Praatgroep Pittige boerderij dagen / Vurige Chili-dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Mee eens er is genoeg geklaagd en vele hier wilde een moeilijker event dus bij deze hebben ze de zin. Vind wel dat het een beetje ongelukkig gepland is, had met de fok gelukkig wat dieren op level 9 gebracht. Heb nu 96 sv gebruikt en alles op voorraad en nog 360 sv over. Wens iedereen veel plezier met het event en al kan je niet alles halen er staan wel leuke prijzen in die wel mogelijk zijn.
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja buuf, het is lastig hoor. Ik heb na denken en kijken en rekenen de knoop doorgehakt. Alles wat ik aan groen spul niet heb, opgekocht op de markt, hihi. Ben opeens een groot verbruiker geworden. Bruine varkens heb ik genoeg, dus ben nu bezig met dat gespuis wat bruine hangoor heet. Ik ga voor de bonenstaak dus doe ik 1, 2 en 3 zilver en 4, 5, 6 en 7 helemaal. Haal ik het niet qua wat dan ook dan verkoop ik dat bruine gespuis wel weer op de markt. Als ik tijd over heb doe ik 1 goud nog voor de 15 sv terug te verdienen.
    Ik ben er klaar voor en ga er helemaal voor. Ik neem de gok en zie wel waar ik ga landen met dit event en met de ezel. :p

    Ben ik aan de fok en slaat dat konijn over. brrrr als het moet lukt het niet en als het niet moet slaat dat beesie over. Krijg ik een knuffel als fokdier .:eek:
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2014
    FarmerBroek62 vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Net als het vorige event kun je morgen een startvoorraad maken met witte onschuld en supermest en dan s'avonds comfortvelden met water en mest. In het weekend kun je dan met WAC en kwartveldjes voldoende eventgewassen kweken. Let er wel op dat je de molen voor het weekend al aanzet, die doet er ruim 80 uur over.
    Zoals je aangeeft, is het supervoer van fase 1 goud ook leuk om mee te nemen, en als je geluk hebt kost fase 3 je geen supervoer omdat je daar ook 30 terugkrijgt. Maar daarvoor ben je natuurlijk wel je kippen kwijt.
    Fase 2 goud voor 24 uur de knechten zou ik ook niet lang over na hoeven denken. Toch wel erg prettig bij de WAC van fase 3 goud. En fase 3 diamant kost ook geen supervoer en levert wel 4 WAC en 4 mysterieuze stallen. Natuurlijk heb je net als mij altijd pech bij de gokelementen, maar misschien zit er toch een leuke stal tussen.
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ook zo'n soort plan gemaakt. Ik ga morgenavond een start maken en dan comfortvelden verder tot vrijdagavond. Vrijdagavond bouw ik alles weer om naar kleine velden en dan in het weekend de grote klapper maken met het gewas en de molen op tijd aanzetten. Als ik de wolkenrij binnen heb ga ik verder voor alles waar ik niet hoef te fokken. Ik heb nm niet genoeg sv voor de kippen en koeien, dus die sla ik over. Bruine varkens heb ik genoeg en ben nu aan de fok met de konijnen. Hoop dat die niet al te vaak over slaat want ik heb niet echt veel sv. Super leuk weer deze uitdaging. :music:
     
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb inmiddels alle gevraagde goederen voldoende op voorraad, deels gekocht en deels gefokt. Het heeft wel flink wat sv gekost maar heb nog 1782 sv over. 8) De automatische bomenoogst staat inmiddels al uit en vanavond lange gewassen op de akkers en dan morgen er tegenaan voor de benodigde habanero, azijn en de drakenvuursaus. Het is een pittig event, zoals gezegd ;) ...maar ik heb er zin in mensen en ik wil alles!! xDxD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het heeft mij 175 supervoer gekost, maar in fase 1 krijgen we er 50 terug. Ik heb ook alles op voorraad. 1 bruine koe over, die verkoop ik wanneer ik meer dan 10.000 BD kan vragen.
    De prijs van de bruine varkens gaat niet echt omhoog. De meeste gevorderde spelers hebben daar ruim voldoende van.
    Vanavond lange gewassen en de oranje (werk)stallen opzetten. En dan morgen om 2 uur er tegenaan.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik heb nog even goed de krochten van mijn voorraadkelder doorgezocht. Ik heb er nog 5 bruine kippen gevonden. Hoef ik er dus maar 10 voor de level 1 in de quest. In totaal , zilver, goud en diamant dus 50 sv te winnen. Als het goed gaat hoef ik dus maar 20 sv voor de kippen te investeren. Houd ik nog 30 over. Ik ben om, ik ga ook proberen om de bonenstaakrij binnen te slepen. En de ezelfok?? Nou ja zien we volgende week wel weer.;)xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo denk ik er ook over. Volgende week is weer een nieuwe week met nieuwe kansen. :D
    Ik ben aan de knutsel geweest en mijn molen draait nu met 8 wieken voor super snelheid. xD

    Alleen dat konijn luister niet naar de boerin, die geeft al 5 knuffels ipv bruine oortjes. Nou ja 1 knuffel is 2 oortjes waard, dus die stop ik er gewoon tussen bij het inleveren van de oortjes.:p
     
  9. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Nou, volgens mij leveren de hangoortjes nu toch echt meer op dan de knuffeltjes! (als ze al te koop zijn dan, want hier zijn ze al de hele dag uitverkocht).
     
  10. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    aan deze Quest doe ik niet mee.
    Ze vragen teveel fok dieren.
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Klopt, alles uitverkocht. Ik breng mijn knuffels gewoon effe naar de kapper, voor een bruin kleurtje. xD
     
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo
    Ziet er allemaal weer leuk uit................ wel veel bruine dieren ....:cry: vanmorgen om 10 uur niets meer op de markt
    GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar ja wel slim bedacht Hihihihihihih

    Gr Tineke en s6;)
     
  13. -edwin30-

    -edwin30- Commandant van het forum

    er staat dat de faq vrijdag al geplaatst is ik had afgelopen nacht nog gekeken en stond er nog niet dat vind ik wel raar had ik misschien nog fokdieren kunnen kopen
     
    hooves1972 vindt dit leuk.
  14. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Hoeft vandaag nog niet af, je hebt nog een week te gaan
    De markt is intussen helemaal op hol geslagen
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2014
  15. .BabyBlueEyes.

    .BabyBlueEyes. Forumleerling

    Oh ik heb zo vaak gedacht, waarom komen er niet meer wolkenrijen met fokdieren, heb alleen het bruin varken en de albinovleermuis.
    Ik weet zelfs niet of er nog andere rijen bestaan met dieren.
    Helaas geen bruine kippen en geen bruine konijnen en wegens afgelopen koekoekevent ook geen SV meer.
    Gaat een dubbeltje op zen kant worden maar misschien komen er de komende dagen nog wel bruine beestjes op de markt.
    Ik wens iedereen in ieder geval hel erg veel succes. Sv als dagelijkse burencadeau zou nog wel eens een idee zijn ;)
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wanneer de FAQ gisteren was geplaatst, was gisteren de markt leeg geweest. De FAQ en OA worden standaard eerder geplaatst en de dag van te voren zichtbaar gemaakt. Ik was blij verrast dat deze op ongelezen stond, zonder dat er een bumpje voor nodig was.
     
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb even een vraag. In de FAQ staat dat je 18.800 Habanero nodig heb en nog eens 1200 voor het sausje te maken. Dus in totaal moet je 20.000 aan gewas hebben neem ik aan. Dit even voor mijn plan de campagne.
     
  18. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    sla deze echt wel over. betaal niks voor fokdieren. heb ik niks mee. kost alleen maar bergen supervoer en ik steek er geen geld meer in. heb ik liever wat anders voor in real live. het zijn maar dingen die je er voor terug krijgt en wat ep verder kun je er ook niks mee als je er goed over nadenkt. en weer die 8 uurs gewas daar heb ik nou wel eens genoeg van. verder veel plezier voor allen die meespelen. veel geluk
     
  19. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ieder maakt zijn eigen keuzes. En ik heb ervoor gekozen om te proberen te bonenstaakrij te winnen. En tara... ik heb nu 15 bruine kippen en 30 bruine hangoortjes in de pocket!xD En helaas..... nog maar 5 sv over:sleepy:. Maar..morgen, of overmorgen heb ik er weer 5 + 50!! Toch een leuk beginnetje voor de ezelfok. Kan ik vast wel een paar fases mee doorkomen xD;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Heb de bruine diertjes zelf gefokt en binnen, zelfs bruine kippen en hangoren nog verkocht . Ga er zeker weer helemaal voor. Is idd een pittig event. Straks langere gewassen erop voor DI.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.