Praatgroep Piñata Party en andere verjaardags-events

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Na de slechte start sta ik nu op 3-4-3-4. Ga er ook wel komen, hobbel gewoon achter jullie allemaal aan. ;)

Katinka1700, boermars, -Coco1968- en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier de stand van het event 4-4-3-4
    Boerderijherinneringen afgerond het sieritem Nostalgische film is binnen:)

Katinka1700, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. petermaas

petermaas Junior expert

o_Ok namens Ons GEFELICITEERD FARMERAMA Greoejes Peter en Leidy Maas en een pootje van Angel :D:D:D

Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. rikmark

rikmark Forum freak

Om het hele draadje te lezen heb ik geen tijd gehad, maar buuf @miekje9 bedankt voor het overzicht. 1 quest klaar.

Ga nu aan de tijd quest beginnen en zie wel hoever ik kom.
    Helaas ren ik nog steeds met zoon lief het ziekenhuis in en uit:oops: .....dat is de reden dat ik het draadjes niet kan lezen.

Nog tips voor de tijd quest????:)

Katinka1700 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Sterkte!

Ik vond het makkelijk om alle bomen in de middag/avond voor bijvoorbeeld level 5 zilver neer te zetten, zodat je die in 1 keer de volgende ochtend kunt oogsten. Je zou ook nog bomenmest of susi supermest kunnen gebruiken.

Bij level 6 (met de werkstallen en paar productbomen) even goed opletten dat de schapenwol er langer over doet dan de andere stallen.
    Ik heb de scheerstal supervoer gegeven, was lekker makkelijk.

Level 6 diamant heeft een leuk sieritem/huisdier.
    Misschien eerst level 5 zilver doen, en dan eerst level 6 afmaken.

De nostalgia quest is 2 dagen eerder afgelopen dan het verjaardagsevent!

Katinka1700, rikmark, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Katinka1700 en rikmark vinden dit leuk.
  7. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Stand hier 5-6-5-6.
    Volgens mij redelijk op schema.

Katinka1700, kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. kakelot69

Ik heb met een stuk of tien gewassen Coco's tip uitgeprobeerd en al 400.000 BD verdiend xD

voesje, farmermikkie, BoerAnnelies en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik heb er wel een, maar waarschijnlijk ben je daar niet voor in: de quest gewoon niet doen, net als ik.

10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Wat een geklik. Maar mocht je straks te weinig gewassen hebben, heb je misschien zelfs genoeg verdiend om op de markt bij te kopen. Al zijn er gewassen bij die meer dan 1000 BD zijn door het event.

Katinka1700 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. kakelot69

Ja, die orchideeën zijn echt booming nu xD

En dat klikken viel inderdaad nogal mee haha.

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hoera! Ik kan met een inhaalslag gaan beginnen, draai net 200% oogstbonus voor 12 uur.:D
    Ik hoop nu morgenochtend vroeg de tijdsquesten af te hebben i.p.v. morgenavond. Daardoor kan ik dus ook sneller op alle velden weer eventgewassen verbouwen.

BoerAnnelies, Katinka1700, rikmark en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ja ja het is weer gelukt. De nostalgische film is binnen. xD

Op de mart 3 miljoen verdiend. :p

Met het event ben ik nu op 5-3-5-4 beland. Nu eens even kijken of ik vanavond nog iets kan inleveren. :music:Ik heb nu kistje 2, die kan ik strak voor de eerste keer openen.

.babouska., Daxter1966, Katinka1700 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. kakelot69

Ik zit nu op 8-6-10-6, en het wachten is wederom op de ballonnen en de pinatunia's. Daar ga ik vannacht maar eens een hele heut van neerzetten, en morgenochtend maar weer eens uitrekenen hoeveel ik waarvan nog hebben moet. Eigenlijk zou ik dat nu moeten doen maar ik ben vanmorgen om vier uur opgestaan en nu zo duf als een konijn. Zou trouwens best een leuk sieritem zijn, een duf konijn.

katbla, Katinka1700, Eleonore_84 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

zit nu op 4-6-6-1 en was de extra quest helemaal vergeten, zo snel even bomen opzetten!

Katinka1700 vindt dit leuk.
  16. Eleonore_84

Eleonore_84 Regelmatige auteur

Ja klopt, ik had al een berekening gemaakt wat het me zou opleveren als ik daadwerkelijk alles weer verkoop, ok de hop en de orchideeën enzo heb ik voor mezelf gehouden. Dan kan ik daar wel 5 wac's van kopen. Ik heb nu in ieder geval weer terug wat ik kwijt was aan de aanschaf. Dus alles wat ik nu verkoop geeft winst.
    Ik had vanochtend alleen niet zo'n zin om per gewas te kijken wat een goede prijs was dus ik heb me gewoon aan voorgestelde gemiddelde van de markt zelf gehouden. Is wel een risico maar goed is ook wel weer een mooie oefening. Ik ben in ieder geval geen BD kwijt.
    En ik zal maar niet zeggen wat ik net aan het rad gedraaid heb :music:

Laatste bewerkt: 26 Januari 2018
  17. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

De diamanten tijdsquest fase 6 staat klaar voor morgenochtend evenals de gouden van fase 5...morgenavond dan de bomen erop voor de diamanten tijdsquest.
    Mijn pinata's staan nu op 9-10-9-9...dat moet ik dus dit weekend ook wel redden zodat ik zondagavond alles vol kan zetten met vergeet me nietjes voor de DI van het buizenevent op maandag.
    Druk druk druk maar sinds kort speel ik ook via de puffin op m'n foon...lekker makkelijk :)

18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben vanavond op 5-5-5-6 beland. xD Morgen maar weer kijken hoe ik dit weer naar allemaal 6 kan krijgen. Ik vind dat iedereen wel erg snel gaat. Nu nog even een paar rondjes wortels doen met +1 extra groente. Kan ik morgen weer wat verkopen aan wortels. Straks gaan de 2 gewassen van 7 en 8 uur op het veld en morgen overdag het gewas van 6 uur aangezien ik de ballonnen van 5 uur bij elkaar heb. :music:

Daxter1966, Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
  19. rikmark

rikmark Forum freak

Dank je buuf voor de tip.
    xD Even mijn zinnen verzetten, ga kijken hoever ik kom.

20. ghs4

ghs4 Junior expert

Yes super blij uit kistje 4 een leeuwenverblijf:inlove:

mamiagk, schaapje52, Reggaefeeks en 10 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.