Praatgroep Piekprestatie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ben heel blij dat je niet alles hoeft te doen. Sommige prijzen twijfel ik nog over, maar veel laat ik gewoon zitten.
    Ik heb de FAQ uitgeprint, zodat ik het plaatje en de lijst naast elkaar kan leggen en de route van farmermikkie/farmer uitgetekend en vervolgens aangekruist op de lijst. Nu kan ik zien hoeveel ik moet fokken en wat ik moet fokken. De smulmuizen zullen het meeste werk zijn, de bruine koeien staan erin in de hoop dat er niet overgeslagen wordt. Misschien doe ik er voor de zekerheid wel extra bruine koeien in. Verder weet ik dat de fokstal vol moet, en ik dan nog niet klaar ben.
     
    _Jeanie_, rikmark, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    denk dat ik deze oversla........:oops:
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Lijkt me ook een zeer goede optie die had ik nog niet gezien. Thx ;)
     
    daisy17858, eevee60, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    ik ook vind deze een moeilijke en zit in verhuis
    veel succes iedereen die wel meedoet
     
    daisy17858, eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Oeps dat had ik even gemist, dan maar wat meer geiten fokken of de wolkenrij laten zitten .xD
     
    rikmark, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    of hopen dat hij overslaat met BB
     
    rikmark, leni1955, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik heb mij fokstal bijna helemaal gevuld met geiten. Hopen dat het deze keer wat royaler staat afgesteld. Zodat zomaar rambo en een suikergeitje tevoorschijn komen
     
    BoerAnnelies, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Denk dat ik ook zo ga starten, om de 2 voornaamste sieritems te hebben die dynamiet en ijsbijlen opleveren.......en de rest komt vanzelf wel hopelijk.
    Tot mijn grote verbazing staat er 2 Rambo C.K. bij me in de schuur......:wuerg:

    Dus dank aan farmermikkie om alles uit te rekenen.......;)
     
  9. john-j

    john-j Forum-hertog

    heeft iemand nog een goed idee hoe je wel de wolkenrij kunt halen met zo min mogelijk sv en event gewas.
    anders sla ik deze over.
    mvg john-j
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De methode die Fam.Farmer heeft gepost is met zo weinig mogelijk supervoer (250x fokken), het alternatief van farmermikkie is 10x fokken meer en 2000 eventgewas minder.
     
    daisy17858, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hoi hoi een vraag ik kan echt de smulmuis niet vinden ook als ik het ga aanklikken om te fokken ?
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Klopt helemaal. Die route met 10 x extra fokken kies ik, omdat je dan direct die 2 sieritems hebt die ijsbijlen en dynamiet geven.
    Voordat je op 1 akker 2000 eventgewas bij elkaar hebt vind ik te lang duren.

    @lonnie57 De smulmuis is een fokdier van de vleermuis ;)
     
    Laatste bewerkt: 5 December 2017
  13. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

     
  14. Ravier73

    Ravier73 Forumbeginner

    Die kan je onder de vleermuizen vinden ;)
     
    daisy17858, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. john-j

    john-j Forum-hertog

    en dan heb je de items en de wolkenrij.
    want doen die ijsbijlen en dynamiet ?
    ben ik die ook nodig?
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Moet zeggen dat het er ingewikkeld uitziet. Zeer moeilijk lees ik normaal als een uitdaging en ingewikkeld, maar nu lees ik het als onmogelijk gezien ik morgen en overmorgen er 2 dagen met de kids even tussenuit ga. Ik weet dat er internet is, maar dat internet is niet sterk genoeg voor het spel. Af en toe de watssapp en misschien fb, maar verder komt de wifi daar niet. Dat word dus pas beginnen op donderdagavond.
    Weet niet hoe haalbaar het event dan nog is en of het de moeite is van het volledig inlezen.

    De gem waar ik op blz 1 mensen over hoorde (daarna niet verder gelezen, omdat ik vandaag even spel moe was) die heb ik overigs wel, er staan er al 24 bij mij in de schuur.

    Van het event wat vandaag klaar was, heb ik de stallen op baha opgehad. De winst waren een olifant rood, zeehond oranje en krokodil :inlove: Echt super blij mee. De bomen 2 mangrove XL. De bomen en dieren van de gewone farm moeten er nog op.
     
    rikmark, -freedom5555-, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    50 fok stallen gevuld Wachten tot de bb en dan ga ik het weer bekijken want er staan nog zoveel quest open met fokdieren. En als het dan mee valt ga ik liever door met een andere quest . Want het maakt bij dit event toch niet uit met welke dieren je fokt ? Het punt is als je maar fokt toch ?
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Ga deze ff overslaan. Heb de boel door gelezen en het filmpje bekeken maar als het allemaal zo moeilijk en ingewikkeld wordt heb ik er ff geen zin meer in.
    Heb ook geen tijd om elke acht uur ijsbijl en dynamiet op te halen.
    Lekker even op mijn lauweren rusten.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    haha had ik ook hoor, gelukkig 7 aanwezig. Heb er maar 2 te koop gezet
     
    lonnie57, daisy17858, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, die heb je nodig om in te leveren bij sommige levels.

    @marliza1 : je hoeft niet iedere 8 uur die items te oogsten. 1 x in de ochtend, en 1 x in de avond is genoeg.

    Met de korte route, zodat je de bonestaakrij met sieritems hebt, moet je 260 keer fokken, dus 520 supervoer nodig.
    Je hebt een aantal verplichte fokdieren om in te leveren, maar verder ben je helemaal vrij te fokken met de dieren die jij leuk vindt.

    Er komt straks vast een mooi overzichtje van @miekje9 en dan blijkt het allemaal weer mee te vallen.

    @BoerAnnelies : als jij morgen die 2 sieritems kunt binnenhalen (hoef je alleen even wat voor in te leveren), en vervolgens 1 x in de ochtend en 1 x in de avond die sieritems kunt oogsten, is het al genoeg om het event te spelen. Dan kan je in het weekend (ongetwijfeld ook dan weer babyboom, maar nog niks officieel) lekker fokken. En dat eventgewas kan je ook in de ochtend oogsten en in de avond weer tijdens die 2 dagen, dan kom je er ook.
    Dan moet je wel nu even 10 foks in je hotel zetten, zodat je morgen met de 10 gekregen karabijnhaken die 2 sieritems bij vakje 4 en vakje 24 kunt ophalen.
    De gems heb je niet nodig, die levert gouden bananen, maar ligt niet op de route verder. Net als de suikergeit, die is ook niet nodig.
     
    boermars, _Jeanie_, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.