Praatgroep Piñata Party en andere verjaardags-events

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Er staat een link bij in mijn post.......

    maar ook ik ben daar niet 100% zeker van
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Al een geluk dat jij er bent hé, want zover had ik nog niet nagedacht, geraakte meteen in de stress !xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb de bomen nu al neergezet van elk 35 + overal susi supermest erop, de werkstallen staan er ook al op en heb er een paar bij moeten bouwen :oops: xD

    En ik begin morgen met het eventgewas op baha en idd 1 veld 2 daagjes gedeeltelijk voor de werkplaatsen en de eier- en geitenmelkbomen :music:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Jasper#

    Jasper# Doorzetter

    Borkie vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als eerste begin ik met:

    [​IMG] Dat er nog vele mooie speeljaren mogen komen.

    Van schaapje52.

    Het event is echt vet super gaaf zegt schaap. Laat ik nou juist al die gewassen die worden gevraagd, bij het vorige event hebben ingeleverd. :wuerg:xD
    Hoe ga ik dit nu weer slim aanpakken. xD Ik denk door niet naar dit feestje te gaan en gewoon overslaan. xDMaar schaap houdt juist van feestjes.

    Ik ga eerst maar even een lekker drankje nemen op dit festijn.

    [​IMG]

    Daarna eens even rustig nadenken over dit leuke verjaardagevent. xD
     
    owl., Sanham, rikmark en 11 anderen vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    knoepertje en Borkie vinden dit leuk.
  7. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Ziet er leuk uit maar snap er nog niet veel van:p Zal wel weer goedkomen
     
    knoepertje en Borkie vinden dit leuk.
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Mieke wanneer is het verstandig om je werkstallen en je extra bomen op het land te zetten divm de tijdquest
     
    rikmark, knoepertje en Borkie vinden dit leuk.
  9. riamariska

    riamariska Junior expert

    Wat ik een beetje een probleem vind is dat de ene soms nog niet afgelopen is of de volgende is er al weer je krijgt geen kans om alles bij te spijkeren en ja de events zijn leuk mijn complimenten voor degene die ze allemaal uitvind maar soms zou ik wel eens wat ruimte er tussen willen om alles weer een beetje bij te spijkeren. Je kunt natuurlijk een keer niet mee doen maar dat wil je ook niet.
     
    Jokidoki1 en Borkie vinden dit leuk.
  10. Jasper#

    Jasper# Doorzetter

    Moeten we nu echt tig appel-, pruimen, moerbei en walnootboompjes gaan kopen voor de nostalgie quest?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ik weet wel dat ik die nostalgie quest aan me voorbij laat gaan. Volgens mij is dat voor de überdoorgewinterde spelers.
    De wolkenrij voor deze quest is me ook te moeilijk maar ik ga wel kijken wat ik allemaal voor mooie cadeau's krijg :D.
    Dat wordt flink zaaien weer.
     
    Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    als je heel erg georganiseerd en zo bent dan zou ik het nu doen......
    maar ik doe zelf zoals thea zei alleen zilver
    dat is 1 veldje
    die kan ik tijdens event ook wel missen heb er 5
     
    Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  13. Jasper#

    Jasper# Doorzetter

    Veel susi- en turbomest voor de bomen....
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Voor fase zilver heb je 50 bomen van elk nodig
    die slinger je op 1 veld en de volgende dag is de fase klaar
    Ik zie geen problemen
    die kan je nu wel zetten
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    mag de ei en geitemelk ook gewoon van de bomen ingeleverd worden,of moet dat speciaal stallen zijn vraag ik me af
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  16. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    ik heb zojuist 50 appel, walnoot, pruim en moerbeibomen opgezet en 10 angora en 10 scheerstallen. Geitenmelkbomen en eierbomen staan altijd op. Ik ga dus morgen om 14.00 uur eerst 20 eventgewas inzaaien. Dan de zilverfases van de nostalgiequest 1-4 inleveren. Dan 5 aanzetten, bomen oogsten, 6 aanzetten en werkstallen oogsten.
    Ik weet nog niet of ik dan alles verwijder en vol ga voor de eventgewassen, want hoe hoger je bent in dit event, hoe mooier de prijzen, dus zsm omhoogspelen is belangrijk. Dan kan ik daarna kijken of ik verder ga met de tijdquesten.
    Vraagje, welk dier is Hase? Translate zegt een haas, maar die hebben we toch niet. Is het een konijn?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik snap even niet waar jullie het over hebben? Bomen, werkstallen eieren. Dit hoef je nu bij dit event toch niet in te leveren. In de FAQ kan ik er niets over vinden.
    @Miekje: Als ik de link aanklik kom ik uit bij het kaasfestival. xD
     
    rikmark, knoepertje, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. Jasper#

    Jasper# Doorzetter

    Als je bomen al klaar hebt en dan de quest start, dan heb je maar de helft nodig!! Moet je wel goed timen. Pruimenboom duurt 20 uur. Dus dan geen 50 maar 25 bomen. Susimest kan het aantal nog verder terugbrengen aangezien je dan 6 vruchten per boom krijgt.

    Het gaat over het Nostalgie-event btw.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Volgens de eventkalender en de duitse faq begint er morgen nog een quest Zie de link die hierboven ergens gepost is naar de duitse faq
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. voesje

    voesje Oudgediende

    Nou ik heb weer geen idee....waar halen jullie dat nostalgie event vandaan? Dat zie ik nergens. Ik ga iig voor de verjaardags event en verder zie ik wel wat er gebeurt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.