Praatgroep Perfect plaatje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Beloningen zijn aangepast in de FAQ...
     
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Jeetje de drops zijn echt op de bon:( maar we hebben nog even en misschien gaat het straks beter(hoop ik toch)
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Het event is zeker uren eerder begonnen.....pfff en die aantallen
    Komt vast goed buuf, doe er wel 1 cadeau.... scheelt er weer een..:p
    Hoe komt die persoon aan zoveel drops of komen ze hier in Nederland niet uit de grond... xD
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    En heeeeel veeeeel geld.;)
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De 2e staat er nu ook. K.Tynka, een speler die voorgaande jaren ook altijd als 1 van de eersten in de lijst stond en in de top5 bleef.
    Ik ben alleen wel verbaasd. Bij de kamer rechtsonder staat dat je 150.000 bonus krijgt als je inlevert voor de toplijst. Hoe kan hij dan op 39 staan?
     
    knoepertje, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. Rias-Gremory

    Rias-Gremory Forumleerling

    Ik weet niet of je het hier moet melden?

    Daar is een fout bij een img link bij Molen Producten je ziet die producten plaatjes niet staan, alleen de URL :p
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  7. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Staat nu op 150.060.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Super buuf en dat 2x:inlove: alles helpt op dit moment.
     
    rikmark, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ben ook net begonnen en heb de eerste 9 drops al binnen:wuerg:. Nog maar 891 te gaan dat gaat vast wel goed komen8).
    De wolkenrij haal ik wel als laatste binnen mits ik de drops bij elkaar krijg:oops:
     
    hildemarc, knoepertje, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Buuf, huren wij samen een bulldozer voor de drops. Laat dat ding maar graven naar de drops. Ik zit nu op 39. :oops: Ik ben bang dat ik het volgende oogstfeest de drops wel bij elkaar heb. :wuerg:xD
     
    knoepertje, rikmark, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik voel me bijna schuldig :oops:, ik heb er al 159......ben al zilverpapier aan het maken :p

    Geen idee hoe dat kan, heb net al wel weer een rondje gele blommetjes gedaan, daar komen wel de meeste uit :music:
     
    knoepertje, rikmark, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier alle velden vol met geel, blauw en roze. Voor morgen de bulldozer gehuurd om overdag te graven. Voor de nacht zet ik mijn honden in om te graven. Fido was een hele goede leermeester. xD Ik kan in de nacht geen bulldozer laten graven vanwege lawaai voor de andere farmers. Alle hulptroepen ingezet. Vogelverschrikker op het land voor de kraaien, zij pikken al mijn zilverpapiertjes. Morgen de score maar eens bekijken. :p
     
    knoepertje, daisy17858, tinus138 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Misschien voorbarig maar misschien eens kijken welk sieritem ik wil hebben in plaats van de wolkenrij :music: -.-.
    Voor de top 1000 heb je vast wel een hoop eventmandjes nodig maar daar was ik toch al niet van plan om aan mee te gaan doen ;)
    Mocht je succes hebben met je bulldozer dan mag je bij mij ook wel langs komen:D
     
    knoepertje, rikmark, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. klakje

    klakje Oudgediende

    wolkenrij hi hi heb 27 drops de eerste dag, ik denk dat je geen event gewas meer nodig hebt,maar toch moet planten vanwege de drops. En dan kom je erachter dat je nog ruim 100 drops tekort komt.
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vind het tof dat er boertjes zijn die de top1000 spelers sponsoren met drops.
    Dank jullie wel, vandaag maar liefst 19 kadootjes mogen ontvangen.
    Wordt zeer gewaardeerd, ik zit al op 150 drops :music:
     
    hildemarc, knoepertje, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Kom je ook bij mij schuiven:music:

    @Geertrui59 schrijft: Ik voel me bijna schuldig :oops:, ik heb er al 159......ben al zilverpapier aan het maken :p

    Geen idee hoe dat kan, heb net al wel weer een rondje gele blommetjes gedaan, daar komen wel de meeste uit :music:

    Opa schrijft: Ik weet wel hoe het komt dat je op 159 drops staat.
    ik heb je een drop gestuurd anders stond je maar op 158 xD
    Ondertussen al 92 drops binnen. De kop is eraf ;)
     
    Laatste bewerkt: 19 November 2016
    hildemarc, eevee60, knoepertje en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Pfffft die drops willen maar niet uit de grond komen dat word nog een hele toer om die wolkenrij binnen te harken. Sta nu op iets van 80 drops. En je bent toch echt wel 900 stuks nodig voor die wolkenrij. Moet wel zeggen krijg de meeste drops uit de gele dus die staan nu op het veld eens kijken morgen wat die opleveren aan drops.

    Iedereen veel succes vooral diegenen die voor de top 1000 gaan hopelijk gaat het jullie lukken.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  18. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Comfortvelden met de gele bloemetjes gezaaid met supermest. Alle wolkenrijen bewaard om deze na tienen vandaag te activeren.
    Kraaienboom, huisdraakje en vliegende eekhoorn nest erbij. Resultaat; een ware explosie aan droppies. Tenminste, daar ga ik voor.
    Stand van zake nu is 165. Wordt vervolgt.
     
    knoepertje, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. sjoelbakkie

    sjoelbakkie Gelegenheidsauteur

    Nou met 3 per veldje kom ik er ook wel pfffffffffffffff

    Wat erg
     
    knoepertje en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier vannacht de blauwe gezaaid ipv de gele sugt...:eek:
     
    omaagnes55, knoepertje en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.