Praatgroep Piñata Party en andere verjaardags-events

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik denk, dat ze met zijn allen in een grote vergadering zitten, om duidelijk te krijgen hoe ze alles HIER nu goed duidelijk moeten krijgen, zodat wij het ook allemaal duidelijk kunnen zien :)
     
    Borkie, LadyFamerieke en -tonio76- vinden dit leuk.
  2. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    laten ze dan in iedergeval een mededeling plaatsen dat ze het niet redden en dat we dan de "noodinfo" bij de oosterburen kunnen vinden met een linkje er bij of zo ?
     
    Borkie en -tonio76- vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb die Nostalgiaquest gezien en geen haar op mijn hoofd die er ook maar over peinst eraan te beginnen xD

    Het verjaardagsevent ga ik wel doen. Ik heb genoeg SM en Susi, en met een beetje plannen (lange gewassen 's nachts en op werkdagen, korte op vrije dagen en zo) lijkt het me prima te doen. Bij wijze van voorbereiding maak ik nu vast een basisvoorraadje orchideeën, erwten, hopplantjes en pepermunt, want na het vorige event was het met de voorraden een beetje droevig gesteld. Maar met kwartjes, WAC en water moet ook het leveren van die planten geen probleem zijn. We hebben tenslotte een week de tijd.
     
    Borkie, .babouska., LadyFamerieke en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Na ja zeg
    Vond die nostalgia nou echt iets voor jou:inlove:
     
    Borkie, LadyFamerieke, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    haha vooral niet te kritisch zijn, dan gaan de vragen op slot.
     
  6. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    Gaat gezellig naast Hofje zitten om mee te lezen, zal me wijze woorden maar voor me houden verder maar ja wat geweest is is geweest en komt helaas zelden terug
     
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Volgens mij heb jij gewoon een normaal en eerlijk antwoord gekregen ..-.-

    Wel stil zitten anders knoei ik met me koffie :wuerg: en hou de wijze woorden inderdaad maar voor jezelf :music:
     
    Borkie, Katinka1700 en -tonio76- vinden dit leuk.
  8. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    ;) schenk vers bakkie koffie in voor hofje
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Koekje erbij..... Ik heb hier belgische wafels....
     
    Borkie, Katinka1700 en janniekwak vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mwah. Je had ook gewoon kunnen vragen wanneer je de FAQ van Nostalgia kon verwachten.
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  11. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    welk antwoord dan? dat er druk gepraat is over een plaatje? volgens mij is het plaatje internationaal maar oke dat kan per land verschillen. doet niet af aan het feit, dat het event morgen begint en wij nog geen informatie hebben gehad.
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  12. deerman54

    deerman54 Forum freak

    Ik neem gewoon wat blikjes geduld, ook al raakt mijn voorraad stilaan op (zoals de voorraad van de ganse boerderij aan dit tempo), want verder brengt het toch niets op. Zie wel of er iets komt of niet.
     
    Borkie, LadyFamerieke en Katinka1700 vinden dit leuk.
  13. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Dit heeft ron gezegd bij de algemene vragen


    OA's en faqs worden altijd geplaatst op de geplande tijdstippen of zo snel mogelijk na dat tijdstip.

    Dat ik vannacht om 04:30 uur nog zat te overleggen met collega's uit Australië, Engeland, Rusland, Tjechië, Spanje, om er maar enkele te noemen, en we samen plaatjes zaten te maken en uitwisselen over het hoofdevent Piñata Party zegt wel genoeg over hoeveel werk er aan deze faq zat.

    Gezamenlijk hebben we met de toen aanwezige BA's besloten te kiezen voor het hoofdeven; dus de overige OA's pas te plaatsen zodra we daartoe kans zagen. Wij althans kunnen geen ijzer met handen breken.

    Om de vraag van de orignele vragensteller te beantwoorden: nee het is geen fake-melding, er komen tegelijk met het hoofd-event ook een tijdelijke Quest, een verkoop van verjaardags-items en een verkoop van wolkenrijen live.
    OA's en faqs daarvan zijn in de maak en verschijnen nog voor de aanvang.

    En aangezien deze vraag al gevolgd is door posten met verwijten en nare suggesties doe ik het draadje nu meteen op slot.
    (Oja, de tijdelijke quest is pas in de laatste 2 fasen een tijdquest. Dus je kunt rustig gaan slapen, vanaf de starttijd is er genoeg tijd deze uit te voeren).​
     
    Borkie, boermars, LadyFamerieke en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik vind het eigenlijk wel wat hebben. Het is echt Nostalgie;) (jammer dat de andere forums niet mee doen:p)
    In het begin van dit superspel, kwam je thuis en was er opeens een event. Niet een faq van te voren en geen event kalender. Gewoon boeren en de aangename verrassing krijgen. 8)

    Heimwee:inlove:
     
  15. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    ja,dat was wel zo ja,nu zijn we te verwend denk ik,we willen alles van te voren weten zodat we goed kunnen inplannen.inclusief ikzelf hoor.en ik denk dat de mods wel hun best doen,maar het is natuurlijk wel heel veel werk om zo een spel te bedenken en goed te laten verlopen.ik heb gewoon gegokt dat morgenmiddag dat nostalgieevent begint en al bomen en stallen neergezet,mocht het niet beginnen,pech dan.
     
  16. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    bobobear, wat heb jij een ontzettend lieve handtekening of hoe heet dat onder je berichten.

    @ leo wij kunnen ook lezen. oud nieuws dus
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  17. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    maar aangezien niet iedereen de tijd of de zin heeft alle draadjes door te lezen ben ik blij dat Leo het hier nog een keer gekopieerd heeft.
    Nu nog eens bedenken of ik mee wil doen aan het nostalgia event. het sieritem is wel verleidelijk;)
     
    tikivogel, Borkie, LadyFamerieke en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je kan lezen had je ook kunnen lezen dat Miekje de Nostalgiaquest al lang in haar pagina heeft opgenomen, dus hoezo geen informatie.
     
    tikivogel, Borkie, LadyFamerieke en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    sinds wanneer is Miekje officiele info over een event of quest Kakelot?
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je doet wel moeilijk hoor. Dan ga je even naar het Duitse forum, daar staat ie ook. Hartstikke officieel. Pffft.
     
    tikivogel, Borkie, Reggaefeeks en 5 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.