Praatgroep Perfect plaatje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Dat klopt, maar dan nog ben je 6 dagen met eventgewas bezig.
    Net 3.5 veld geoogst met 6-uurs gewas op kwartakkers en 21 drops.... gaat dus niet echt goed. Als ik vanavond zie dat ik het alleen kan halen door geen zaaibeurten over te slaan en hard werken. stop ik ermee. De prijzen stellen toch niet veel voor. Sieritems heb ik een schuur vol van.

Laatste bewerkt: 19 November 2016
  2. Lieve

Lieve Halfgod

Coco1968 het loopt meer dan scheef vind ik
    ik doe mijn gewassen aantal wat er nodig is en geen zilverdauw genoeg spijtig
    maar de volgende keer begin ik er niet meer aan, vind dit dikke boerenbedrog sorry

knoepertje, katbla, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Ellen1973

Ellen1973 Gevorderde

Heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen met die drops. Loop zeker achter met het gemiddelde aantal, maar het is en blijft een commercieel spel en stimuleert dat we manden gaan kopen. Ondanks het moeizame begin, houd ik aan het 'eind' toch vaak weer veel drops over. Afwachten dus maar..

Ben benieuwd hoe snel je items kunt inleveren voor de top 3000. Mijn idee zou zijn om te wachten tot het laatste moment, bekijken wat de inleverwaarde is voor 3000 en dan nog snel inleveren.. als het haalbaar is :)

knoepertje, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. Lieve

Lieve Halfgod

Ellen het verschil is dat je enkel op eventgewassen drop krijgt dus geen eventgewas geen drops
    dus moeten die 900 drop op dat aantal eventgewassen gegeven worden
    ze zullen hun verdeelsleutel moeten aanpassen
    ga geen extra eventgewassen kweken voor drops, dat is echt van de pot gerukt

5. Ellen1973

Ellen1973 Gevorderde

Dat weet ik.. maar heb er gewoon vertrouwen in

keukendeur64, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De koffie staat klaar .Er is ook wel een koekje erbij . Je kuntdus bij mij beginnen met bulldozeren:D . Op dit moment zit ik op 86 drops dus we lopen gelijk op .xD
    Wat nog een mogelijkheid is om gewas op comfort te leggen en er SM op te kwakken maar daar begin ik niet direct mee . Toch fijn dat ik de bekers op 30 % heb staan moet je voorstellen dat je op 20% zit :wuerg:

knoepertje, rikmark, keukendeur64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. klakje

klakje Oudgediende

Ga vanavond nog een keer proberen met comfortvelden. levert dat niet voldoende op dan stop ik ermee. heb pas 95 drops.
    dit lijkt erg op boerenbedrog

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En dat is dus al zo vanaf dat de WAC gekomen is. Dus gaat het nu echt om het gemiddelde wat je per dag haalt.
    Normaal kun je de extra drops krijgen door met supermest en lange gewassen te spelen, of door de hogere ep die je haalt als de gewassen al af zijn. Dit event is dus moeilijker dan verwacht met 150 drops per dag die helemaal niet zo snel uit de eventgewassen komen.
    Dat gaat dus niet. Iedereen krijgt 150.000 cadeau voor de top. Dus je kunt zien welke 3000 spelers het eerste klaar zijn met het event.
    En hoeveel er dan bij gedaan wordt, ligt aan de spelers.
    Ik zou niet extra in gaan leveren om nog net bij de eerste 3000 of 2000 te horen. Daarvoor vind ik de prijs te mager.
    En verder is het behoorlijk gokken, er zijn veel spelers die er op het laatst nog 20 miljoen of meer ingooien. Spelers die s'avonds 30 miljoen boven het minimale staan en de volgende dag tijdens het werk er toch nog uitgegooid worden. Die krijgen dit jaar dus wel een troostprijs.

9. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ben al onderweg met de bulldozer. Zal effe goed gaan ploegen. xD We gaan het gewoon halen hoor, tis een makkie. :wuerg:xD Wat ik persoonlijk jammer vind is dat ik dit altijd een erg leuk festijn vind met de top 1000 erbij, maar erg jammer is dat het zo zwaar wordt gemaakt dat schaap elk jaar het oogstfeest nooit haalt. :oops: Maar goed ik ga gewoon verder voor de sieritems en de rest laat ik wel lopen. xD o_Oit, ooit zal schaap het uitspelen. :music:

10. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

oeh.. dat gaat dus helemaal niet goed bij mij met de DI :oops: ik heb er nu 50...En ik heb het hele weekend feestjes :music::D supergezellig maar mis wel een heel aantal oogsten.

Nu staan alle velden vol met kwartveldjes en WAC, maar ik lees al van jullie dat eigenlijk zonde is van de dure WAC en ik toch niet ga halen :cry:

Ik ploeter/zaai dan maar op een rustige manier door en kijk wel wat ik ga halen

11. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

De eerste 24 uur zit er bijna op.
    Momenteel zit ik op 183 drops.
    Zou dus op schema moeten liggen. :)

Gele Calla al op 6745. Dit zou al genoeg moeten zijn.
    En ook nog zojuist even een level up :music:
    Dit gaat best lekker ;)
    De koffie en taart staan klaar hoor 8)

kimmie2012, eevee60, knoepertje en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Ai ai ai sta nu op 135 drops dus het gemiddelde aantal van 150 per dag haal ik dus niet en eventjes een rare vraagje tussendoor hoe wie wat is een toverboom en hoe krijg je die?

Veeeeeel succes allemaal.

daisy17858, blackscorpion64 en knoepertje vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

De toverboom heeft een tijdje bij de mysterieuze stekjes gezeten en een keer bij de adventskalender of zo iets.
    Het is moeilijk om te zeggen of je het wel of niet halen kunt. Het gemiddelde zit je niet op, maar gisteren om half 3 heb je ook nog niet de eerste eventgewassen geoogst. En toen je de eerste wel oogste, waren het maar een paar velden.
    Maar als je gisteren veel rondes met supermest hebt gedaan, kon het wel eens moeilijk worden.
    En dankzij de vele extra cadeautjes, anders zou die 900 drops voor mij ook heel moeilijk worden. Dat wordt dus echt in de laatste 2 dagen kijken of het nog nut heeft om mee te doen met de top1000.
    Voor iedereen die mij gestuurd heeft: heel erg bedankt, maar laat de spelers die anders het event niet halen aub voorgaan. De 900 moet me gaan lukken en verder is het dit jaar maar 50 per stuk waard en niet 500 zoals voorgaande jaren.

14. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Het is spijtig dat ik van morgen mijn boerderij ombouwde naar kwartveldjes en 48u knechten inschakelde om de boel te versnellen met water, mest ed. Het heeft helemaal geen zin om snel te gaan en dan een paar dagen lange gewassen te planten om di te verkrijgen.
    Pfff BP waar ben je mee bezig????
    Keukendeur.

Laatst bewerkt door moderator: 19 November 2016
    blackscorpion64 en knoepertje vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

Het event helemaal zonder WAC en kwartveldjes is ook heel erg lastig. Dus heeft het wel nut. Maar misschien in de nacht lange gewassen zaaien die je op de boerderij nog nodig bent, om zo veel aan je WAC te hebben en verder na die 48 uur op grote velden gaan zaaien.

daisy17858, blackscorpion64 en knoepertje vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Inmiddels de 470 kleurenfoto in de molen aan het draaien en 40 zilverfotopapier, ik vind het niet slecht net binnen de 24 uur.
    Wel jammer dat je maar door moet gaan met de event gewassen maar dat is ook al eerder gezegd.

17. -Coco1968-

Wow, ik heb het gele plaatje net af. En 33 zilverfotopapier.
    De 100 voor het blauwe plaatje staan in de molen, en vanavond hoop ik de blauwe nog een keer te zaaien en die ook af te maken.

18. rikmark

rikmark Forum freak

Nu 182 drops, opa je loopt er 1 voor :p
    Zal de grondboor meenemen, maar dan eerst even koffie met taart anders kan je niet werken.xD

19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ah, de bulldozer heeft al goed werk verzet. Zojuist wat geoogst en zit nu op 152 zilverdauw. :D Die zijn alvast binnen. xD Nu weer verder met de gewassen. Nog 117 uur op het klokje. ;)

20. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb 1 vakje helemaal klaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.