Praatgroep Perfect plaatje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinekesfarm

tinekesfarm Gevorderde

:mad:Ik sluit me bij iedereen aan.
    Net geoogst 3velden comfort en 2 gewone velden allemaal gele bloemen
    Teleurstellend supermest gebruikt 54 DI :oops:
    Gr en s6 balen

Rozie67 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. boerintien

boerintien Gelegenheidsauteur

Wat teleurstellend allemaal
    Van 5 velden geel 34 Di erggggggggggggggggggg

Rozie67 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik hoop dat het je lukt.
    Heb je ook een duifje gestuurd :)

eevee60 en Rozie67 vinden dit leuk.
  4. fairie

fairie Commandant van het forum

Het zit in de onderste tak aan de linkerkant van de boom op de open plek.

knoepertje en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. frankdecoole

frankdecoole Forumbeginner

Vervelend en saai event. Gebruik wel supermest, maar drops blijven uit. Heb net alles geoogst, geel en roze en heb 13 drops. Dit is toch echt waardeloos.

6. laatstepoging

laatstepoging Forumleerling

Het is inderdaad niet normaal, ben zojuist gestopt, hier ga ik niet hard voor werken en me dood ergeren, de volgende keer met net zo'n event weet ik wel dat ik niet mee doe.

7. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Ben ook diep teleurgesteld. Eventgewas was een makkie. Maar de drops zijn een ergenis. Ik sta speciaal vroeg op en ga laat naar bed om 3 keer lang eventgewas te oogsten. Na al dat harde werken moet ik nu nog 72 ziverfotopapier hebben. Om moedeloos van te worden.

8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik vraag me af op hoeveel akkers speel je ? en zijn ze alleen voor het event gewas of heb je nog wat laten staan ?

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Ik zet op 5 akkers eventgewas en heb alleen de bomen aan de randen laten staan.

10. btje1965

btje1965 Forumleerling

dit is idd heel erg , ik bel lvl 106 en haal altijd alle events maar dit is waardeloos , gooi er al mn supermest doorheen en ga t waarschijnlijk nog niet halen , dit is niet meer leuk BP ..

knoepertje, blackscorpion64 en Rozie67 vinden dit leuk.
  11. mariaschot

mariaschot Junior expert

Het blijkt dus op de meeste farms een droefenis met de d.i. We hebben een event gehad met katten, die katten voor de wolk kwamen random, een kat kwam maar niet bij 3/4 van alle farms, er zat een fout in die niet terug gedraaid kon worden, na afloop werd de wolk vrij gemaakt zodat je met een item uit de schuur je wolk weer compleet kon maken. Hier is duidelijk een fout gemaakt met de drop kansen, het lijkt nergens op, zelfs met veel super mest en met profijt akkers blijkt het een ramp te zijn. Ik verwacht dat straks het item weer te koop staat voor 75 tg, ik doe er niet aan mee. B.P. zal net als met de katten de wolk voor het laatste item vrij moeten maken, dan hebben we weer vertrouwen en plezier in het spel. Ik ben inmiddels wel gestopt, ga me niet verder ergeren, succes allemaal, gr. Maria

knoepertje, blackscorpion64 en Rozie67 vinden dit leuk.
  12. theav71

theav71 Levende forumlegende

In het begin van een event bereken je toch hoeveel di je gemiddeld per dag moet halen en als je merkt dat dat te kort is dan maak je toch zoveel mogelijk plek om di binnen te halen. Heb je de bekers wel op 30% en in de boom?

Nu heb ik makkelijk praten omdat ik veel howies heb en alleen de 1e dag supermest heb gebruikt om gewas op te kweken. Event is hier dan ook al klaar zonder di of een mandje te kopen :)

13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik ga het zoals het er nu uitziet ook redden. Heb net iets meer dan 600 drops. Een veld met gele bloemen levert bij mij gemiddeld 10-12 drops op, dus met 5 velden is dit 50-60 drops per oogst. Heel soms zit er een keer een veld tussen, die maar 5 oplevert. Ik heb de rune in de boom nog steeds niet op 30% staan, pas op 28% (heel hard dieren aan het sparen voor het laatste deel). Ik heb maar 1 toverboom. Gisteren speciaal 1x gele bloemen op comfort geoogst met supermest (heb maar 1 mammoetboom, dus niet zo heel veel supermest extra), maar dit speciaal gedaan, omdat ik donderdagochtend moet afronden, daarna geen tijd meer om op het spel te komen.
    Wat ik wel heb gedaan is alles, ook de bomen op de randen, er vanaf halen, zodat ik alleen eventgewassen erop heb staan (enige 2 uitzonderingen die wel blijven staan mammoetboom en menagerie).
    Ik weet echt niet wat iedereen die zo weinig drops uit zijn/haar velden doet anders heeft staan, maar met ijverig doorwerken is het voor mij dus ook wel haalbaar om in ieder geval de wolkenrij binnen te halen (top 3000 of 1000 kijk ik niet naar)

14. Leo.netten

Leo.netten Teller

Dus je gebruik grote velden waarschijnlijk ook zonder knechten en de bekers nog niet op 30% dan is het een moeilijk misschien wel niet haalbaar event wat zeker als moeilijk beschouwd mag worden. Ik speel met kwart veldjes en knechten vind ik het een saai event maar was goed te doen.

Als je level 106 bent zou je het echt moeten kunnen halen er zijn hier op het forum genoeg farmers die geen knechten hebben en geen echt geld aan dit spel uit geven en die zijn al klaar

Als je gelijk hebt zal BP er best iets aan gaan doen maar zoveel klagers zijn er nu ook weer niet zie vaak de zelfde namen voorbij komen en bij mijn buren zijn er met level 86 die het (net) gaan halen. Als je goede buren hebt dan krijg je toch zeker ook tussen de 10 en 20 drops per dag.

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik kan maar 7 drops per dag versturen, wil ik er 10 ontvangen zal ik toch ook zoiets moeten kunnen versturen.(over 20 praten we maar niet)
    Ben je soms premium?

knoepertje, catootje65 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. laatstepoging

Jawel bekers vol en de 2de ronde op 35% en 1 howie , ik had mijn berekening gemaakt, ik hoopte dat de d.i. kans opgevoerd zou worden, het gebeurd vaker dat het een paar dagen later beter word, erger, het werd minder soms.

17. laatstepoging

Nee, ik krijg ook maar ong. 10 cadeaus. Ik heb in het begin gelezen dat iemand iedere dag er 20 kreeg van buren/vrienden en 20 v.d. toverboom.

18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Regenboogkamer klaar en nu nog 50 voor de zilveren kamer, wat wel mooi is aan dit event is dat iedereen nog een kans heeft in de top 1000 zonder de idiote aantallen van vorig jaar.:D

Het is even wennen op deze manier een event te doen maar ik denk dat het lukt.:D

Heb inmiddels 3 hele akkers en 2 halve en ben begonnen met 5 hele akkers, het is dus te doen.
    Ik heb geen howies en maar 2 toverbomen die drops geven, wel de bekers vol.
    De eerste 2 rondes met sm gespeeld en verder niet.

Ik heb wel de hele dag de tijd dus kan rond mijn werkzaamheden plannen.;)

blackscorpion64 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. Leo.netten

Leo.netten Teller

Klopt ik ben premium daarom zei ik ook tussen de 10 en 20

20. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Ik ben level 104, bekers vol, alle velden 2 howie's, heb knechten en kwartvelden. Langste event-gewassen gaven vanmorgen:
    hfd.akker 6, ww 13, bos 13, baha 17, en regenwoud 14 DI. Dus hoe bedoel je 'goed te doen' o_O en nee, ik ben er dus ook nog niet, moet nog 44 zilverpapier maken.
    Ik reageer niet zo vaak en klagen is ook niet zo mijn ding, maar dit event is wel heel erg zuinig afgesteld.:cry:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.