Praatgroep Perfect plaatje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    zou mooi zijn maar dat moet ik dan wel eerst zeker weten. ze vragen nog al wat dus dan moet er wel wat tegenover staan. anders ga ik liever verder met opdrachten in de cooperatie zodat ik weer sterren verzamel.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Lijkt wel of de prijzen elk jaar minder worden, maar ik ga er weer voor :p dus alle zilverdauw is weer welkom xD
     
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Vraagje....
    Nu weet ik nog steeds niet of we van te voren ook nog DI krijgen,
    Klaartje kun jij mij hier uitsluitsel over geven ?
    Gr Tineke
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Margo ik doe gezellig met je mee we zien wel waar het schip strand,
    en misschien om het aantrekkelijker te maken doen ze nog wel wat extra bij die Regenboog magie, 10 SV bijvoorbeeld
     
  5. muts70

    muts70 Veteraan

    Dat denk ik niet Tineke, in de faq staat dat de drops uit de eventgewassen, burencadeaus en toverboom komen. Scheelt natuurlijk wel dat we nu niet alles naar bomen hoeven om te bouwen. Dat vind ik altijd zo'n klus zonder knechtjes.....:oops:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vond het geweldig toen ik in de OA zag dat er ook een troostprijs is voor de nummers 1001 tot 3000. Maar dat stelt echt niets voor. 10 supervoer met een WAC voor de 2e 1000 en voor de 3e 1000 kan zelfs de WAC er niet meer af.
    Was een stuk leuker geweest wanneer de 2e 1000 het pakket kregen zonder sieritem en de 3e 1000 1/5e van het pakket.
    drops komen alleen uit eventgewas, dus krijg je van te voren geen DI.

    Wanneer het om de wolkenrij gaat, is 300 DI al voldoende, dus dat is nog wel te doen. De knechtencoupons vind ik ook wel interessant, dus ik denk dat ik dan nog wel even doorga. De top1000 geloof ik niet zo in.
     
    blackscorpion64, rikmark en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Dan mis je het sieritem "Cyaantinten" en die krijg je bij de fase regenboog dus je hebt wel degelijk 900 DI nodig om de wolkenrij incl. sieritems te behalen.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat worden dus weer veel grijze rijen.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik ga altijd voor een volgende wolkenrij...:p die top 1000 kan ik echt nog niet aan tippen! :wuerg:
    Maar vind het wel jammer dat je eerst de wolkenrij moet behalen en dan nog het laatste sieritem hiervoor moet binnenslepen. Had dat toch liever andersom gezien... of lees ik het niet goed en kun je wel eerst het laatste sieritem proberen binnen te halen, voordat je voor de wolkenrij gaat?:music:
    Ik wens iedereen iig veel succes en plezier!:D
     
  10. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Misschien komen de dropjes wel heel erg hard uit de grond zo snel dat we ze niet eens oprapen kunnen xD:p
    We zien het morgen wel.

    Succes iedereen,
    Ik ga zeker niet voor een top 3000 notering absoluut niet de moeite waard voor wat je in moet leveren.8)
     
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik doe mee maar vind de prijzen eigenlijk ook mager . Een top 3000 notering zit er niet in dus daar beginnen we maar niet aan .
     
    blackscorpion64, rikmark en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je kunt de regenboogkamer eerst doen tot top3000 deel en daarna de zilveren kamer.
     
    blackscorpion64, Borkie, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    In de faq staat dat na de kleuren eerst de zilveren en daarna de regenboog open gaat.
     
  14. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Met je eens mikkie ik ga er ook voor en die 25% is lekker gaat het nog wat sneller allemaal.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik zit voorop met het event:D maar die top 1000 laat ik fijn gaan.
     
  16. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    vind het wel meevallen wat dat Regenboog magie item oplevert
    heb hem even doorgerekend en voor mijn farm zal het een stijging van 2 levels op zowel farma als baha op jaarbasis opleveren ,
    oftewel +/- 128205 ep en evenzoveel bep per dag
    (dus conclusie: wat je nu voor het item moet inleveren heb je over 2.4 jaar elke dag farm spelen pas weer terug verdient aan ep)
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hallo Allemaal
    Voor die onder jullie die wachten tot ik roep ja de tabel is klaar en de uitleg ook.
    Helaas ben ik nog niet in staat om deze te maken.:sleepy:
    Maar ik ga vooruit zullen we maar zeggen:inlove:
     
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ga alleen voor de wolkenrij, verder veel bd verdienen met de verkoop, heb van de week ruim 70 miljoen uitgegeven dus er kan weer iets bij.xD
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. tinus138

    tinus138 Teller

    We doen hier wel mee,maar zien wel waar de eindstreep ligt/ komt. Iedereen veel succes bij het event.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er allemaal weer erg leuk uit, maar mis wel verblijven om te winnen. :(

    Ik denk nog even na of ik dit keer wel mee gaan doen. 3 verschillende gewassen om te verbouwen vind ik persoonlijk een drama en de combinatie met werken en 900 di is wel erg veel hoor.

    Iedereen alvast heel veel succes met de top 1000. :music:Hier doet schaap helemaal niet aan mee. xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.