Praatgroep Piekprestatie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak


    Ik ga eens kijken wat ik met dit event ga doen, de wolkenrij is totaal niet interessant qua het aantal foks wat je ervoor moet doen. de sier-items los zijn wel leuk maar waar moet je ze neerzetten -.- xD

     
    boermars, -freedom5555- en eevee60 vinden dit leuk.
  2. Leo.netten

    Leo.netten Teller


    5400
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ga er wel aan beginnen, praktisch alle fokdieren op voorraad behalve de diverse geiten, de suikergeit en Rambo sla ik lekker over. SV genoeg en morgenmiddag babyboom dus kom maar op.
     
  4. Leo.netten

    Leo.netten Teller


    Zonder de rambo kan je de wolkenrij niet krijgen
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zag trouwens allemaal slotjes bij de vervolg stappen in het filmpje dus vraag me af of je überhaupt bepaalde stappen kan overslaan?
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Alleen dus stappen op doodlopende wegen. Zo gauw je de voorgaande hebt gedaan, is het slotje van de volgende af.
    Van daar dat het even uitzoeken is wat je wel en niet moet doen.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik dacht te starten met: 20-21-22-24-6-4, zodat je direct, zonder eventgewas nodig te hebben, die 2 sieritems te pakken hebt die dynamiet en ijsbijlen leveren. (wel 10 karabijnhaken nodig, maar die kunnen meteen om 2 uur klaar zijn met het fokhotel).
     
    rikmark, daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hmmmm - ik vind het wel heel veel fokken (sv!) voor deze wolken rij - ik probeer morgen met bbb een paar fokjes uit en is het weer knudde met een rietje wat er uit komt, hou ik dit event lekker voor gezien!
     
    rikmark, Angelique.., daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Op hoofdaccount ga ik wel mee doen, maar ander account laat ik links liggen, te veel sv en fokdieren die ik niet heb
     
    riekje111, Angelique.., daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als dat kan, is dat inderdaad denk ik het beste. Maar ik ben bang dat iedereen moet beginnen met 2000 eventgewas.
    Dat zorgt er ook gelijk voor dat argeloze spelers die met het spel beginnen, niet aan het fokgedeelte toe komen, zonder WAC red je die 2000 gewas pas na 10x zaaien.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  11. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    babyboom begint om 14.00 uur, maar vanaf 16.00 uur maak je ook nog kans op farmmunten. Dus, als je tot 24.00 uur toevallig op blijft, kun je beter wachten tot 16.00 uur. Om 24.00 uur zijn de sieritems dan klaar.
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Meestal stop ik al iets voor 10 uur, dus kan ik dan ook beter wachten tot 16:00 voor de dubbele extra's.
    Rond 2 uur zit ik meestal halverwege de dag waarbij ik een ep-verhogend sieritem kan activeren en omdat ik dit weekend weer eens heb uitgeslapen kan ik dan alle 24-uurs items doen. Dat levert me behoorlijk wat op bij de fokstallen, dus ik denk dat ik dan de eerste keer oogst en dan rond 5 uur nog een keer. Om 6 uur is de babyboom al weer afgelopen.
     
  13. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    volgens het filmpje in de FAQ kun je op meerdere plaatsen beginnen. En volgens de tekeningen staan bij 1, 20 en 34 geen slotjes. Daar zou je dan meteen kunnen beginnen.
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt. Weer wat geleerd.
     
    daisy17858, -matthias1952- en eevee60 vinden dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    nr 20 doe ik sowieso niet en ik kijk later of dat ik 8 en 10 doe, en van het weekend zullen we ook nog wel een bbd krijgen ;).

    edit: en met het draaien aan het rad voor het nieuwe item van de partytickts wacht ik mee tot morgen ( heb ik meer kans op de oogstbonus :D)
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  16. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik hoop dat er ook nog een supervoeractie komt
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik wacht altijd met het draaien van het nieuwe item tot deze in het rad staat. En wanneer deze in het rad staat, ga ik niet wachten op een oogstbonus in het rad.
    Die 10x fokken doe ik net zo lief als 2000 eventgewas verbouwen. Die beloning vind ik verder niet echt de moeite. Voor een fazant van 70.000 BD 10 farmmunten liep ik ook al niet warm, dus loop ik de route van farmmikkie en laat dat eerste deel zitten.
     
    rikmark, daisy17858, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Dank aan iedereen die probeert mij de weg te wijzen. Het moet zo te zien best te doen zijn via de eenvoudige weg maar ik word altijd zo hebberig als ik bezig ben en het gaat lekker. Gevolg: wekkertjes, rekenen en stressen om op tijd te zijn voor een oogst.
    Ik vraag me net af of de moeilijkheidsgraad die BP aangeeft ook iets met mijn vermogen om iets te snappen te maken heeft. Vanaf de kwalificatie "moeilijk" komt er meestal een uitleg waar ik niet intelligent genoeg voor ben:oops: xD.
     
    boermars, daisy17858, farmermikkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    pff, ben nog aan het bijkomen van de last-minute stress van het vorige event:wuerg:
    Denk dat ik morgenochtend maar even op het gemakje ga puzzelen wat voor mij het beste is, beginnen bij 1 of bij 20
     
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ga niet alles doen. Kan ook niet, want ik heb niet alles wat ze vragen. Dit keer doe ik het anders. Kijken wat ik leuk vind en wat haalbaar is. Even geen stress of je iets kan halen of niet. Misschien kom ik schaapje wel tegen, dan kunnen we een bakkie doen en lekker even bijkletsen.
     
    schaapje52, daisy17858, eevee60 en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.