ik ga zeker meedoen, maar weet nog niet precies waar ik voor ga. Die wolkenrij zou wel heel gaaf zijn....:inlove:
    Coco, bedankt voor je uiteenzetting, dat helpt altijd (zeker als je zelf weinig tijd hebt).
    Die bruine beestjes wordt een probleem..........behalve de knorretjes dan, die heb ik ook uit de wolkenrij.
    We gaan het meemaken........iedereen veel succes alvast!
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Moet nog even bijlezen vanaf blz 2 dus morgen mooi wat te doen :oops:
    Maar de bruine kippen heb ik zojuist kunnen kopen op de markt. Dat betekend dat ik alleen de konijnen en de koeien nog nodig heb. Mijn varkens gaan als warme broodjes op de markt en ik had ze er gelukkig vanmiddag op tijd op gezet, want de prijzen schieten naar beneden. Hoop dat ik de konijnen nog kan kopen, zodat het evt mogelijk is om toch de wolkerij binnen te halen. Dit keer wel een erg belangrijke namelijk.
    Zelf nog maar 45 SV op voorraad en dat met een nieuw fokdier op de kalender hou ik mijn sv liever ik mijn zakje:)
     
  13. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Heb ook vanavond alle bruine beesten gefokt. SV gezakt tot 352 maar krijg uit het event weer erbij, laat de molen ondertussen draaien, dus misschien lukken de ezels dan nog wel.
    Zie het wel, ga gewoon beginnen morgen en die staak wil ik halen.
     
  14. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    30 bruine hangoren zelf gefokt, de bruine varkens heb ik wel via de wolkenrij.
    Hopelijk komen de bruine kippen nog op de markt. De bruine koeien laat ik zitten.
    Totaal SV is nu 2 dus nog iets zelf fokken is zinloos.
    Iedereen succes met het event vanmiddag.:)

    Bruine kippen op de markt gekocht (er komen steeds meer aanbiedingen):D
     
  15. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    BP super event weer in elkaar gezet en echt een uitdaging voor iedereen
    15 bruine kippen + 30 bruine koe + 30 bruine hangoor + 40 bruine varkens zijn echt een uitdaging om die te krijgen :p maar ja de boeren zullen wel klagen omdat ze die allemaal verkopen voor een appel en een ei :D zie hier op mijn markt 39 namelijk vaak bruine dieren staan die 100 bd duurder zijn dan mijn gewone ongefokte dieren dus koop ze altijd al op :D scheelt me fokken en zie met dit event heb ik dus mazzel maar ja de meeste zien alleen maar de bd voor hun ogen en die gaan nu zitten klagen

    de beloningen vind ik super eindelijk de moeite waard om dit moeilijke event aan te vallen laat het maar beginnen
    50 supervoer + 4 party draaien + 80 uur alle knechten + 4 bahama stekjes + 6 wac + 4 mysterieuze stallen + 7 xl gereedschaps kisten + 60 turbo suzi mest + 60 suzi mest + 6 zoete rozenjam ( 20% ep op alles) zijn natuurlijk leuke beloningen
    en dan die wolken rij elke 18 uur 35 x je bahama lv aan Bahama ep`s

    waar heb je ooit zoveel verdient voor 115 bruine dieren niet op de markt dus ik zeg SUPER EVENT

    geweldig gedaan BP mijn complimenten
     
    hooves1972 vindt dit leuk.
  16. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    O ja? Bij mij op de markt is het anders nog steeds nul,komma,nul met die bruine beestjes.
    Alleen de bruine varkentjes zijn er volop. En die doen nog maar een derde van het bedrag waarvoor ik ze gistermiddag goed heb kunnen verkopen: ruim 200.000 bd verdiend. Dat dan weer welxDxD
     
  17. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    normaal buiten dit event om staan ze echt heel laag maar dan willen de mensen ze niet hebben lijkt het wel nu met dit event ( sinds de faq er is) staan er hier geen bruine dieren meer op de markt dus overal is het uitverkoop daarom kan ik ze dus nu ook lekker duur verkopen
    normaal kost bruin varken bij mij 500 bd ( gewoon varken 380 bd) dus koop ik bruine varkens op heb er gisteren al zo`n 120 verkocht en een kleine 250.000 bd winst gedraait :D
     
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ben maar in mijn boek begonnen,
    [​IMG]
     
    omaatje75 en tinus138 vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier lijken de bruine kippen de top te hebben gehad op de markt. Er worden er al aardig wat aangeboden. De hangoren en bruine koeien gaan wel nog steeds voor de hoofdprijs.
    Ik heb de fokdieren inmiddels bij elkaar, zonder supervoer te gebruiken. Met andere woorden, gekocht op de markt, voor zover ik ze niet op voorraad had. Van de bruine kippen had ik er ruim over de 100, dus die kon ik mooi verkopen, en de andere ervoor terugkopen.
    Bij de kinderaccounts mis ik nog een paar hangoren, maar die gaan we wel fokken.
    Ik bewaar mijn supervoer verder voor de ezels later deze maand.

    Ik snap dat een aantal spelers dit event niks vindt, maar ik vind het juist super. Ik ben het met tonio eens, dat het een flinke uitdaging is, en dat de prijzen heel mooi zijn.
    Wat ik er ook goed aan vind (en dit verbaasde mij voorheen altijd bij de events), is dat er gewas uit een hoger level gevraagd wordt. Jammer voor de spelers die dit level nog niet hebben bereikt, maar tegelijkertijd een doel om voor te werken. Een hoger level halen, zodat het een volgende keer wel lukt om helemaal mee te doen.

    Iedereen veel succes!
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  20. tinus138

    tinus138 Teller

    Na een nachtje slapen en (schaapjes tellen) en nu aan de koffie, toch maar besloten om mee te doen aan t event. We gaan ervoor.
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.