Praatgroep Pasen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ine1960

ine1960 Actieve auteur

Kun je mij eventueel uitleggen, hoe ik die paashaasjes kan uitzetten?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Waarom zou je je tabblad sluiten? Ik open s'morgens via het spel het forum, en ik hoef alleen een keer opnieuw in te loggen wanneer ik langer dan een half uur niet op het forum ben geweest.
    Dat klinkt alsof je de nieuwe werking van de molen nog niet goed snapt. Je kunt die 8 boeketten aanzetten (in de Bahamarama molen zelfs) en dan op het plusje ernaast ander voer aanzetten. Op het moment dat je weer online bent kun je kijken of het plusje weer vrij is.
    Dat doe je links in je speelveld bij het balkje waar op staat hoeveel boeketten je hebt ingeleverd. Er staat een klein vakje met een vinkje aan de rechterkant van dat balkje.

3. ine1960

ine1960 Actieve auteur

Dank je wel, is dus eigenlijk heel simpel. Tenminste.... als je het weet

-Coco1968- vindt dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

o_Ok mijn eerste 10 boeketjes ingeleverd en kreeg het volgende: 2x 1 supervoer, 4x 5000 TEP, 2x 10.000 EP, 2x 5000 EP.
    De volgende 10 zitten weer in de molen.

Ik vind het super leuk bedacht zo met de paashaas en de eieren, complimenten hoor!

bjorke-annika en langeveentje vinden dit leuk.
  5. langeveentje

langeveentje Doorzetter

hier ook de eerste 10 ingeleverd kreeg ep s boerenduiten en een misteriestal benieuwd welke

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Heb er 20 ingeleverd. Voornamelijk EP en TEP en BD. Wel twee stallen die ik gisteren nog had neergezet want ik hoop erg op de kiwi. Helaas een vos en een duif. DI loopt wat achter maar dat was mijn eigen domme fout.

7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier ook 20 eieren ingeleverd, ep's, bd's en 60 uur de boerenxDdat is mooi meegenomen

8. yvon61

yvon61 Forum-analist

Leuk he al die kadootjes, heb zelfs al 2 bananen binnen, 1 stal, 2 bomen etc. Heel tevreden.

9. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik had uit de eerste 4 eieren 4 x 5000 bd

10. katbla

katbla Forum freak

daar zit je niet op te wachten....:wuerg:

hier vooral ep, tep , bd maar ook 2 stekjes en 48 uur maaidorser....leuk...:)

ik vind de paaslelie zo mooi, en de haasjes zijn schattig....leuk event........

schaapje52 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  11. schaapje52

Mijn 2e rondje is een rondje van de ep. 4x 5.000 ep tot nu toe. Ik heb een ep paashaas xDop mijn akker. Nu de 5 binnen van 5.000 ep.

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik had uit de laatste 3 5000 BD, EP en 2 supermest.
    Gisteravond had ik 12 uur de maaidorser, waar ik gisteravond het laatste mee geoogst heb, en vanmorgen alles.
    Nu toch maar een 3 uurs knechtencoupon ingezet.
    Ik hoop dat ik uit de boeketten die ik nu aanzet over 4 uur wel weer de maaidorser krijg.

13. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Hier ook het 10e ei gekregen.
    Pas laat gisteravond na mijn werk begonnen, maar gaat lekker.
    Ik heb al 1 sushimest, 25.000 TEP, 15.000 EP, 10.000 BD (bij elkaar opgeteld alles)....

Ik hoop op in de volgende 10 ook op iets bijzonders...

14. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb uit de volgende ...10.000 tep...1 lentekrans..mistery stal

BoerAnnelies, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Ik hoop dat je een mooie stal krijgt.

Ik heb de ep paashaas eens even goed toegesproken :wuerg: en kreeg 1x maaidorser 12 uur xD,2x sushi, 10.000 TEP en 5000 BD.

Laatste bewerkt: 3 April 2015
  16. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier na alle ep, tep, bd 1x knecht 12 u en 1x knecht 48 u.

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier weer 10 eieren in geleverd: 2 wac een stekje en een mistery stal en wat bd's:)

BoerAnnelies, katbla, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Zal duimen voor je dat je mooie stal en boom krijgt.

Mijn 8e maal 5.000 ep is binnen. :pIk ga voor 10 keer xD. Zo gaat het wat sneller naar lvl 91.xD

bjorke-annika en -mikmak- vinden dit leuk.
  19. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

wat zijn die bloemetjes mooi zeg. en wat een leuk event. ik vind dit heel leuk om te doen en zal het jammer vinden dat het voorbij is. die mooie paaslelies mag van mij wel blijven. vind dit event helemaal super

20. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Heel leuke opzet met die haasjes, eitjes en cadeautjes!! Ik heb ook de benodigde ep, tep en bd gekregen en ook al een mysterieuze stal en een wac. :)

bjorke-annika, schaapje52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.