Praatgroep Pauw is het volgende nieuwe fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Taartbonnen ontgaan me ook.

    Wou alvast de fokstal vullen met pauwen:oops: dat is ook niet de eerste keerxD
    Gewoon nog even geduld.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Misschien ga ik wel bij opa op pauwenjacht . Als hij vannacht lekker ligt te slapen kom ik met een vrachtwagentje en heerlijk pauwenvoer bij zijn farmpje langs:p:D.

    195 keer fokken met vogels moet lukken ,ik heb supervoer genoeg .Helaas niet zoveel pauwen 780 stuks .Hopelijk een beetje succesvolle babyboom.
    Het sieritem vind ik niet zo geweldig , de andere prijzen daarentegen wel 8).
    Sterren en Gb heb je maar zelden genoeg ,leuke rode stallen enzovoort enzovoort er zit genoeg in:D
    Taartbonnen zijn van heel farmerama bakt . Misschien heeft Annelies te snel gelezen
     
    BoerAnnelies, rikmark, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Kijken naar de datum waarop het geplaatst is. Toen kreeg je taartbonnen voor dat event.
     
  4. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ik zie als beloning een waaierfabriek
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa gaat snel wat ganzenhokken naast de pauwen zetten.
    Ganzen zijn de beste waakdieren die er zijn.
    Dus ik kan gerust slapen vannacht.... hoop ik :p
    Dat idee had ik ook xD
     
    rikmark, daisy17858, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het ziet er weer heel mooi uit!
    Zouden we die pauwen pas om 14 uur morgenmiddag in de hotels kunnen stoppen?
    Dat gaat een hoop parfum kosten, heb niet zoveel geduld xD
     
    voesje, BoerAnnelies, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. klakje

    klakje Oudgediende

    Toch maar wachten met vullen. Probeerde de fokstallen al te vullen voor morgen middag, maar helaas toch geduldig blijven wachten. Dan de fokstallen morgen maar even versnellen ben ik morgenavond al weer klaar.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als ik de aankondiging goed lees kan dat pas om 14.00 .Gelukkig heb ik parfum genoeg
    Naast eersteklas pauwenvoer heb ik ook kwaliteitsganzenvoer op voorraad . Behalve waken zijn het ook enorme slok opppen dus slaap lekker opa :music:
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ben ook wel benieuwd welke pauw we in de boom der wijsheid kunnen krijgen en voor hoeveel sterretjes....
     
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Jokerpauw en ik dacht 60 of 70 sterren

    Faq gelezen en is 60 sterren , het fokpakket is 65 sterren
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank je wel.
    Waar vind je dat, ik heb er blijkbaar overheen gelezen.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Bij de OA . o_Ok bij de faq,s .
    In de aankondiging van het event is ook een link naar de pauw als fokdier
     
    daisy17858, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Gevonden, dank je wel.
    60 sterretjes voor de jokerpauw, en 65 sterretjes voor de fokrune, toch ook weer goed voor 10 extra supervoer :)
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Stallen zien er mooi uit maar wat dan jammer is is dat de waaierfabriek sneller klaar is dan de pauwental, dat had ik graag andersom gezien.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ga alleen voor de waaierfabriek, vind een sieritem dat mest geeft toch echt wel heel erg triest, gekleurde stallen komen vanzelf wel een keer langs en ga dan mooi verder met de pandafok voor kastelen in het zand.
     
  16. katbla

    katbla Forum freak

    ik vind het ook triest dat het siertem gewone mest geeft:wuerg:,wie zit daarop te wachten??? ....konden ze er tenminste geen supermest van maken??....
    ik zie wel tot hoe ver ik ga....de werkstal wil ik sowieso hebben.....
    succes met het fokken.....
     
    rikmark, daisy17858, maad en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De gekleurde (werk)stallen vind ik wel erg de moeite, dus dan de laatste fase ook maar voor de meeste ep op het sieritem. Denk ik. Kijken hoever ik kom met het fokken.
     
    BoerAnnelies, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Plus 1800 EP/TEP voor een 1x1 akkertje per 20 uur, echt niet verkeerd vind ik. Van mij had de mest zeker ook iets anders mogen zijn, maar ja.

    En dan onderweg ook nog even de 5 Cobaltstallen meepakken (waar o.a. de axolotl uit kan komen), ik ga weer voor alles :)

    Die 190.000 punten in het hoogste level is precies die jokerpauw, die we met sterretjes in de boom de wijsheid kunnen vrijspelen.

    Van mij mag het beginnen :D
     
    Laatste bewerkt: 7 Maart 2017
  19. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik twijfel of ik mee ga doen aan dit pauwen event. De enige prijs die ik de moeite waard vind is de cobaltstal (5 stuks) waaruit de axolotl kan komen. Dan vind ik bijna 400 SV (van de 480 die ik op dit moment bezit) wel erg veel. Verder geen enkele prijs die ik niet ook op een andere manier zou kunnen krijgen. De waaierfabriek kan ik ook later zelf bouwen als dit event is afgelopen. De 'Lhotse' stekjes geven geen enkele boom die ik niet al heb. Ik slaap er nog wel een nachtje over.:sleepy:
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het kost je 390 - 46 (die krijg je als prijsjes terug uit het event) supervoer. Dus 344 sv. Scheelt weer een klein beetje.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.