Praatgroep Pasen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nou, die mest niet. Supermest, suzimest en turbomest. En je krijgt er ook geen lading van met het inleveren van 1 bouquet. Het gaat met een paar tegelijk.
     
  2. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ziet er super uit, ga er helemaal voor. Wat ik dan vooral erg leuk vind, zijn die verrassingen die uit de eieren komen.
    Heb er nu al zin in. Moet nog wel een aantal tulpen en orchideeën erbij kweken ;)
     
    amandeltje en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    tulpen en orchidee n op voorraad we gaan er voor niet zo veel thuis we zien wel hoe ver we komen iedereen veel succes
     
  4. Carlijn99

    Carlijn99 Forumkenner

    oei dit wordt een probleem, we gaan een weekendje weg, neem mijn laptopje wel mee maar kan daar toch niet de hele tijd aan zitten, dan kan ik beter thuis blijven hahaha ik zie wel waar het schip strand;)

    succes voor iedereen
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als eerste wil ik iedereen feliciteren met hun prijs van de puzzel. xD

    Dan bezit ik een mol :wuerg: op mijn erf die het hele zootje omploegt, prachtig, 1 april xD wat een gat graaft dat beest, hele akkers verdwijnen.

    Zo dan over tot de orde van het paas festijn. Helemaal leuk met de paashaas en de eieren. Heb weinig orchidee en tulp op voorraad, maar dat mag de pret wederom niet drukken. Morgenavond als ik thuis kom dan maar een start maken en zie wel waar ik uit ga komen.
    Ik zal die paashaas niet alleen een boeketje geven, maar ook zorgen dat die wel het ei achterlaat op mijn erf. Doe die dat niet dan heb ik altijd mijn wolven nog :music:

    Iedereen veel pret met het paasevent.
     
    muts70, Daxter1966, tinus138 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. bobje96

    bobje96 Forumleerling

    ik zie wel hoe ver ik kom, moet morgen en vrijdag tot 16.00 uur naar school, mijn huiswerk gaat voor, en het weekend met mijn ouders naar mijn oma en opa toe, daar zal ik heus wel 1 keer op de pc van mijn opa mogen maar ik ga het dus zeker niet halen, maar ik doe et voor de lol en zie waa het schip strandt.;)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  7. sjaanie

    sjaanie Forumleerling

    zouden er alleen rode tulpen of ook oranje tulpen ingeleverd kunnen worden ?
     
  8. Jannies

    Jannies Forumleerling

    Hier ook een super druk paasweekend, maar ziet er een erg leuk event uit, dus we gaan ervoor.
    Wie toch de tulpen en orchideetjes niet bij elkaar krijgt gekweekt kan er ook elke dag 100 stuks van kopen bij de groothandel. Op mijn markt zijn ze intussen al een stuk duurder.
     
  9. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Ik heb er ook reuze zin in. Ik hoop op een massa gouden bananen, raadselbomen en stallen... Laat ze maar komen!
     
    DarkDevilDude, #Stoffie78# en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. hetgekkeduo1603

    hetgekkeduo1603 Forumbeginner

    Ziet er weer leuk uit. Ik heb hier wel een vraagje bij : De boeketjes moeten aan de paashaas gegeven worden, die komt maximum 4 keer per akker volgens de FAQ, maar ik vind niet terug binnen welke termijn dat is? Moet je ieder uur inloggen om telkens 4 boeketjes te kunnen afgeven?
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er komen op alle akkers 4, dus kun je er 16 min of meer tegelijk inleveren, en de nieuwe haasjes komen redelijk snel.
     
  12. hetgekkeduo1603

    hetgekkeduo1603 Forumbeginner

    Super, bedankt Coco voor de reactie.
     
  13. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Hehe, we zien wel hoe het loopt... eenmaal bezig zie je meestal wel wat er verwacht wordt... Ziet er leuk uit.
     
  14. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Ik heb er al helemaal zin. Kom maar op met die paashazen!
    :D:p:inlove:
     
  15. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dit staat er in het groen geschreven.
    Informatie voor spelers:
    Tijdens het event zullen er Paashazen op je akkers verschijnen, tot een maximum van 4 per akker. Dit event verlangt van de spelers dat ze eventgewassen zaaien en oogsten en dropitems verzamelen om zodoende in de molen Paasboeketten te maken. Deze dienen dan aan de Paashaas gegeven te worden, waarna deze een Paasei achterlaat wat je bij het "oogsten" een cadeau geeft.
    Er is een progressie balk (linksboven in je scherm) die je naar eventuele eind beloningen voert.
    .
    o_Ogsten paasei:
    1. Handmatig
    2. Automatisch na circa 25 seconden
    3. Bij het wisselen van akker/veld
     
  16. zeij001

    zeij001 Junior expert





    Basis:

    • Actief van: 02-04-2015 14:00 uur - 08-04-2015 14:00 uur
    • Duur: 6 dagen
    • Speelbaar vanaf: lvl 2 Dit moet level 36 zijn
    • Moeilijkheidsgraad / niveau: Gemiddeld
    • Event dropitems komen op alle akkers (m.u.v. de siertuin en het schateiland).
    • Event gewas boekingen: elke speler krijgt aan het begin van het event 10 stuks van het eventsgewas. Iedere 5 uur worden deze indien een speler er minder dan 5 heeft weer aangevuld naar 5.
     
  17. hetgekkeduo1603

    hetgekkeduo1603 Forumbeginner

    Ja, dit had ik ook gelezen, maar er stond niet bij om de hoeveel tijd we die paashazen mogen verwachten.
     
  18. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ziet er weer leuk uit ...
     
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb er helemaal zin in.
    15000 eventgewassen en 600 drops in 6 dagen is een eitje:)
     
    schaapje52 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  20. orkbeest

    orkbeest Gelegenheidsauteur

    zodus als ik het goed lees 1 paasboeket maken duurt 20 min zo met je er 200 maken dan kom je uit op 67 uur bijna drie dagen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.