Praatgroep Perfect plaatje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laat ik nou denken dat jou schuur vreselijk uitpuilt van van alles en nogwat
     
    daisy17858, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD Dat zeg je heel goed hoor dat mijn schuur uitpuilt met van alles en nog wat. :) Maar van alles en nog wat, kan je niet inleveren bij de top 1000. xD
     
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik moet er morgen even voor gaan zitten. Heb me nog niet verdiept in het event. Ik zie het allemaal nog wel:music:
     
  4. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ik ga lekker tien dagen extra voorraad maken en kijken of ik er nog wat sterren bij weet te smokkelen. volgende event doe ik weer mee :D
     
  5. rikmark

    rikmark Forum freak

    Die volle maan gewassen inleveren zal nog een probleem worden :wuerg:, daar heb ik er niet zo veel van in mijn schuurtje.... :oops:

    Iedereen die mee gaat doen aan de top 1000 heel veel succes deze boerin slaat hem over... RL gaat echt voor.
     
  6. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Die top 1000 is nog nooit zo laag beloond. Heb wel van alles staan om mee te doen maar dat doe ik dus lekker niet.

    Heb even bij de volle maan voorraad gekeken. Gelukkig heb ik ruim 6000 schermschaduwbloemen, dat is dus meer dan genoeg. Zonder die zou ik niet eens mee kunnen doen.
     
    Laatste bewerkt: 17 November 2016
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vandaag druk geweest en denk, ach bezoek nog even het forum om te kijken of er ergens wat nieuws is. Was er al eerder vandaag geweest omdat mijn gewassen anders staan, maar bij events stond zo even niks o_O Overheen gekeken dus.
    Heb de boerderij al klaar voor de nacht, gelukkig heb ik wel lange gewassen op staan, maar niet de langste. Heb ook knoflook op staan, met water en mest. Die laat ik dus mooi staan. Morgen een afspraak overdag, dus kan pas rond de klok van 17.00 - 18.00uur beginnen. Ben benieuwt. Ga mij morgenochtend wel even volledig inlezen, heb dan wel wat tijd.
    Tot nu toe was het oogstfeest voor mij alleen deel 1, dit jaar ga ik dat weer proberen. Die top 1000 word nooit een doel voor mij :)
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De drops komen uit eventgewassen ,toverboom en burencadeau,s . Dus het maakt niet uit of je lange gewassen hebt staan .Als je maar om 14.00 alles klaar hebt of later als je dan pas tijd hebt
     
    BoerAnnelies, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Hihihi, dacht nu bijna tijdens het lezen dat je zou gaan antwoorden; 'is inderdaad zèèr karig' . xDxD

    Trouwens, kun je je klassering ook zien buiten de 3000 ?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    "3 kamers (geel, magenta en cyaan) zijn direct open om in te leveren.
    Hier heb je het gekleurde fotopapier en eventgewas nodig om de beloningen te krijgen. Plus hetzij gewas, hetzij boomfruit, hetzij dieren, voor een bepaalde waarde.
    Als je deze 3 kamers voltooid hebt kun je ook gaan inleveren in de zilveren kamer en in de regenboogkamer.
    "

    Bij de opdrachtenpost stond het inderdaad wel verwarrend, die tekst heb ik nu aangepast.
     
    daisy17858, blackscorpion64, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze geen volle maan ertussenin doen. Het is toch de bedoeling van een event dat je die door hard werken zou moeten kunnen halen. Je kan niet van tevoren weten dat je volle maan producten nodig hebt.
    En met misschien een hoop mensen die anders mee zouden doen aan de top 1000, omdat ze toevallig de volle maan producten ingeleverd hebben voor een quest kunnen dan nu niet meedoen.
    Dit omdat je geen volle maan producten kunt kopen.
    Dan verdient PB natuurlijk ook een stuk minder doordat er minder mensen de manden e.d. kopen.
    Logischerwijs komt er dus ook een volle maan.
    Ik ga in elk geval niet meedoen met de top 1000. Ik wil toch nog wel het een en ander overhouden in mijn schuur.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en lovely vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het oogstfeest is vrijwel niet te doen zonder dat je voorraad hebt. Er is ook een jaar gereedschap gevraagd. En volgens meerdere spelers die ook op buitenlandse fora kijken, kun je behalve vollemaanszaken ook producten inleveren als eieren en honing.
    Natuurlijk is het leuk als er veel spelers aangeven volle maan niet te kunnen halen en daarom het veld wel open wordt gegooid.

    Wat ik nog mis in de FAQ is wat de dropitems en eventgewassen opleveren voor de top1000.
     
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Goede vraag, was ik helemaal vergeten. Heel snel hier, later vandaag verwerken we het ook in de FAQ maar ik moet eerst werken :)

    Eventitem/gewasTegenwaarde
    Gele Calla18
    Cyaan Calla6
    Magenta Calla8
    Zilverfotopapier300
    Kleurenfotopapier192
    Zilverdauw50
     
    daisy17858, blackscorpion64 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Heel erg bedankt. En succes met je werk.
     
    Klaartjuh, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Voor het eerst ga ik bewust een event overslaan.
    Heb geen zin in de stress van 900 drops alleen uit eventgewassen.o_O
    Iedereen die er voor gaat en zeker de top 1000 gangers wens ik veel suc6.
    Mensen die voor de top 1000 gaan, stuur mij maar een duifje, dan support ik je met een burenkado. ;)
     
  16. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Dat is een hele goeie @marliza1 , zelfde geldt voor mij.
     
  17. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Vreselijk jammer dat er niet iets heel speciaals te winnen is(een speciaal recept of iets dergelijk) voor iedereen.
    Dan is veel leveren niet erg. Dit zie ik alleen als een gokje voor de rijken.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ben benieuwd hoe de drops gaan vallen. Die zouden toch afgestemd moeten zijn op de benodigde eventgewassen.
    En de eventgewassen zijn in totaal 8 oogsten, naar keuze op comfortvelden of op kwartveldjes met WAC.
    Als je 2 dagen het langste gewas op comfortvelden zet terwijl je moet werken, dan kun je met een knechtencoupon van 3 uur het kortste gewas van 3 uur er tussendoor doen op kwartvelden. Doordat je ook zaaigoed eerst maakt, heb je daar aan 2 volle oogsten vermoedelijk ook genoeg. En afhankelijk hoeveel je moet werken, kun je de 4-uurs gewassen op de andere dagen op kwartvelden of op comfortvelden doen. Comfortvelden leveren vermoedelijk ongeveer de dubbele drops van kwartvelden, maar dat is niet zeker.

    Ondertussen heb ik mijn voorraad bij elkaar opgeteld. De dieren en kleine aantallen niet meegerekend heb ik 211 miljoen in de schuur.
    237 miljoen op de bank, dus ik denk dat ik er dit jaar toch maar voor ga.
     
    schaapje52, Leo.netten, .babouska. en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    succes voor iedereen die er voor gaat! zet hem op!!
     
  20. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Deze keer ga ik het event overslaan. Succes voor diegene die meedoen!
    Lieve buren geef je dropjes maar aan iemand die ze kan gebruiken.
     
    farmermikkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.