Praatgroep Perfect plaatje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben uit de top 3000. Was leuk om er echt een halve dag in te staan.

Iemand enig idee waar nr 3000 op uit gaat komen.
    Iemand enig idee waar nr 1000 op uit gaat komen.
    Ben heel benieuwd.

2. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Nog 12 zilveren fotopapier. Het einde komt in zicht. Morgen zodra ik klaar ben kippen erop voor de mestverkoop. Ik heb net 200 mest gekocht voor meer dan 500 bd.:wuerg:
    Was de eerste keer en hopelijk de laatste.

Daxter1966, farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Thea denkt dat de top1000 boven de 400 miljoen uit gaat komen. Ik hoop dat het op 250 miljoen blijft steken. Ik heb nu voldoende in huis voor 300 miljoen en nog wel 100 miljoen op de bank, dus ik probeer mijn voorraden aan te vullen met alles wat ik kan kopen tot 110%.
    nr 3000 denk ik dat tussen de 50 en 100 miljoen uit gaat komen.

4. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Ik heb net de velden geoogst ~ 13 DI >:(.

Moet nu nog 43 zilverdauw dat is 252 DI :(:sleepy:.
    Heb gemiddeld 7 van de buurtjes = 3 uit de wonderboom dat is 10 per dag zeker :).
    Van de velden is het afwachten :oops:.

Heb nu ook geen idee of ik het ga halen :sleepy:.

Daxter1966, blackscorpion64 en beereekhoorn vinden dit leuk.
  5. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Nog 13 zilverpapier, 75 DI. Dat gaat wel makkelijk lukken, vanavond nog 1x oogsten die van 3 uur en dan vannacht nog een x de 6 uurs.
    Hopelijk heb ik die DI bij elkaar morgenochtend en anders nog 1 keertje zaaien en dan is het wel zeker weten klaar!
    Tot nu toe het saaiste event wat ik heb gespeeld, heb best veel met comfort en sm gewerkt wat ik normaal nooit doe maar ik was het echt zat haha. In tegenstelling tot wat sommigen denken ga ik echt niet nog een keer zo'n event spelen, niet voor enkel een wolkenrij met ep, tep en bd ( niet denigrerend bedoeld trouwens, ben altijd wel blij met alles wat ik winnen kan :) ). Mee doen met de top 1000 etc doe ik toch niet, ben veel te zuunig op mijn spulletjes haha.
    Dus hup hup voor degenen die dat wel doen en op naar de mooie beloningen!!

Daxter1966, farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Net bij mij een update geweest en je staat bij mij op 310. Mooie plek en zorgen dat je binnen de 500 blijft. Er gaat volgens mij nog flink gestort worden want ik vind de aantallen nog best wel laag.
    Als plek 3000 inderdaad tussen de 50 en 100 miljoen uitkomt, is dat best wel veel.

Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

Er zijn nu al best veel die weten dat ze niet in de top1000 komen en toch miljoenen storten.
    Als het goed is sta ik met de volgende update nog net een keer boven de 300. Dat is me de hele dag nog niet gelukt.
    Maar daarvoor heb ik nu al een deel van het gewone boomfruit gepakt en geen idee meer hoeveel ik nog heb.
    Morgen wil ik me inderdaad laten zakken tot plaats 500 voordat ik weer stort.
    Natuurlijk wel meerdere keren de markt over om te proberen nog bij te kopen. Ik wil niet graag donderdag eruit gespeeld worden omdat ik dan niets meer op voorraad heb.
    Op donderdagochtend ga ik altijd eerst naar de markt (RL) en dan naar mijn zus en ben pas rond 1 uur thuis.
    Dan nog een half uur leveren moet lukken, dan nog moeten kopen niet.

farmermikkie, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. Ellen1973

Ellen1973 Gevorderde

45 uur draaien met mijn turbomolen = 10 supervoer, en ik ben me eigen top 3000 :p

9. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Bij mij sta je op 291 ;)

-Coco1968- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. boemer49

boemer49 Oudgediende

zo, nu nog 48 zilveren vellen en dan lukt het nog wel hoop ik !!!!heb weer alles ingezaaid en wacht maar weer een paar uurtjes op de uitkomst ...fijne avond en succes allemaal die ook met de laatste loodjes bezig zijn ....:pxDxDxD

11. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Bij mij ook op 291 @-Coco1968- en 240 miljoen gestort kan ik zien.
    Ik moet nog 25 zilverpapier hebben maar kan over 30 minuten alweer de gele bloem oogsten.

eevee60, farmermikkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo de molen draait weer voor 5 zilverfotopapier. Daarna heb ik er nog 50 nodig, dus nog 300 DI o_O. Kreeg net uit een veld met gele op normale akkers 12 stuks en op een veld met blauwe op comfort 3. Apart toch. Maar heb er 30 bij elkaar gehaald door 3 comfortvelden met blauw en 1 veld met geel te oogsten. Over 1,5u kan ik nog een veld met comfort roze oogsten. Voor de nacht staan die er ook op. Ben benieuwt.

Daxter1966, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

Ondertussen al weer gezakt naar 294. In de tussentijd nog maar een keer mijn boomfruit geteld, ik heb nu 100 miljoen op voorraad.
    Dus ik laat me morgen eerst zakken naar plaats 500 en dan kijk ik dan of ik in 1x bijna al het boomfruit erin gooi.
    123 miljoen nog op de bank, ik kan morgen dus nog wat kopen. De 400 miljoen ga ik halen zonder de (fok)dieren.

14. Ellen1973

Ellen1973 Gevorderde

Ik hoop voor je dat het lukt :)

blackscorpion64, daisy17858 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nog 52 zilverfoto papier nodig voor het laatste drop item.
    Nog 40 uur op de klok.
    Ben nu toch maar met comfortvelden begonnen, hopelijk krijg ik de
    drops nog bijeen.
    Een grijze staak is niet echt prettig. :cry:Ik denk ook niet dat het item nog te krijgen is bij
    een ruil event, iedereen krijgt in dit event elk item maar 1x.
    Allemaal duimen, ook voor andere die met mij nog ploegen om het event rond te krijgen. Hopelijk vliegen de drops ons dan om de oren.xD

eevee60, Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Nog 23 zilverfotopapier te gaan. Zou toch moeten lukken tegen morgenavond...

_Jeanie_ en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Nog 19 zilverpapier te gaan :)
    Iemand nog een extra drop nodig?
    Opa geeft ze gratis weg ;)

owl., boemer49, eevee60 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ben niet zo'n dropfan maar Katjesdrop daar word ik wel blij van :) en laat die er nu net niet tussen zitten :( Arme ikke... Nog 8 zilverpapier, dus morgen klaar :D

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. yvon61

yvon61 Forum-analist

Sta nu op 520, hoop het te halen.

schaapje52 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik denk dat ik het niet haal. Ondanks dat ik extra drops krijg van mede buurtjes, denk ik niet dat ik de wolkenrij haal. Moet nog meer dan 300 drops hebben. Aan de andere kant vind ik het ook humor hebben. Is lang geleden dat ik een event niet gehaald heb. Ik doe an ook niet mee voor de top 1000

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.