Praatgroep Piekprestatie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Deze is heel mooi, dank je wel. Super

-elvira101- en eevee60 vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Jazeker, er komen soms onvertogen woorden uit hoor.
    Maar ook in Hamburg blijft het mensenwerk en is de druk soms ongekend hoog.
    Dus dan is het even stoom afblazen en weer voort.

3. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Ik laat dit event voorbij gaan. Kan ik tijdens de babyboom iets doen voor de 30 openstaande queesten.

bepsels en eevee60 vinden dit leuk.
  4. boermars

boermars Forum-hertog

Geweldig!
    Dank Miekje9 nu kan ik mijn bril aflaten, op naar het dynamiet!

kroy62 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Ik doe voor spek en bonen mee. Ik zaai en oogst, ik fok wat ik nodig heb (meer dan dat ik sv heb), en zie wel waar het schip strandt. Hier en daar zitten wat stallen en stekjes, zou mooi zijn als ik die mee kan pikken, maar ik doe deze keer geen moeite voor de wolkenrij, daar moet je deze keer veel te veel voor fokken, en dat wordt me veel te kostbaar.

eevee60 en maad vinden dit leuk.
  6. anjaendieter

anjaendieter Forumbeginner

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    waar moet ik mee beginnen snap er niks van

Laatst bewerkt door moderator: 7 December 2017
    eevee60 vindt dit leuk.
  7. riekje111

riekje111 Forumkenner

Dank je wel voor het uitrekenen, fijne dag verder, :)

eevee60 vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je dit weekend volop gaat fokken, zou ik toch eens kijken wat dan wel interessant is om te doen. Je kunt met de haken die je dan krijgt toch leuke plaatsen bereiken en leuke cadeaus binnenhalen.
    Je moet met 1 of 20 beginnen, maar de nummers zijn er bij geplaatst om een FAQ duidelijk te maken.
    In het spel moet je gewoon ergens onderaan beginnen en naar boven werken. Op verschillende plaatsen kun je dan de grot in, waar je ook sieritems kunt halen die je nodig bent voor de wolkenrij.
    Wanneer je op het plaatje kijkt, kun je zien dat je niet alles hoeft te halen, er zitten doodlopende stukjes bij, en er zitten stukjes bij die je niet nodig bent voor de top of een sieritem, dus wat je ook kunt bedenken of je het de moeite vind of niet.

kroy62 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Even een diepe zucht, ik heb al verschillende verkeerde afslagen genomen. -.- Gelukkig loop ik daar niet voor het echie, ik zou zo verschrikkelijk verdwalen, dat ik pas in 2018 weer boven kom, hopelijk.:oops:

janniekwak en eevee60 vinden dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik was gisteravond zo slim om de sieritems mee te verwijderen bij het weg halen van de grote akkers dus vanmorgen ze pas voor het eerst kunnen oogsten. Gelukkig hebben we nog wel even :)

kroy62, boermars, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Je had er nog aan gedacht , ik had keurig alles gedaan en vergeet ze gewoon op het land te zetten:oops:xD

Reggaefeeks en boermars vinden dit leuk.
  12. familiedewijs

familiedewijs Junior expert

vraag je weet iemand hoe ik aan de bijlen kom groetjes

eevee60 vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De ijsbijlen krijg je uit het sieritem 'Ijsbijl in steen'. Deze krijg je als je vakje 24 van het event hebt ingeleverd.
    Je hebt ook het sieritem 'Kaboem' nodig, want daar krijg je dynamiet uit. Die zit in vakje 4.
    Haal die 2 sieritems binnen door in te leveren bij het event, en zet ze op je akker, dan kan je ze daarna iedere 8 uur oogsten.

Uit de faq:
    Event-items

DropitemKomt van
    Karabijnhaak
    Iedere fok van elk dier
    IJsbijl
    sieritem 'IJsbijl in steen'
    (beloning bij nr 24)
    Dynamiet
    sieritem 'Kaboem?!'
    (beloning bij nr 4)

eevee60 vindt dit leuk.
  14. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Ik ben er mee gestopt:sleepy:
    Ten eerste ik had niet in de gaten dat je zoveel supervoer nodig had voor dit event8)(omdat ik de meeste fokdieren had) maar ja wil je verder dan moet je de karabijnhaak hebben en dat kost veel supervoer.
    Ten tweede ik ben helemaal verdwaald in de grotten:sleepy:
    Ik ga nu maar kijken of ik de uitgang vind en dan onderweg maar goed kijken of ik nog wat leuks mee kan nemen:)

eevee60, Daxter1966, pipelepo en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Conchita75

Conchita75 Forumleerling

Zie ik het goed dat je een Rambo nodig hebt om de wolkenrij te bemachtigen? Op de markt nu 12.000.000 bd :(

eevee60 vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ja, dat klopt, je heb een Rambo CK nodig.
    Die kan je ook zelf fokken. Je hebt toch ook die karabijnhaken nodig die je alleen met fokken krijgt.

eevee60 vindt dit leuk.
  17. klakje

klakje Oudgediende

Ik heb mijn eerste bomen gekeken. Bijna allemaal jeneverbes. Ik denk dat ik in de grot jenever ga maken en me ga bezatten. Boven kan niet anders val je van de berg af.

eevee60, pipelepo, kakelot69 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. Mr.Ryannn

Mr.Ryannn Forumbeginner

hoe kan je nou aan dit event meedoen als je maar 1 veld kan vullen. willen ze soms dat je dag en nacht bezig ben met farmarama.
    jammer hoor het spel moet wel leuk blijven.

eevee60 vindt dit leuk.
  19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je bent niet meer gewas per veld nodig dan met andere events.
    Je kunt 600 gewas oogsten per keer wanneer je kwartveldjes en WAC gebruikt. Je bent maximaal 5400 nodig, dat zijn 9 oogsten in 5 dagen. Dat is toch echt goed te doen.

Persoonlijk vind ik de eerste prijzen de moeite van de knechten niet waard, dus ik werk met halve velden en wel met WAC, de bomen staan op de hoekjes waardoor ik 352 per keer oogst. Zonder de eerste 2 levels ben je 3400 nodig, dat is dus ongeveer 10x oogsten.
    Vanmorgen had ik 700 gewas in de schuur en nu staat de 2e oogst erop.

Wanneer je minder tijd hebt, kun je dus ook de eerste 2 levels laten zitten en wel kwartveldjes en WAC gebruiken. Na het maken van het zaaigoed zijn het dan maar 6 oogsten meer.

eevee60 vindt dit leuk.
  20. gerrie12

gerrie12 Gelegenheidsauteur

hallo all hoe kom ik aan die soort bijtel en diamiet bvd gr gerrie 1949

eevee60 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.