Praatgroep Pittige boerderij dagen / Vurige Chili-dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Hier kunnen jullie al vast babbelen over dit event.
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Pittig event met die grote hoeveelheden fokdieren
    Maar dan wel weer een bonestaak die TEP geeft
    Ik ga ervoor
     
  3. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Dit event laat ik maar aan mij voorbij gaan. Belachelijk veel bruine dieren moeten er geleverd worden.
     
  4. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    Ja wel vreemd dat we meer bruine dieren moeten leveren dan anders van dezelfde soort de gewone dieren.
    Er staat natuurlijk wel bij dat het om een moeilijk event gaat.
    Hoop dat er dan een babyboom komt, anders ga ik het wellicht niet helemaal kunnen uitspelen en er komt ook al heel snel de ezel queste aan, dus ik moet toch nog is goed nadenken of ik mijn supervoer wel wil gebruiken.

    Maar ga zeker meedoen aan dit event en we zien wel weer hoever we komen.
     
  5. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Moet dus eerst 15 bruine kippen,27 bruine koeien en 30 bruine hangoren gaan fokken? Doe alleen mee als er een babyboom aan vastzit anders kan ik de ezelfok wel vergeten. En daar ben ik nu al dagen extra ezels voor het kweken.
     
  6. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Mede met het oog op het event van de ezel zal ik deze denk ik toch overslaan. Zoveel SV heb ik niet om 95 fokdieren te maken.:eek:
     
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hmmm is zeker pittig, maar wel een uitdaging...zei ik dat:wuerg:
    Behalve alweer>:( de 8 uurs gewas...ga bijna gillen..BP weg met die 8 uurs gewas :cry:
    Wat wel prettig is dat het gelukkig een zilver, goud diamant systeem is..
    Je hoeft dus niet perse overal de bruine fokdieren in te leveren..
    Zo kan je toch leuke prijzen er uit pikken...
    Maak de keuzes die jij leuk vind..dat ga ik ook eens doen...denk ik:wuerg:
    Succes allemaal...
     
    Sarriette, stien56 en omaatje75 vinden dit leuk.
  8. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Ik vind het een origineel event. Met fokdieren aan de slag. Heb gelukkig nog aardig voorraad van de bruine dieren, ik mis alleen de bruine hangoren.
    Heel fijn dat we een bonestaakrij met Baha-EP krijgen.
    Dat 8-uurs gewas is niet mijn favoriet, maar ik kan overdag oogsten, dus niet heel erg.
    Ik ga er weer vol voor. De oranje reuzestallen zijn vanochtend al neergezet.
    Succes allemaal, denk aan de lange gewassen/stallen voor de dropitems!
     
  9. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    ik doe ook geen bruine dieren fokken, ik pik het zilver en goud er uit en laat de wolk, de wolk. Zelfs met eventueel babyboom er bij ga ik mijn s.voer er niet aan spanderen.
     
  10. -edwin30-

    -edwin30- Commandant van het forum

    ik vind deze event belachelijk voor woorden echt niet events maken voor ieder alleen maar voor de oudere spelers vooral met zoveel bruine fokdieren is gewoon te gek zal wel weer op me vingers getikt worden zo denk ik erover
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  11. bepsels

    bepsels Forummeester

    Het is inderdaad een pittig event, de bruine fokdieren heb ik ook niet, dus die gedeeltes laat ik dan gewoon voor wat ze zijn. Houd wel in die leuke bonenstaak helaas niet gaat lukken. Maar misschien valt er nog wat te kopen op de markt. Heb zojuist al de bruine kipjes gekocht, maar verder staat er nog niet veel te koop helaas. Nou we zien wel waar we eindigen toch? Ik heb al een paar events overgeslagen omdat ik niet zoveel tijd had om te spelen maar momenteel gaat dat wel lukken.
     
  12. Liaan

    Liaan Forumleerling

    Slim gedaan van BP, eerst fokken met de koekkoeken in combinatie met een babyboom, nu een flinke hoeveelheid bruine dieren moeten inleveren en vanaf de 18e oktober fokken met de ezels. Mijn molen draait 24/7 supervoer en bij de laatste babyboom heb ik mijn TG ingezet om het aan te schaffen. Ik mopper nooit over geldklopperij, maar 3x een event waarbij supervoer nodig is begint er op te lijken. Ik ga maar eens knutselen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen, maar grappig vind ik het niet.
     
    Sintra98, Cornelly52 en stien56 vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dit lijkt echt pittig. Blij dat de FAQ er nu is, kan ik beginnen met fokken. De bruine kippen leveren net zoveel supervoer als dat ze kosten. De bruine varkens voor de bonenstaakrij komen bij mij ook uit een bonenstaakrij. Eindelijk zijn de prijzen eens zo hoog dat het de moeite is om ze te verkopen. De konijnen moet ik wel fokken als ik de bonenstaakrij gevuld wil krijgen. En ik wil de koeien ook wel fokken voor 48 uur knechten. Persoonlijk vind ik dat wel de moeite.
    Ik verwacht aan het eind van de ezelfok een babyboom, dus ik ga niet het weekend afwachten om te fokken. Een event wat me vermoedelijk 100 supervoer gaat kosten, maar ruim 7000 BEP per dag laat ik niet zo maar liggen.
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2014
    stien56, omaatje75 en bassiefarmer vinden dit leuk.
  14. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Ga er ook voor, hoef gelukkig ook niet echt veel bij te fokken en ook nog SV genoeg;)
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga de beesten wel kopen op de markt
    Was te laat vanmorgen...
    Ik heb genoeg bd dus komt wel goed
    En we hebben gevraagd moeilijk event voor hogere levels nou ja .....
    Die hebben we dus gekregen ik ben er blij mee
     
  16. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Tsja en dan 40x saus wat 40x 2.15 uur duurt.
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dan word het tijd voor een molen abo in de aanbieding
     
  18. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Tja... Ik vind het ook jammer, dat er zo veel bruine fokdieren worden gevraagd. Volgens mij is dat nog nooit eerder in een event gedaan. Ik laat de diamant fases, waarin fokdieren gevraagd worden wel aan mij voorbij gaan. Voor de event wolkenrij heb je bruine varkens nodig. Die heb ik meer dan genoeg in voorraad: van de wolkenrij. Daar ben ik dus weer heel blij meexD. En voor alle sieritems heb je verder geen fokdieren nodig, dus ik ga zeker voor de wolkenrij! En verder kijk ik wel hoe ver ik kom!
    Ik wilde ook nog even kijken of het voor mij haalbaar was om de fokdieren op de markt te kopen, maar.......voorlopig allemaal uitverkocht:wuerg::cry:. Dus......Misschien dat ik zelf nog een paar bruine varkens op de markt ga gooien. Kan ik wellicht nog wat verdienen;)xD
     
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Vind het beter als de tijdsduur gewoon zo verkort wordt....ik heb geen zin om nog meer echt geld te moeten besteden...

    Je zal toch ook wel 30 bruine hangoren moeten leveren
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt. Dat is inderdaad 90 uur voor die 40 en wel iets om rekening mee te houden. Dus ook 10 supervoer minder draaien. Ik vind de beloning nog steeds de moeite waard, maar er wordt wel behoorlijk wat gevraagd.
    Volgens mij ben je voor de Habanero Salsa de 30 hangoren nodig. En zonder dat sieritem heb je de bonenstaak niet vol.
    De 15 bruine kippen kun je laten zitten, maar leveren je ook 30 supervoer op. Dus als je niet overslaat krijg je precies het aantal bruine kippen wat je aan supervoer kwijt bent. Als ik oversla heb ik voor de verandering pech gehad, al is een gouden kip altijd welkom.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.