Praatgroep Perfect plaatje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kayleh

kayleh Forumleerling

o dat is dus ook de reden dat er bij mij niets omhoog kwam.. ik dacht gooi dr ff wat in want meer ep op levert zodat ik meer dropitems krijg... maar dat wil dus niet... nou dan maar weer event gewassen erin.. maar de dropitems zijn wel erg schaars moet ik zeggen vandaar ook mijn switch naar iets met meer ep

eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Dropitems komen ook alleen van de eventgewassen. Dus geen wonder dat er met bloemkool en honingmeloen geen zilverdauw omhoog komt.

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Nog 10 zilver, heb nu de gele met comfort en alles erop en eraan en wat niemand ooit gedacht heeft.....ik ben ook boomvruchten aan het storten gegaan, eens kijken hoever ik kan komen.xD

Ik wil er 3000 van elk overhouden en in het uiterste geval 1500, wel jammer dat ik de papagaaiveren al verkocht heb:cry:

4. vinc05

vinc05 Forum freak

Gele bloemen op comfort met water en groene druppels doen er 7.15 uur over en leveren de meeste drops.
    ongeveer 90 tot 100 stuk als je alle velden op deze wijze bewerkt.
    Hier event klaar .

5. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Pffff..... ik moet nog 50 zilverfotopapier malen. De kans op dropitems is echt waardeloos. Ik moet er nog 350 hebben. Gaat heel spannend worden.

daisy17858, blackscorpion64 en beereekhoorn vinden dit leuk.
  6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik zou alleen gaan storten als je minimaal 400 miljoen aan waarde in je schuur hebt liggen. De vorige top 1000 zag je dat spelers de laatste dag pas gingen storten en dat de ingeleverde waarde van nummer 1000 echt flink omhoog ging en er dus genoeg spelers waren die dachten dat ze genoeg in hadden geleverd en toch buiten de top 1000 vielen. De beloningen van na de 1000 zijn het niet waard om enorm veel te storten.

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik kan me je reactie wel voorstellen, maar spelers die het leuk vinden om voor de eer bij de eerste 3000 te horen, kan ik ook wel een beetje begrijpen. En dan voor alleen het boomfruit waar je verder niets mee doet.
    Ik hoop nog steeds dat je ongelijk hebt over die 400 miljoen. Ondertussen zoveel bijgekocht dat ik tot 360 miljoen kan gaan.
    De (fok)dieren heb ik de waarde niet van geteld, maar veel heb ik niet en ik moet er niet aan denken dat die er morgenmiddag nog aan moeten geloven.
    Op dit moment wacht ik met leveren tot ik gezakt ben tot plaats 500. In 28 uur kan er nog heel veel veranderen, maar bij voorbaat alles leveren zie ik ook niet zitten.

daisy17858, Rozie67 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Jammer maar ik ga dit niet redden. moet nog 30 zilverdauw is 180 DI . Heb net geoogst :sleepy:.
    Wordt hem deze keer niet :oops:

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. yvon61

yvon61 Forum-analist

Bedenk wel dat er vorig jaar ruim 40 afvielen die botjes hadden gebruikt. Ik had toen de pe in dat ik er nog zoveel bij had gegooid. lk kwam toen veel hoger uit na afloop. Die uitslag duurde daardoor ook bijna een week voordat je wist of je er in zat.

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik doe ook alleen boomvruchten en idd voornamelijk voor de lol om te kijken hoever ik ermee kan komen, maar dank je wel voor het meedenken.:)

stien56 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. Leo.netten

Leo.netten Teller

Dat klopt niet vorig jaar is en niemand van de lijst gehaald het jaar daarvoor wel en dat waren er toen meer als honderd juiste aantal weet ik niet meer. Farmermikkie stond toen bij het sluiten zo :
    991farmermikkieNederland220.500.432
    en dit is niet meer veranderd en die week kwam doordat iedereen gecontroleerd werd

farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik dacht dat er vorig jaar over de 300 miljoen was ingeleverd, maar zie nu na berichtje van Leo dat dat maar 220 miljoen was. Dus dat zal het eerder tegen de 300 miljoen dan 400 miljoen lopen en dan moet je het ook prima kunnen redden. Ik zou ook niet alles er nu al in gaan gooien maar wachten tot op het laatste moment of het ook echt nodig is.

blackscorpion64 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. boemer49

boemer49 Oudgediende

niet getreurd knoepertje ik moet er nog 50 van de 150 ,ik denk ook niet dat het gaat lukken ik heb zoveel aan gewas,maar meschien krijgen we wel van iemand een di,veel tijd is er ook niet meer en mest heb ik ook niet meer dussssss.....op hoop van zegen dan maar ...
    ik heb ook net alles weer ingezaaid ...en maar weer wachten om te oogsten moet je ook doen .....:D>:(:cry:

14. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Nog 5 dropitems te gaan en mijn aller allerlaatste zilverpapiertje kan gemaakt worden. xD
    Hierna is opa helemaal klaar.
    Had niet verwacht het te halen in het begin maar de aanhouder wint ;)

eevee60, annigjen, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

dit al eerder in post 64 neergezet

Als de nr. 1000 / 2016 met hetzelfde % percentage omhoog gaat als de nr. 1000 / 2015 boer(in) / ardano met 219,898,528 inleg t.o.v. de nr. 1000 / 2014 boer(in) / napoc met 126.869.272 inleg gaan we in 2016 naar de 381.128.128 geleverde waarde voor de laatste plaats.

En als wat farmers wereldwijd een plaatsje gaan kopen in de top 1000 door wat euro’s te besteden konden we nog wel eens wat hoger eindigen op de laatste plaats.

Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier nog 49 zilverfotopapier te gaan en het schiet maar niet op met de dropitems vind het ook een zeer saai event zaai nu nog maar alleen de gele calla want heb de indruk dat ik dan de meeste drops scoor

boemer49 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Ik hoop dat het bij mij ook lukt. Tot nu toe ziet het er niet hoopvol uit. Moet nog 17 zilverpapier hebben maar de di's komen maar niet. Vanmorgen uit een vol veld gele bloemen 1 d.i! Als dat zo doorgaat wordt dit de eerste keer in jaren dat ik iets niet uit kan spelen. Maar ik ga gewoon door. Ik heb level 97/306 en oogst, behalve 's nachts, netjes op tijd. Bloemen genoeg in alle kleuren. Eerlijk gezegd ben ik bang dat BP er naar streeft dat we straks verplicht zijn om di's te kopen om een event te halen. Dat is erg zonde.

eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. |-|ans

|-|ans Forummeester

Tja, ik vraag me alleen een beetje af welke eer dat zou zijn? Behoren tot de top-3000 der kapitaalvernietigers? En als beloning maar liefst 10 supervoer mogen ontvangen (waarvan je er honderden nodig hebt voor een fok-evenement)? Nou, ik wacht wel tot één van mijn buren weer eens een groot pakket supervoer koopt, dan hoef ik geen honderden miljoenen aan tegenwaarde in die bodemloze put te gooien en (grof) te investeren in manden voor de drop-items of dagen lang nutteloze gewassen te kweken.. ;)

19. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ga je nu wel mee doen Thea ?

20. |-|ans

|-|ans Forummeester

Staat momenteel op plaats 2785, dus ik denk dat het antwoord 'ja' is.. ;)

blackscorpion64 en Leo.netten vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.