Praatgroep Pasen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    De complimenten voor BP dit was een zeer geslaagd paasevent:)
     
    DarkDevilDude en moontje68 vinden dit leuk.
  2. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik had geen haasjes meer en ook niet meer het eventschermpje links in beeld. Maar goed, ondanks de 3 boeketten, die ik niet heb kunnen inleveren ben ik heel blij met de boeketten die ik wel heb kunnen inleveren, hoor! BP heeft ons verwend :)
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Mijn stallen zijn klaar. Een bever classic++ waar ik best blij mee ben, een rode varkensstal waar ik al 2 van heb die niet vaak op het land komen, een haan die dus volop voer vreet, maar die me wel helpt om de questen te doen, de 11de muizenstal zodat ik ook eindelijk een elftal heb en tot slot nog een gele broedplaats die ik nog niet had maar waar ik verder ook zeker niets mee ga doen.
     
  4. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    ik sluit me aan, vond het een fantastisch event! heb niet bijgehouden wat ik heb gekregen allemaal, veel maaidorser in ieder geval, geen gb maar wel veel tep, aantal stekjes waar niets bijzonders uitkwam en een flink aantal stallen waar ik zowel een kiwi als een wolf uit heb! heel blij mee. mag van mij vaker op deze manier, vond het heel leuk om dit te spelen!
    en ook nog heel veel verdiend met tulpjes en orchideeen, nog nooit zoveel bd gehad!!
     
  5. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Man, daar word je gewoon vrolijk van zoveel enthousiaste reacties :D
    kZie BP en de modjes al helemaal zitten, grijns van oor tot oor, high fives met elkaar. Een event waar niet bij gemopperd is, geen geklaag. Alleen maar vrolijke spelers. Zeker een reden om vaker zulk soort events te doen, al was het maar voor de bloeddruk van een ieder, we zijn allemaal ( spelers, mods, BP etc ) helemaal Zen ;);):p
     
    katbla, -Coco1968-, robbiefarmer en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. KennyMaradonna

    KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

    Ik heb nog wat champagne over van vorige week toen ik een gele broedplaats kreeg. Moet ik je die sturen? :)

    Verder prima event. 6 gouden bananen, aardig wat stekjes en stallen. En natuurlijk 5.000 EP hier en 5.000 BD daar. Niks mis mee. o_Ok perfekt dat we tot het einde boeketten konden blijven maken en inleveren.
    Als ik een punt moest geven voor dit event, dan werd het een 10.
     
    -Tits-, robbiefarmer, -Coco1968- en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    195 boeketten ingeleverd en geen 1 stal en ook geen bananen, wel 5 stekjes die moet ik nog planten. Ben benieuwd wat daar uit zal groeien.
    Heel leuk event, jammer dat ie afgelopen is. Ik laat me graag verrassen.
     
    robbiefarmer vindt dit leuk.
  8. ReneeMonty

    ReneeMonty Gelegenheidsauteur

    Leuk event heb de eerste twee sieritems gehaald en die staan op schateiland. Heb naast een heleboel TEP, BD en EP, 1 keer wac en 1 keer 12 uur knechten gekregen. En als klap op de vuurpijl twee mysterie stallen, eruit kwam een bijenkorf oranje en een mollenstal. Niet echt fantastisch dus maar kan slechter had alleen gehoopt op een kat dus volgende keer beter. Leukste prijzen zijn voor mij de twee sieritems die TEp geven. :D
     
    popje4 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  9. jo-russel

    jo-russel Forumleerling

    Event is zojuist nog leuker geworden uit mijn 11 gewonnen stallen oa een duif, een ooievaar,een kikker, een haan en eindelijk een kiwi en een wolf gekregen. Helemaal blij:D:D:D
     
  10. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    als je mij met het volgende ruilevent helpt herinneren, dan kun je van mij een kat krijgen, heb er 5 geloof ik, stuur maar een igm, nu of tegen het de tijd dat het ruilevent er is, dan komt dat wel goed
     
    Gozertje en robbiefarmer vinden dit leuk.
  11. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Wat een geweldig leuk event.:inlove: Ik heb tot het laatst eieren gespaard en ik heb nu net mijn 5 stallen en 5 bomen geplant. Morgen weet ik de uitslag. Ik hoop op een ooievaar of een kiwi, maar alleen al het verrassingseffect maakt dat ik nu al blij ben:D
     
    popje4 vindt dit leuk.
  12. ReneeMonty

    ReneeMonty Gelegenheidsauteur

    Wat lief!!! Hartstikke bedankt ga je een berichtje sturen!:D
     
    Gozertje en mamiagk vinden dit leuk.
  13. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Net voor het einde was ik nog 10 boeketten aan het draaien. Dacht dat je ze nog kon inleveren. Niet dus
    Al bij al een zeer geslaagd event. :)
    Mijn prijzenkast van 178 boeketten:

    34 x 5.000 TEP - 170.000
    14 x 10.000 TEP - 140.000 Samen: 310.000 TEP

    31 x 5.000 EP - 155.000
    10 x 10.000 EP - 100.00 Samen: 255.000 EP

    38 x 5.000 BD - 180.000
    10x 10.000 BD - 100.000 Samen: 280.000 BD

    8 SuperVoer
    5 Supermest
    2 Suzi turbomest
    7 Suzie Supermest

    1 XXL gereedschap
    4 WAC
    3 Lentekrans
    6 x 12 uur Maaidorser
    3 x 48 uur Maaidorser :music:

    Papegaaienveerboom en Johannesbroodmeel. (2 die ik niet bezat)
    Rodeorange Oranje, Angorascheerhok, Hanenstal, o_Oievaar, Geitenstal Oranje en Wasbeer.

    Ik ben een tevreden man ;)
     
    DarkDevilDude, BoerAnnelies, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Bij het inleveren van de laatste boeketten kreeg ik naast alle ep's, tep's en bd's nog 1 stal. Die stal kon ik net openen, en ja hoor, ik ben helemaal blij, want het is eindelijk een kiwi :inlove:
     
    farmermikkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    event in zijn geheel gehaald super leuk.... sluit me aan bij wat hierboven staat, erg leuk event....ook dat je de boeketjes door kon inleveren vond ik erg leuk.
    kort om TOP!!
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  16. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het event was zeer geslaagd. Uit mijn laatste stekje kwam een johannesbroogboom. Leuk die had ik nog niet.
    De wolkenrij geeft een behoorlijke hoeveelheid Tep ,ook altijd leuk.
     
    popje4, DarkDevilDude en BoerAnnelies vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.