Praatgroep Pittige boerderij dagen / Vurige Chili-dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ja, hi hi, stom hé. Maar ik heb al zo vaak trompetbomen gekregen dat ik haast niets anders verwacht:wuerg:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. boerwimmels

    boerwimmels Forum prof

    Wat een geweldig event.
    De farm van mijn dochter is geleveld van 34 naar 43 in 1 dag.
    En dat allemaal dankzij het fokken van de bruine dieren.
    Ze heeft nu zelfs een half miljoen boerenduiten staan.
    Dus nog ruim voldoende voor nog een paar questen en dus levels.

    Chapeau voor BP.

    groetn uut overiessel
    boerwimmels
     
    detje81 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat begrijp ik niet. Zij is met het supervoer dat zij heeft gaan fokken, verkopen en zodanig terugkopen zodat ze is geleveld? Want als het gaat om het event zelf, kon ze alleen zilver doen.
     
  4. boerwimmels

    boerwimmels Forum prof

    Klopt.
    De quest van melk e.d. leverden weer supervoer op enz. enz.
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn stekjes zijn uitgegroeid tot 1x Cacaoboom xl, 2x Vijgenboom xl en 1x een papegaaiverenboom :D. De laatste had ik dus nog niet.
     
    tinus138 vindt dit leuk.
  6. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Yes, Yes, Yes, toch de benodigde koetjes bijelkaar gesprokkeld op de markt! Kostte ongeveer 900000 bd. Maar dan heb je ook wat!
    Op een gegeven moment was ik zo enthousiast aan het kopen, dat ik er op het eind 4 te veel had!:wuerg:
    Maar... gelukkig, ze weer terug verkocht met in totaal 10000bd winst. xD (en de 10% verkoopkosten zijn daar al van af getrokken!)
     
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    hier mijn uitslag bomen ....3 paranoten ...en 1 palm xl
    1 x bijenkorf oranje ...2 x kat .. en toch nog iets wat ik niet had de kikker [daar ben ik heel blij mee ]!!!!!
     
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    de uitslag van de hokken heb ik nog niet maar van de bomen is bij mij
    1 x bananenboom, 1 x mateboom, 1 x pitayaboom xl en 1 papagaaiverenboom!. die laatste had ik o.a. nog niet rest wel
    dus fijn dat er een bij zat die ik nog niet had.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier het event ook helemaal afgerond. De stallen en stekjes staan op t land, zie morgen wel wat het is geworden.
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    uitslag van stallen: visvijer oranje wasbeerstal en 2x ooievaar.
    stekjes: paranoot, johannesbrood, pistache en papajaboom xl.
    Partydraai was heel slecht maar oke volgende keer beter
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo, event vanmorgen afgerond. De molen is alweer SV aan het maken, maar dat moet wel goed komen. Op het land staan al een aantal ezels en mijn mysterie stallen. Deze zijn over 2 uur klaar en daar ga ik niet op wachten.

    Party draai; niet de moeite waard om te benoemen :sleepy: Heb er nog 1 over.
    Stekjes: banaan XL, palmboom XL, kiwi XXL, granaat. Algemeen -.-. Kiwi XXL ben ik wel blij mee, maar die had ik laatst ook uit de stekjes dus die heb ik twee keer en dat terwijl ik liever vele andere XXL bomen wil. Helaas ook geen bijzondere bomen voor mij:cry:
     
  12. 123Pien

    123Pien Forum freak


    Hoi Schaapje, hoi Susannamaria, daar ben ik weer.
    Och wat lief dat jullie zo bezorgd om mij waren. En jullie hebben mij grotere avonturen toebedacht, dan ik werkelijkheid heb beleefd. Ik was namelijk gewoon op een verjaardagsfeestje in Nederland :music:
    Rendieren jagen in Lapland was natuurlijk veel stoerder geweest.
    Nou, ik heb besloten die koeien te laten zitten....eh..lopen.
    Al het andere bruine spul heb ik binnen (gefokt en gekocht, helaas niets gevangen onderweg.....:oops:)
    Zeg Schaapje, ik heb nog steeds die koffie voor jou in mijn thermoskan. Maar die is bepaald niet vers meer.........:wuerg:
    Zal ik voor het volgende event maar nieuwe zetten.....xD
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bij mij is uit de party draai het volgende gekomen: 1 graaf struisvogel, 1x 13200 BD, 1x 4 suzi mest en 1x angorascheerhok.
    Uit de mysterieuze stallen: een kattenverblijf, een wasbeerstal, een geitenmelkstal geel, en ja, ja een ooievaarsnest :D.

    Een nieuwe boom, de papegaaiverenboom :Den een ooievaarsnest :D. Deze 2 had ik dus niet.


    Iedereen die klaar is gefeliciteerd en alle anderen die nog bezig zijn, veel succes.
     
    robbiefarmer en tooske58 vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Bij is er het volgende uit de stallen gekomen: struisvogel oranje (blij mee, heb er nu 2 en dat is nooit verkeerd) adelaarsnest, oranje angora scheerhok (ook blij mee want heb deze quest nog niet af) en ja ja een ooievaarsnest xDxDxD

    Dus ik ben super tevreden over dit event.

    Iedereen die nog niet klaar is, succes
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. Ledne

    Ledne Forumbeginner

    Hemel wat heb ik veel BD uitgegeven aan dit event, maar het is af. Ik vond het erg leuk!
    Stallen: Kikker, Mol, geitenmelk geel, struivogelstal oranje
    Bomen: Paranoot, Guave XL, Guave XXL, Vijg XL,
    ben niet ontevreden. De Party draaien gebruik ik pas als er iets interessants aan het rad hangt, die bijzondere bloemen bv.

    OP een ander account heb ik bij wijze van test juist niet meegdaan, maar heel veel verdiend met mest en fokdieren verkopen, dat was ook wel leuk. En heel veel koppjes op de markt gescoord door mensen die BD nodig hadden. Zo kan je het ook doen!
     
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Omdat ook ik er veel voor moest doen vond ik het een geweldig event.
    De 8 uurs gewassen vond ik op dit account niet leuk maar op mijn schaduw weer geweldig, daar heb ik comfort akkers met super mest gedaan voor een deel en dan kun je binnen 11 uur heel wat planten oogsten.
     
  17. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Mijn stallen waren 1 bijenkorf oranje, 1 adelaar, 1 poezenhok en.........een hanenhok die had ik nog niet ben nu voer aan het draaien anders kan die ziel niet eten. Mijn stekjes ga ik zo neerzetten en ik heb nu de 2e keer de Baha bonus uit de wolkenrij
     
  18. polkey

    polkey Oudgediende

    Wilde de konijnen en koeien overslaan om sv achter de hand te houden, maar toch gaan fokken voor de mooie prijzen.
    Ik struikel over het laatste item, daar kan ik niet voldoende zaaigoed voor binnenhalen en zal het sieritem niet lukken.
    Morgenavond de stallen en stekjes doen, hoop op iets wat ik nog nodig heb.
     
  19. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Dat zou erg sneu zijn want zonder dat laatste item werkt je wolkenrij niet. Ik heb je een duifje gestuurd
     
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    o_Ok niet op comfort akkers met supermest?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.