Praatgroep Pasen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Wat een leuk event. RL gaat natuurlijk gewoon door dus ook boodschappen doen. Nu net geoogst en 15 boeketten aangezet. Straks (is over 4.30 uur) lekker paaseieren met cadeautjes rapen. Wat ook heel fijn is, dat je ook de Baha molen kunt gebruiken om je boeketten te maken. Moesten ze er maar inhouden en veranderen naar supervoer na het event :music:

moontje68, .babouska. en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Dank je wel, in tussen weer een stekkie en een stal gekregen :)

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Kijk dat is precies wat we graag willen.

Ben ondertussen tot de 30 eitjes gekomen.
    Naast het geld, EP, TEP en de hokken die ik al eerder genoemd had, had ik nu twee keer knechten eruit. Althans alleen de maaidorser. Niet de rest.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik heb nog maar 7 boeketten kunnen maken. Heb vooral EP en TEP gekregen, 2x de maaidorser en 1x de raadselboom. Met die laatste ben ik echt heel erg blij; kreeg daar namelijk Johannesbrood uit en die had ik nog niet :D!!!

5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zit in de handel van de ep en tep. Ik heb nu gekregen aan ep 65.000 en tep 75.000, 3 sv, 1 sushimest, 1 bd en 1 maaidorser.

Nog geen wac, lentekrans, stekkie of stal gekregen. Ik hoop nog wel dat ik een stal krijg van de paashaas, zal ze effe knuffelen, misschien helpt dit. :wuerg: Nu eerst weer gewassen verzamelen samen met di. Kunnen de haasjes even uitrusten. xD

6. bearke89

bearke89 Actieve auteur

Inmiddels 30 eieren open kunnen maken
    Waaruit 9x 5000 TEP, 2x Lentekrans en 3x Tikibomen.
    Verder nog wat overige tep, bd en ep.

o_Ok mijn complimenten voor dit event.

DarkDevilDude en moontje68 vinden dit leuk.
  7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Hier 7x 5000 Bd, 6x 5000 Ep, 6x 5000 Bep, 3x 1 supervoer, 3x 10.000 Bep, 1 Wac, 1 Lentekrans, 1x 10.000 Bd, 1 suzi turbomest,
    1 mysterieuze stal en 1 stekje.

uit 32 eieren (1 ei waar ik uitslag niet meer van weet, was ep of bd)

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Vandaag in de ochtend geoogst met WAC en knechten op kwartveldjes. Ruim een uur geleden weer geoogst en daarom vanmorgen de molen aangezet. Omdat onze visite net is weg gegaan snel de haasjes voorzien van bloemen. Het volgende kreeg ik:
    5 x 5.000 TEG, 2 x 12uur maaidoorser, 6 x 5.000 EP, 4 x 5.000 BD, 4 x 10.000 TEG (op zich een mooie), 2 x tiki (ook erg mooi) en nog een WAC en lentekrans. Helaas geen SV of GB. Hopelijk komen deze mijn kant nog op :) En natuurlijk heb ik het eerste sieritem ook gekregen :)

Nu nog gewassen op voorraad en ook DI op voorraad. We gaan gewoon rustig verder en zien wel waar het schip strand.

Ik snap de nieuwe molen wel hoor. Misschien had ik mijn bericht wat duidelijker moeten beschrijven. Ik had nog voer aan staan, want nog maar 2uur moest. Dus als ik dan boeketten er achteraan zou zetten voor ook maar 2-3uur, dan zou mijn molen nog een halve nacht stil staan. Daarom heb ik er andere voer achter aan gezet, die vanmorgen om 9uur klaar was. Om 10uur kwam ik weer op het spel en toen heb ik de molen opnieuw aangezet.
    Soms zet ik de baha molen voor meer dan 40uur aan en dan wacht ik tot hij bijna klaar is om er wat nieuws achteraan te zetten. Als dit dan midden in de nacht uitkomt, dan zet ik er wat anders achteraan :)

Laatste bewerkt: 3 April 2015
  9. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Effe een rare vraag maar hoe weet ik nu hoeveel boeketten ik heb ingeleverd kan het volgens mij nergens vinden ???
    Hoogst irritant. !!!!! Dat groene lijntje in eventvakje zegt zo weinig.

grtz fam.farmer

10. wima3102

wima3102 Forumbewoner

In je event balk staat dat duidelijk vermeld bijv. 23/100, naast pasen 2015

11. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Wat een leuk event vooral de paaseitjes met een verrassing. Jammer dat er nu ook een Volle Maan komt. Normaal zet ik mij daar helemaal voor in nu ga ik toch twijfelen. Dus hier mijn vraag als ik de 100 boeketten ingeleverd heb is het dan nog mogelijk om door te gaan met de eitjes ? Of is het feest dan afgelopen ?
    Fijne Pasen en hopelijk iets meer zon !!!

12. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

ik vind dit echt een leuk event! gewoon boeketten maken en aan de paashaasjes geven en je krijgt een kadootje :)
    echt leuk bedacht dit en ook nog mooie grote beloningen en handig dat je kan zien hoever je bent met het event links boven

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan kun je door gaan met de eitjes. Dus slaap er nog een nachtje over. Ik ga wel mee doen. En net als anders met volle maan de 8-uurs volle maan gewassen zaaien, dan maar iets minder drops, maar drops en gewassen gaan beide goed.

14. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Dank je Coco voor je snelle antwoorden. Jij geeft toch iedereen raad veel respect voor jou.
    Jij ook veel geluk met de eitjes.
    gr lonnie ;)

lammetjes, catootje65 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  15. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Wat een ontzettend leuk event! Die eitjes openen is elke keer net of je een cadeautje mag openen met Sinterklaas of je verjaardag of zo :)
    Ik heb 25 boeketten ingeleverd en alles bij elkaar opgeteld heb ik :
    40.000 EP
    45.000 TEP
    30.000 BD
    2 Orion mysterieuze stal
    1 WAC
    4 SV.

Persoonlijk vind ik het een mooie score, van alles bijna wat. Ok, geen GB of stekje nog maar dit zijn nog maar de 1ste 25 boeketten dus ik ben dik tevreden:inlove:

Errim en moontje68 vinden dit leuk.
  16. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Hoe log jij dan in? Ik word steeds naar de inlogpagina van het spel gestuurd :(

17. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Effe een rare vraag maar hoe weet ik nu hoeveel boeketten ik heb ingeleverd kan het volgens mij nergens vinden ???
    Hoogst irritant. !!!!! Dat groene lijntje in eventvakje zegt zo weinig.

grtz fam.farmer​
    In je event balk staat dat duidelijk vermeld bijv. 23/100, naast pasen 2015
    Groetjes,
    User: wima3102
    ID: 12624171

Thx Wima heb dat helemaal niet gezien, overheen gekeken denk ik.
    Misschien wel paasblindheid xD;)

wima3102, hendrika73 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

leuk event maar ik ook helaas nog geen gouden bananen gezien wel heel veel bd tep en ep .

maar we zullen zien zit nu op de helft

19. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Volgens mij zit er alleen de maaidorser maar in. Maar dat vind ik ook niet zo erg ik oogst lever met een knecht, want zaaien en watergeven gaat met de hand ook goed vind ik.

Ik dacht dat mijn gewas klaar was, een misrekening dus want het moet nog 45 min. Ik heb ondertussen wel wat paashazen verblijd met een boeket en daarvoor wat eieren gekregen. 2x 10.000 BD, 2x 5.000 BD, 1x 5.000 EP, 1x 10.000 EP, 3x 5.000 TEP (lekker) en 1x 12.00 uur de maaidorser

20. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Voor diegen die het nog niet gemerkt hadden. De boeketten kunnen ook in de baharama molen gemaakt worden.
    Kan dus naast elkaar (dubbele snelheid), of je kunt in je gewone molen gewoon vuur/supermest draaien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.