Praatgroep Pauw is het volgende nieuwe fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ja idd Hofje...50.000 en een beetje :p
     
    snietje1, daisy17858, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh hier weer vergeten de stallen er op te zetten. De laatste tijd vergeet ik dit elke keer. Ze gaan er maar weer voor de nacht op. Ik hoop ook een axolotl te scoren. Tot nu toe nog niet aan komen kruipen/ lopen bij mij :(
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Whaaaa, kan een waaier op de markt verkopen voor maar liefst 1566,25 BD. :wuerg:
    Gaan we niet doen dus.
    Dan maar planken zoeken bij @sinkieboy . Die heeft er genoeg ;)
     
    sinkieboy, Daxter1966, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. rikmark

    rikmark Forum freak

    Buuf we hoeven niet naar opa, we gaan vannacht naar @sinkieboy en @HofvanDromen die hebben planken zat. xD
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als jullie nog spijkers nodig hebben? Schaap heeft er 88.299. Ze liggen in de schuur, rechts in bakkie. xD Zal de deur open laten. xD
    Hamers liggen erbij. Aub niet te veel herrie maken want schaap wil wel kunnen slapen vannacht. ;)

    Precies voor de klok van 10 uur 2x rond gelopen. :D Hele event uitgespeeld. Alle stekjes op het land gezet en 6 stallen. Kwam er nog 1 tegen in de schuur. :music:Waar die nog van is, geen idee.
     
  6. rikmark

    rikmark Forum freak

    Dank je buuf schaapje, komen we jou farm ook nog even leeg plunderen. xD Heb je nog waakhondjes rond lopen, anders moeten we nog een paar botten extra meenemen. :p
     
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dat word de tweede nacht op rij dat wij het hele land doorcrossen om te plunderen 8).
    Misschien kunnen we hier en daar ook nog wat pauwtjes meepikken , de prijzen zijn goed op de markt:p
     
    daisy17858, schaapje52, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Sinds hele hele hele lange tijd eindelijk weer eens wat leuks, uit de mysterystallen van dit event 2x axolotlverblijvenxD:inlove:xD

    Joepie ben heel tevreden ;)

    Iedereen veel succes en een goede uitkomst gewenst.
     
  9. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Ik ben zeer tevreden, de ronde 2x doorlopen.
     
    Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    BBB gemist vanwege bezigheden elders buiten de deur.....
    Zou er nog één komen in het weekeinde?
    Anders niet te doen. Heb zo'n 200 supervoer, dus ga helaas ronden 2 niet halen.
    Jammer....:cry:wilde graag de stallen voor kans op Axolotl......
    Ga in ieder geval wel voor de waaierfabriek als er nog een BBB komt!
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Uit de stallen en stekjes WEER niets bijzonders:sleepy:, ik mag wel een extra schuur bouwen om alles in opslag te krijgen de schuur die ik nu heb is al helemaal vol;)
     
    daisy17858, katbla, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik denk dat we nog een BB krijgen, want zaterdag krijgen we bij de dagelijkse cadeau's 2 roze gelei.
     
  13. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Dat zou fijn zijn. Ik wacht in ieder geval tot het weekeinde!
    Maar nu goed nieuws; uit de stekjes/stallen van de tempel 1 nieuw ding: Axolotlverblijf! Ik ben blij:D
    Nu is het niet zo erg dat ik de stallen niet ga halen!
     
  14. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    U wordt op uw wenken bediend, Babyboom van vrijdag 18.00 uur tot zondag 22.00 uur.
     
    daisy17858, m.kreuning, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. marliza1

    marliza1 Forum prof

    met 179 supervoer gaat het voor mij niks worden. ga denk ik maar pauwenverkoper worden dit keer.;)
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je ergens nog 10 supervoer vandaag weet te halen (molen? quest?) zou je de hele 1e ronde kunnen doen.
    Je moet dan 105 keer fokken, dat kost dus 210 supervoer, en je krijgt bij de prijzen al vrij snel 6 + 15 supervoer terug, dus totaal 189 supervoer nodig.

    Als je alleen level 1 zou inleveren met gewone pauwen, heb je al o.a. 24 uur knechten te pakken.
    Als je 55 keer zou fokken, heb je o.a. 5 raadselbomen en 21 supervoer als prijs te pakken.
     
  17. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Gisteren ook het event volledig gehaald:Den uit de stallen een 2de nijlpaard:inlove:
     
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik zet zo ook de stallen eens op kijken of er wat leuks uitkomt.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb de uitslag van de stekjes en stallen over ong. 1½ uur...ik hoop zooooo op een
    [​IMG] !!!
     
    daisy17858, Lievely, rikmark en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Oo_Oo die zou ik ook wel willen:inlove:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.