Praatgroep Pittige boerderij dagen / Vurige Chili-dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Corrieveen, voor de Habanero Salso heb je wel 30 bruine hangoren nodig. Ik dacht de 3 eerste levels te doen omdat ik die prjjzen wel de moeite waard vind, maar misschien ga ik toch de wolkenrij proberen. Even tellen hoeveel ik daarvoor moet kweken.
     
  2. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Ik heb op de markt een gekeken, maar alles wat bruin is en nodig voor het event is uitverkocht,
    Ik doe denk ik alleen de gouden en zilveren, en voor de rest zal ik wel zien hoe ver ik kom.
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hoi allemaal,

    Alweer veel tips gelezen vooral die van -Coco1968- over het SV en dat je dus eigenlijk alleen de bruine varkens en hangoren nodig hebt. De varkens heb ik wel, maar de rest heb ik niet en is op de markt ook uitverkocht :cry:.
    o_Ok ik twijfel wat ik ga doen, want baha punten zijn zeker welkom, maar ik wil netzo als velen van jullie mijn SV bewaren voor de ezelfok die er aan zit te komen. Ben al druk aan het maken in de molen, maar ik kom denk ik wel wat te kort en dat is erg jammer.

    Ben het ook eens met de rest, dat er in 1 keer erg veel bruine dieren worden gevraagd. We vroegen om moeilijker events en bijzondere dieren, maar niet de fokdieren. We komen al SV te kort met de koekoeksfok en de nieuwe fokdieren, dus om het dan ook nog in een event te gaan gebruiken is wel wat veel gevraagd van het goede. Daar komt bij dat ik geen BBB verwacht, omdat we die laats hebben gehad en ik hem eigenlijk weer verwacht met de ezel, maar ja ook ik ben aan het speculeren en kan het dus zo mis hebben.

    Wat mij nog meer op viel is dat er staat dat dit geplaatst is op vrijdag om 1.54uur, maar ik heb gisteren avond nog gekeken en toen waren er geen nieuwtjes! Hoe kan dit???

    Gr BoerAnnelies
     
  4. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    k Baal zoals álijd van die 8uurs>:( Er is toch ooit eens n event geweest
    waar je kon kiezen??? Mijn schuur zit propvol met álles. Waarom dan nu
    weer fokdieren:cry: Nee, ben niet boos. Maar vraag me weleens wat af....
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ja jullie hebben gelijk. Heb ik overheen gekeken. Komt ook, omdat ik zilver, goud en diamant soms een beetje verwissel met elkaar. Ik mis een beetje de duidelijke afscheiding van vroeger.
    Die 30 bruine hangoren weet ik niet of ik die ga leveren. Vind het wel een beetje veel gevraagd, temeer omdat er hier achter aan een fokevent voor de ezel zit aan te komen. Daar bewaar ik dan liever mijn supervoer voor. Zoveel heb ik daar nog niet van. Zeker niet omdat je de molen voor dit event ook nog moet gebruiken voor de drakenvuur saus.
    Als ik heel eerlijk ben, ben ik dus niet zo blij met de timing van BP. Maar goed aan mij de keuze om wel of niet mee te doen.
     
  6. LandOfFladdertjes

    LandOfFladdertjes Forumleerling

    De beloningen zijn eindelijk allemaal eens de moeite waard, aangezien het hier gaat om een Tropische EP wolkenrij. Daar zat ik al nodig op te wachten, het zijn helaas nog steeds geen Gouden Bananen, maar beter dit dan niks. Het is daarin tegen wel erg KKKK dat er dan weer fokdieren om de hoek komen kijken. Een typisch voorbeeld van hoe we de FArmerama spelers weer kunnen irriteren!>:(-.-
    Vraagt er een om moeilijk krijg je gewoon een geval van onmogelijk voorgeschoteld... pfff:sleepy:
    Waarom overal supervoer voor, waarom introduceren jullie niet gewoon een speciaal voer (zoals eerder in bepaalde events) voor bijvoorbeeld de koekoeks. Dan houden we ten minste nog iets over voor de babybooms en voor de mogelijke toekomstige inleverkill acties zoals deze. Ik bouw 24/7 supervoer en kom nog steeds elke keer tekort. Ik moet elke keer drie maanden sparen voor ik eindelijk eens een keer fatsoenlijk mee kan doen aan zo'n fokevent als de koekoek en dan komen er ook elke keer nieuwe quests bij :(:eek: hoezo een beetje teveel van het goede, gewoon niet te doen.:oops:Erg demotiverend... :cry:-.-
    Ik ben al de hele ochtend/middag op rooftocht naar bruine dieren... echt niet leuk... En al mijn supervoer wel 300 zijn er doorheen gegaan met de laatste koekoek en ik heb nog steeds geen een quest daarvan afgerond......
     
  7. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Lekker pittig, daar vragen we steeds om.
    En 8 uurs gewassen vind ik prima hoef ik ook niet de hele dag achter de pc
    Zie wel hoever ik kom.
    Ik ga er in ieder geval wel voor!
    Zijn mooie beloningen
     
    -Nigelle-12 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  8. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    dit is een behoorlijke uitdaging. ik hoop wel dat er bbd komt. anders denk ik niet dat ik het red met mijn sv. maar ik ga voor alles
     
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nou dit is een pittige uitdaging ,ik ga niet voor alles ik heb niet zoveel fokdieren.
     
    omaatje75 vindt dit leuk.
  10. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Volgens mij is een bbd in dit geval helemaal niet zo handig. Je hoeft toch helemaal geen sprongen te maken? Juist niet!
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, maar standaard een extra fokdier of 4 gewone terug is natuurlijk wel handig. Ik denk het niet, dus ik heb de konijnen en koeien net gefokt. De kippen staan op.
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Leuk weer een event en ja met de molen, dieren fokken en natuurlijk niet te vergeten onze super 8 uurs gewas. :D Ik ga kijken welke ik ga doen. Ga denk ik geen dieren fokken, bewaar mijn sv voor de ezel. Maar kan altijd wel wat fase halen zonder te fokken denk ik. Ga eens even de FAQ goed doorlezen en natuurlijk weer een plan maken en kijken wat ik op voorraad heb van dat bruine spul. ;)
     
  13. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    ik lees nu al 2 pagina's met berichtjes waarin men zijn/haar ongenoegen uitspreekt over dit event
    Jammer dat BP er toch niet naar luistert :wuerg:
    om moe van te worden!
    alweer 8uurs gewassen: ze komen me de strot uit! alweer wordt er niet naar verzoeken geluisterd om 4 uursgewassen te krijgen bij een event.... Ik zag de OA en het eerste wat ik dacht: let op, alweer gewassen van 8 uur ... en jawel hoor! zooooo voorspelbaar onderhand

    wat dan weer niet voorspelbaar was, zijn de fokdieren. Hier zakt me de broek van af. Er is er geen 1 meer te koop op de markt en dan mogen we dus gaan fokken. maar kunnen we de molen op SV laten draaien (die van mij draait 24/7 op SV) ? nee, want we mogen weer de molen voor het event gaan gebruiken (waar ik een bloedhekel aan heb) en dan ook nog meer dan 2 uur voor een sausje!!?? Riekt naar geldklopperij... we hebben steeds meer SV overal voor nodig en bij de laatste 2 was er niet eens SV te winnen, net BBD achter de rug en koekoeken.... Ik weet niet waar BP zijn hoofd had zitten maar niet bij redelijke zaken

    enige van fokdieren wat ik op voorraad heb zijn de varkens dankzij de wolkenrij maar de rest heb ik absoluut niet. en zijn ook niet meer te koop en vertik het om te gaan fokken voor een event. BP: al eens gehoord van zoiets als een plank en misslaan, moet onderhand toch wel een bekend gezegde zijn voor BP

    ben al met al behoorlijk teleurgesteld in dit event
    je kunt de fokdieren ook eigenlijk niet laten zitten want die heb je nodig voor de wolkenrij en alle andere belangrijke zaken
    slim nagedacht BP, vooral voor jullie kant: de centen!
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2014
    penny1944 en djamie1967 vinden dit leuk.
  14. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    De hangoren zijn net klaar, varkens heb ik meer dan genoeg, dus ik ga eerst voor de wolk.
    Als ik het goed heb besnuffeld, doe ik dan 1/2/3 alleen Zilver.
    4/5/6/7 Zilver/Goud/Diamant en dan heb ik de wolk.
    Dan zie ik wel wat ik eventueel nog meer kan/wil doen.
    Het is wel een uitdaging maar dat wilden we toch:)
    Groetjes, Susan
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  15. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Schaapje, kijk eens of het haalbaar voor je is alleen de bruine fokdieren van konijn en varken (heb je misschien wel van de bonestaakrij) te doen. Dan kan je alle sieritems en de bonestaakrij binnenhalen. (Stond hiervoor ook al ergens, geloof door Coco gemeld.)
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel voor de tip! Ben druk bezig met noteren, lezen en kijken naar de tips en een plan maken, pffff heb het effe druk. xD
     
  17. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Leuk, ik ga er (bijna) helemaal voor. Level 1 diamant laat ik zitten. Ik zit niet zo op die partydraaien te wachten.
    Verder ga ik wel proberen alles te halen. Eerst vanavond maar eens knoflook erop, daar heb ik er nog geen 200 van. Nu eerst konijnen en koeien fokken. Gelukkig heb ik niet meegedaan met de koekoek, ik heb nu ruim 450 sv in de schuur (allemaal zelf gemaakt en uit questen/events) dus genoeg voor dit event en de ezels.
    Erg goede prijzen dit keer. Ik heb er weer zin in. xD
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2014
  18. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Nee, dat geloof ik niet. Een aantal spelers wilde een grotere uitdaging. Ik ben een van de spelers waarbij dit dan weer niet hoefde.
    De uitdaging vind ik overigens wel in het uitzoeken hoe je de gewassen moet plannen en daarbij ook nog de molen moet laten draaien voor de drakensaus. De uitdaging vind ik niet in het fokken van de benodigde dieren. Dat is gewoon een kwestie van voldoende supervoer (en voor sommigen dus ook voldoende geld) in voorraad hebben.
    Voor mij zit de uitdaging er dan weer wel in bij het maken van een keuze:ga ik voor de bonenstaakrij (en dus bruine hangoren) of kies ik voor het ezel event van volgende week?:oops:xD . De bonenstaakrij levert wel bijna elke dag zo'n 6000 ep op (met mijn level). En ik heb echt wel keihard banaantjes nodig, voor van alles en nog wat. Dus.........Ik ben er nog even niet uit:sleepy:. Ik denk er nog eventjes over na.
     
  19. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    Volgens mij moet je voor de items van de wolkenrij wel bruine dieren inleveren
     
  20. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    ik heb de fokdieren bij elkaar. mijn sv staat nu op 0. is nog nooit gebeurd. ik ga voor alles.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.