Praatgroep Pittige boerderij dagen / Vurige Chili-dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier stopt voor mij dit event.
    De konijnen, koeien en varkens overgeslagen de rest van het event wel gedaan.
    Uit mijn 4 mysterieuze stallen: 2x de egel, 1x de wasbeer en 1x de adelaar.
    Iedereen die nog bezig is heel veel succes gewenst.
     
  2. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier nog de uitslag van de stekjes en stallen: de stallen Kikker-egel-duif-hamster :D.
    en de stekjes-granaatappel-vijgxl=manderijnxl-papayaxl:).
    nog maar 1 partydraai verbruikt, wachten is op het volgende bloemetje.
    Iedereen die klaar is gefeliciteerd, en die nog even met de laatste lootjes bezig zijn succes.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. KennyMaradonna

    KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

    Event was aangekondigd als moeilijk, maar dat viel dus reuze mee. Ik was zaterdagmiddag al helemaal klaar. En die wolkenrij die me elke keer 7595 bahamarama EP oplevert. Dat tikt dus lekker aan, en wordt bij ieder level-up ook nog verhoogd. Prima prijs dus.

    En zelfs bij de stekjes, waar ik normaal nooit iets leuks krijg, leverde nu een Mombinpruim XXL en een flamboyant op.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. polkey

    polkey Oudgediende

    Heel aardig van je maar zoals ik je heb geschreven was de start met pompoenjam en daarna de gewonnen wac toch niet voldoende.
    Ben op zich al blij dat ik zoveel kon leveren en aardige beloningen heb kunnen ontvangen.
    Als de myst stallen/stekjes iets moois opleveren zou dat een aardige troost zijn :)
    Voor comfortakkers is het nu te laat, supermest heb ik niet voldoende.
    Kan alleen morgenvroeg nog oogsten.

    Ik zag dit event en had geen kip/koe en konijn, zou alleen dat spelen wat haalbaar was.
    Toch de kippen gefokt, wil je verder dan komen die koeien dwarsliggen dus ook die gefokt en kwamen mijn vriendjes de konijnen in beeld die ook hun pleziertje wilden en hup de fok ingestuurd.
    Allemaal eigenwijs, gaan overslaan terwijl dat nu even niet de bedoeling was.
    Veel sv wat ik in reserve voor de ezels had, schuif ik ook maar vooruit en komt op een later tijdstip wel.
     
  5. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik heb je er toch een gestuurd, niet geschoten is altijd mis. Gebruik hem anders voor een ander event. Veel plezier ermee

    Edit: de stekjes waren niet spannend een carambola, een granaatappel, een pistache en een kaki XL.
     
    Laatste bewerkt: 13 Oktober 2014
  6. boerinkatrien

    boerinkatrien Forumleerling

    Uitslag van mijn bomen: Carambola, pistach, paranoten en johannesbroodboom.
    En mijn stallen: duiventil, vossenburcht, bijenkorf oranje en geitenstal oranje.
    Weer niet echt spannend, helaas.
    Maar wel weer een event afgerond, en dat geeft al een lekker gevoel.
     
  7. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Mijn stallen waren ook niet echt fantastisch. Vos, kalkoen oranje en 2 katten ( ik kan ondertussen wel een asiel beginnen) :sleepy:
     
  8. polkey

    polkey Oudgediende

    Nogmaals bedankt Jokertje :)
    Ik ga alle zeilen bijzetten, vannacht de wekker en zelfs voor morgen een aanpassing van het werk gemaakt om nog een oogst binnen te halen.
    Intussen verheug ik me op het uitpakken van de stallen en stekjes morgenavond, hoop op eekhoorn en egel en kikker en ooievaar.
    Eigenlijk zou ik dat dan wel verdienen toch ? (voor al die gemiste nachtrust en verkrampte hand van velden leeghalen ) :p
     
    schaapje52, farmermikkie en FarmerBroek62 vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Misschien heb je nog een knechtencoupon op voorraad? Zou best fijn zijn, nu je waarschijnlijk kwartakkertjes hebt liggen. Ik wens je veel succes, en hoop dat je het alsnog gaat halen.
    Als je een volgend event nog eens verlegen zit om een WAC, mag je best een berichtje sturen. Het zou jammer zijn, als je daardoor net zo'n mooie wolkenrij moet missen, of een andere mooie prijs.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  10. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Uitslag stallen:
    kat; muis; bever classic en een kikker. De kikker had ik nog niet, maar verdwijnt voorlopig naar mijn schuur. Want wat moet ik met al die kikkers? Houden me alleen maar 's nachts wakker met hun gekwaak!xD
    Waarom heb ik nou nooit eens een rode of zelfs roze stal? Is zeker ietsiepietsie te veel gevraagd?:sleepy::)
     
    schaapje52 en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Ik ben blij het hele event afgewerkt te hebben. Ik dacht eerst, toen ik al die bruine dieren zag, dat ik dat nooit kon halen met mijn 30 supervoer. Ondertussen heb ik dat mooi kunnen verhogen. De bruine varkens had ik al, de rest heb ik op de markt kunnen verkopen. Ik heb gewoon mijn schuur leegverkocht, en dat leverde voldoende op. Ik ben blij met de prijzen. Uit mijn stallen kwamen : muizenhok, wasbeerstal (had ik beide al), hanenhok en visvijver rood. De laatste twee heel blij mee, die had ik ook nog niet. Uit de bomen kwamen: granaatappel, carambola (had ik allebei al), johannesbroodboom en kunqual xxl. De laatste twee had ik dus niet, en ik ben er echt blij mee!
     
    schaapje52 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb nooit iets bijzonders, maar uit mijn eerste stal nu een rode koeiestal!!, ongeloofelijk.:D
    de tweede staat op het veld nu. Spannend :p
     
    schaapje52 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  13. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    dit was voor mij een super leuk event...op het 8 uurs gewas na....:eek:
     
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Kun je lezen dat we toch allemaal anders denken.
    Mijn reactie whow een kikker die heb ik niet , de roze en rode stallennzou ik ook zelf kunnen makenxD
    Dat vind ik echt grappig om te lezen zoveel mensen zoveel wensen;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik houd me aanbevolen bij het ruil event voor een kikkertje hoor :p ben er dol op
    maar heb er nog steeds geen :cry:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. polkey

    polkey Oudgediende

    Yes het event helemaal kunnen doen, de wolkenrij is compleet :))))))
    Nachtrust opgeofferd en het korte slaapmoment tussendoor is niet gelukt omdat ik teveel bezig was met de wekker.
    De stekjes Bananenboom, pistache, lychee xl en Guave xxl ( laatste twee had ik nog niet )
    Nu wachten op de stallen die ik zojuist vergeet erop te zetten, zullen dan om 24.00 uur klaar zijn.
    Dank voor de support :))
     
    schaapje52 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  17. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Dan heeft mijn WAC toch geholpen, gefeliciteerd met het afmaken van het event en met je wolkenrij.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Leuk dat het gelukt is, gefeliciteerd.
     
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gefeliciteerd met het behalen van het event. Hoop dat je nog een paar mooie stallen mag ontvangen.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  20. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Hier nog even de uitkomst van mijn stallen: hamster en egel (joepie, had ik nog niet ), kraaienverblijf geel en truffel geel (vind ik wel oke). De party draaien bewaar ik tot er iets bijzonders voorbij komt. En de koeien heb ik niet ingeleverd, dus geen stekjes geplant.
    Het was een leuk event. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.