Praatgroep Pasen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat zou fijn zijn. Als je dus eenmaal een boeket gemaakt hebt in de molen heb je op ieder tijdstip kans op 12 uur de maaidorser.
    Ik begrijp toch echt uit de FAQ dat als je een boeket gegeven hebt, je 3 mogelijkheden hebt om dat ei te openen.
    1 veld wisselen
    2 erop klikken
    3 bepaald aantal seconden wachten (25 uit mijn hoofd)
     
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Mmm na herlezen denk ik dat je gelijk hebt, maar waarom schrijven ze dan dat je hem uit kunt zetten in het infoscherm?
     
  3. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Het is begonnen de eerste 170 boekethouders al weer binnen en iedereen veel succes
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Je kan linksboven (vinkje onder de Paashaas uitvinken) er voor zorgen dat er geen Paashazen meer op je akker komen. Dit voor de mensen die niet aan event willen meedoen en de Paashazen dan vervelend vinden.
     
    eevee60, hendrika73 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier ook begonnen en al 99 DI binnen. Is geen slecht begin, vooral als je nagaat dat we er 100 per dag nodig hebben. Heb al wat stallen verwijderd en weer kippen en papagaaien neer gezet. Is goed voor de mest verkoop en om mijn dieren op te krikken :)
    Schateiland moet toch een keer gaan lukken :( al moet ik nog steeds bijna 200 luiaards en dat schiet echt niet op -.-

    De paashazen zijn erg klein en ik vind ze schattig :inlove:
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. maad

    maad Forum prof

    Moet je nu ook eieren zoeken ,of heb ik dat verkeerd begrepen.
    Er staat als je naar een ander veld gaat automatisch.

    Ik snap het niet
     
  7. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    ALs je op het haasje klikt kun je die een bosje bloemen geven en dan krijg je een ei als dank
     
    maad vindt dit leuk.
  8. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik doe wel aan dit event mee en wil dus de paashazen op mijn akker hebben.
    Maar ik vind wel, dat ze af en toe behoorlijk in de weg staan als je wil oogsten, zaaien, water geven enz. Als je dan per ongeluk op zo'n haas klikt, krijg je meteen bop-up van 'geef boeket'. bovendien is je snelmenu van zaaien of water geven meteen verdwenen. Erg irritant vind ik dat.
     
    maad vindt dit leuk.
  9. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Je kunt ze makkelijk even verwijderen door op het vinkje te klikken op het uitschuifmenu. en dan kun je het daarna even snel weer aanvinken.
    Leuke verandering weer. Fijn dat je de boeketten ook in de Bahamarama molen kan maken.

    Edit: zag net dat Toontje dat ook al had geschreven over het uitzetten van de paashazen. :oops:
    120 di's binnen.
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan ze ook tijdelijk uitzetten. Als je dan die bloemen wil geven zet je ze weer even aan.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  11. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    je hoeft geen eieren te zoeken. Zodra jij een paasboeket aan de paashaas geeft krijg je een ei te zien door daar op te klikken krijg je een kadootje.


    Hier ook begonnen . Heb de eerste 104 di binnen.
     
    maad vindt dit leuk.
  12. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Iedereen veel succes, ik heb ook de eerste di's binnen (153)
     
    .babouska. vindt dit leuk.
  13. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier ook begonnen,plantjes gezaaid en 119 di binnen. Iedereen veel succes.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  14. maad

    maad Forum prof

    Ohh dankjewel.
    Ik dacht dat ik iets gelezen had van als je naar ander land gaat ,dan automatisch.
    Maar zal wel door elkaar gooien.
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Lekker hoor, 197 DI binnen
    Veel plezier allemaal!
     
  16. kokkertje

    kokkertje Forum-commissaris

    Als ik het goed zie, kun je met de Baharama-molen ook paasboeketjes draaien. Dat scheelt weer :music:
     
    -matthias1952- en hendrika73 vinden dit leuk.
  17. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    :Dhet ziet er heel schattig uit en heb er meer zin in dan de vorige ,die heb ik ook met veel moeite gehaald ...
    over de mestprijs maar te zwijgen die staat hier op ruim 500, b d .. en mijn eigen mest van 3 dagen slaat hij er niet bij op ..
    het zal zo wel moeten?? dan kom je toch nooit boven de 300 ...
    maar met dit vrolijke paas idee moet het toch gezellig worden , en wat je wint ook weer verrassing .
    veel succes en plezier allemaal... konijntjes springen gezelliger dan mollen ....xD
     
  18. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Bedankt voor de tip. Ik dacht eigenlijk, dat je de paashazen via menu instellingen moest uitzetten. Dat vind ik zo'n gedoe (lees, daar ben ik eigenlijk te lui voor). Maar het vinkje uitzetten in het uitschuifmenuutje vind ik wel gemakkelijk. De paashaasjes verdwijnen dan in het niets. Wel een grappig gezicht trouwens.
     
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Supertip:)
     
  20. Jannies

    Jannies Forumleerling

    heel schattige haasjes, maar hier staan ze ook al `voorlopig` uit. Heb toch nog geen boeketjes om te leveren en die haasjes onderaan in beeld staan erg in weg bij het handmatig oogsten/zaaien.
    Fijn dus dat we die optie van aan/uitzetten haasjes zo makkelijk kunnen gebruiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.