Praatgroep Perfect plaatje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Whow Coco veel succes...ik zal proberen je zoveel mogelijk te supporteren ofzoiets...:inlove:

    Gets nou begint het bij mij ook te kriebelenxD heb heul geen BD :oops:
    Maar vraagje ..geen idee eigenlijk ...
    de Fokdieren moeten/kunnen die ook ingeleverd worden ?
    En alles van bama ?
    en produkten en weet ik het nog meer?
    voor Hofje een hele lange durige rekensom gaat maken-.-
    Zou eigenlijk helemaal niet meedoen:music:
     
    farmermikkie, rikmark, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hoppa, 1e dropitem is binnen
    Nog maar 899 te gaan :sleepy:
     
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik vind mezelf een best rijke boer maar om nou al mijn voorraden te gaan inleveren voor een top 1000, nee dat gaat mij te ver, ik spijker liever mijn bd saldo op na een daling van 70 miljoen.;)
     
    blackscorpion64, rikmark en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester


    Weet je dat zeker , vind het een gedurfde onderneming met die voorraad,

    Als de nr. 1000 / 2016 met hetzelfde % percentage omhoog gaat als de nr. 1000 / 2015 boer(in) / ardano t.o.v. de nr. 1000 / 2014 boer(in) / napoc gaan we in 2016 naar de 381.128.128 geleverde waarde voor de laatste plaats.

    En als wat farmers wereldwijd een plaatsje gaan kopen in de top 1000 door wat euro’s te besteden konden we nog wel eens wat hoger eindigen op de laatste plaats.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  5. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur


    en voor mij ook :) ik kom totaal niet in de buurt van de top 1000 dus als er boeren zijn die graag wat willen krijgen: stuur maar een duifje.
    Ik ga zelf kijken hoe ver ik kom met de staak. Dus de eerste eventgewassen staan op de velden
     
    kimmie2012, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb net 4 toverbomen geoogst. En al 2 cadeautjes gehad. Nog een kwartiertje en ik kan de eerste gewassen oogsten. Benieuwd hoeveel er uit de eerste 5 velden komen.
    Ik heb geen idee of we de fokdieren wel of niet kunnen leveren. Alles van Bahamarama wel, en wanneer het klopt dat we behalve volle maan gewassen ook producten in kunnen leveren bij het vaste onderdeel, dan denk ik dat we die wel kunnen leveren.
    Ik heb dus de productbomen wel geteld, de fokdieren niet. De andere producten en kleine aantallen van bijzondere boomvruchten e.d. heb ik niet meegeteld, echt alles inleveren lijkt me ook niet prettig. Maar als ik serieus mee wil doen moet ik nog heel wat bijkopen.
    Vanmorgen meer dan 3 uur de markt op geweest. Meer in de verkoop gezet dan gekocht. Zelfs de boomvruchten waren bijna allemaal boven de waarde.
    Ik vond het wel grappig om een tijdje mee te doen in het topic van de BD, maar ik zie BD toch echt als een middel en niet als een doel.
    En er dure fokdieren van kopen zie ik minder zitten. Dan de questen maar niet uit de coöperatie en wat minder roze stallen.
    Het sieritem van het kattenevent van vorig jaar heb ik ook. Die levert iedere 24 uur 3 uur lang 20% extra ep. Dit sieritem 6 uur. Ik vind het dus wel de moeite, en dan vul ik daarna de schuur wel weer. o_Ok die voorraden zijn er om te gebruiken en niet om te verstoffen.
    Dat ik niet eerder mee heb gedaan kwam omdat ik meestal maar ongeveer 10 miljoen BD had en te weinig voorraad om het gegarandeerd te halen.

    Ik houd dus ook rekening met 400 miljoen. En dan moet ik deze week inderdaad hard aan het werk op de markt. De vraag is wat spelers voor het sieritem over hebben, want ik weet heel goed dat er genoeg spelers zijn die meer dan 500 miljoen hebben, met de vraag of ze de schuur echt leeg willen maken. Veel spelers zijn toch wel aardig aan hun BD en voorraad gehecht.
     
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank je Coco ...
    ppffff nou al 400 miljoen....ben net begonnen met het tellen van de vruchten op Bama...
    eer dat ik klaar ben met uitrekenen ist event denk al afgelopen:wuerg:

    heb nogeens iets gezaaid...wou alleen meedoen als Hofje misschien ook voor die topdinges mee kon doen..

    Euhm ik denk pas volgend jaar...:wuerg:
     
    Tuintje57, farmermikkie, kimmie2012 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  9. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Er wordt gezegd dat de prijzen van de top 1000 nog nooit zo slecht zijn geweest. Hieronder de prijzen van dit jaar en van vorig jaar. Komt aardig overeen lijkt me.
    Succes iedereen, ik ga voor het hele event, maar niet voor de top 1000 of 2000 of 3000 (want die beloningen zijn echt wel heel mager)
    :wuerg:
    [​IMG]
    Geeft elke 24 uur 6.400 EP/TEP en 6 uur lang 25% meer EP/TEP
    100 Supervoer
    150 Supermest
    150 Susi's Turbomest
    150 Susi's Supermest
    5x Tiki-mysteriestal "Garnet"
    5x Raadselboom "Caucasus"
    5x Knechtencoupon (12 uur)
    5x Partydraai

    [​IMG]
    [​IMG]
    Geeft iedere 8 uur 850 EP / TEP + 30% extra EP/TEP voor 4 uur
    (1 x 2 veldje)
     
    farmermikkie, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er zit wel een aardig verschil tussen 2x per dag 4 uur 30% extra of 1x per 24 uur 6 uur lang 25%.
    Maar vorig jaar werd dat inderdaad ook geroepen, en is er ook gezegd dat de eerste prijzen alleen voor de eer waren en helemaal niets opleverden.
     
    Leo.netten, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    hier hetzelfde resultaat :cry:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    hier ook niks uit de eerste 5!
    Bij de volgende 5: 1 spijker! dat is alles
     
    Laatste bewerkt: 18 November 2016
    _Jeanie_ en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hier ook 0,0.
     
    kimmie2012 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    Pffffffffffffffffffff. bij de volgende 5 kreeg ik: hoera .... 1 drop, wel EEN HELE DROP xD
     
  15. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik heb nu de 3 uurs 2 x geoogst 4 uurs 2x en 6 uurs 1 x. Door de kastanjerij, water, mest, supermest en susiemest. 2 Cadeautje.
    Totaal 19 drops. Dit gaat toch echt de goede kant op. :)
     
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier inmiddels 17 drops, 2x 5 geoogst (magente en cyaan) en 1 x 45 cyaan, komt vast weer goed.:)
     
    daisy17858, kimmie2012 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. rikmark

    rikmark Forum freak

    Normaal komen bij mij de drops heeeeel slecht uit de grond maar na alle velden te hebben geoogst heb ik 9 DI.... wouw....:D
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Uit 60 velden nu 6 di
    Ik ook.
     
  19. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Alle kleurtjes geoogst en helaas, blijf op 1 drop staan :mad:
    En vannacht kunnen er dus geen veredelde gewassen op dus dit wordt nog een beste kluif :cry:
    Gemiddeld was de moeilijkheidsgraad toch xD
     
    eevee60, _Jeanie_, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Coco, veel succes, ik hoop dat je het haalt, ik vind het gewoon niet interessant en boer voor mijn plezier en mijn voorraad heb ik hard voor gewerkt en wil ik op peil houden.
    Iedereen doet wat hij of zij leuk vind.;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.