Praatgroep Perfect plaatje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

Met dit event krijg je de drops alleen uit event gewassen!

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Je krijgt ze uit eventgewassen, Toverbomen en burencadeau's.

3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ongeveer halverwege het event heb ik nu 448 drops:) . Ik heb dus een inhaalslag gemaakt en ben bij:) . Ik ga nog wel een poosje door met supermest gooien zodat het iets minder krap word:p . Als BP nog eens een event bedenkt waarbij de drops uit eventgewassen ,burencadeau,s en toverbomen komen -.-denk ik er wel drie keer over na voordat ik meedoe. Aan de andere kant vind ik het ook wel leuk om het eens een keertje wat spannender te hebben. Laten we zeggen een beginner met een overmaat aan supermest . Het dwingt je wel om buiten de gebaande paden te denken :D. Maar uiteindelijk komt het altijd weer neer op supermest of continu spelen

4. Naatjuh

Naatjuh Forumbeginner

Erg weinig DI hoor, ik oogst mn hele farm en heb 5 DI gekregen..........

Ik ben toch een ervaren speler met level 97, dus daar ligt t niet aan

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En je had wel overal eventgewas staan?
    Een enkele keer schijnt het echt zo slecht te gaan. Maar misschien heb je er over 2 minuten wel meer, is mij ook al eens gebeurd.

daisy17858, Rozie67 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. Naatjuh

Naatjuh Forumbeginner

Dan hoop ik dat er zo meer staan, t event duurt gelukkig nog ff, dus zal t wel halen

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dank je voor de tip. Waarom in de nacht de rozen? Die leveren toch niks op? Het liefst wil ik mijn SM hier niet voor gebruiken, denk dat ik vannacht maar eens comfortvelden met water ga proberen, dan ben ik niet al die tijd verloren die je kwijt bent als je het op grote akkers doet. Ik heb in de molen 25 zilverfotopapier klaar staan, dus ik moet er nog 75 maken en daar nog DI voor bij elkaar halen. Inmiddels heb ik alle eventgewassen bij elkaar, erg jammer dat je nu door moet om die DI nog te halen.
    Heb voor vandaag nog een KC van 12uur gebruikt, maar vind ik erg jammer om kc of knechten uit de questen te gebruiken als ik het niet nodig heb. Gezien we het dit keer niet nodig hebben van de kwartveldjes en WAC (gezien ik de eventgewassen al binnen heb) ga ik het op grote velden doen en daarvoor ga ik geen kc gebruiken.
    Die dozen heb ik er ook nog niet voldoende van en kopen op de markt doe ik niet, wil ze zelf bij elkaar maken. De ladders heb ik ook nog open staan. Ik heb wel KC op voorraad, dat is het niet, maar ga ze niet inzetten als het niet nodig is.

Dit weet ik, volg jou reactie ook niet helemaal. Ik vroeg namelijk of het handiger was om de roze of de gele op comfortvelden te zetten voor de nacht.
    Vermoed dat jij rozen hebt gelezen.

8. jennie79

jennie79 Forum freak

hier gaat het nog steeds voorspoedig. moet nog 75 zilver waarvan er nu 22 in de molen draaien.
    ik gebruik alleen de 1ste rondes sm en voor de rest nog niet gebruikt.
    moet wel zeggen dat ik elke dag erg veel burencadeaus krijg waarvoor ik ook zeer dankbaar ben.
    nog 315 drops te gaan.

9. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Hier weer 3 oogsten verder van 950 akkertjes gele calla met 59, 53 en 61 DI...
    De regenboogkamer heb ik inmiddels ook af en ben dus nu aan het sparen voor de zilveren kamer...nog 204 DI nodig.

daisy17858, rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Potverdorienogerisantoe.
    Heb ik het hele jaar lopen potten....(neeeee...echt niet op vakantie geweest) ,is de waarde van het te winnen sieritem aangepast waardoor het opeens wél zéér begerenswaardig wordt..... zitten de drops vast in de Betuwse klei :eek:o_O

daisy17858, rikmark, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik heb j net een dropje gestuurd buuf. zal morgen weer sturen. succes en zet hem op ! je kan t!!

daisy17858, blackscorpion64 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Coco praat niet over rozen maar over roze .Oftewel de magenta calla

daisy17858, blackscorpion64 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  13. mrkoen313

mrkoen313 Forumleerling

alles ingeleverd behalve het zilverpapier, maar de DI willen niet echt uit de grond komen, wie mijn een DI wil sturen is voor mij de held van de dag!;)

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

De magenta noem ik het meest rood, maar jij had het over de roze, ik ook, dus waarom jij nu over rozen begint? Die moet je dus in ieder geval niet zaaien zolang je de drops niet hebt.

_Jeanie_ en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Volgens mij is de hele top 3000 van de leg. xD Al mijn buren zijn zoekie en kan maar kijken tot de 956.

Ik heb nu nog aan di 200 nodig van de 600. Een paar rondjes met sm gedaan op comfort en je vliegt zo naar de 600. :)

16. Ellen1973

Ellen1973 Gevorderde

Gisteren zag ik nog mijn 150.000 punten en vandaag zijn ze weg :(

17. -Coco1968-

Dan denk ik dat de bonus van 150.000 nu pas telt wanneer je het regenboogdeel af hebt.

18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Op 956 staat een farmer met 1 punt. Kom je hoger dan opeens weer 150.000 en meer.

daisy17858, blackscorpion64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

Als je het regenboogdeel afhebt, kun je storten. Dat heb ik ook gedaan, ik heb het event ook nog niet af.
    Die speler heeft dus 1 punt gedoneerd.
    Zo gauw je zilver en regenboog afhebt, krijg je 150.000 zonder dat je verder hoeft te storten. Dat zijn de spelers die het event wel echt af hebben.

daisy17858, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. Streptocarpus

Streptocarpus Gelegenheidsauteur

Hier hetzelfde.......... ik ben ook op zoek naar helden.8)

Als dank komt een leuk kadootje retour (na het event ;) )

Laatste bewerkt: 21 November 2016
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.