Praatgroep Pasen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

leuk paasevent maar na 98 boeketten te hebben ingeleverd nog
    steeds geen gouden banaan :cry:

( DIT IS GEEN KLACHT MAAR EEN VASTSTELLING
    PUUR OMDAT IK NOG WAT GB ,S NODIG HEB )

maar dat is dan ook het enige verder heel mooi event
    erg goed opgezet ;)

Laatste bewerkt: 6 April 2015
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb de bonenstaakrij gelijk geactiveerd, omdat ik vooral de TEP interessant vind.
    Vervolgens had ik wel de mogelijkheid om sieritems te oogsten. Bij alle sieritems die je oogst, dus de tijd opnieuw begint te lopen, gaat de 5% tijd vanaf. Dus de sieritems van 7 uur zijn na 6:38 klaar. Het rendierhuisje dat er een week over doet is ruim 8 uur eerder klaar.

BoerAnnelies, popje4, polkey en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. tinus138

tinus138 Teller

4. katbla

katbla Forum freak

ik heb inmiddels 132 boeketten ingeleverd, ook geen GB te verkennen....ze zijn echt schaars ..:music:...vind ik zelf niet zo erg....heb liever stallen en stekjes.. en daar heb ik van allebei een paar gehad....met stekjes wat meer geluk gehad dan met stallen....

van 132 ontvangen beloningen waren er 99 EP, TEP, of BD...

ik ga nog even door met boeketten maken, wel op laag pitje......vind het te leuk om te stoppen.....:p

5. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Gehaald, helemaal klaar.
    totaal binnen gehaald
    165.000 TEP
    150.000 EP
    190.000 BD
    8 Supervoer
    2 susie mest
    2 supermest
    1 xxl gereeedschapstas
    1 lente krans
    1 Mollenstal
    1 granaatappel xxl
    1 flamboyant
    1 pistache
    12h Maaidorser.

Al met al niet slecht.

Succes iedereen die nog moet of die nog ff doorgaan omdat het kan.

en Bigpoint bedankt, leuke opzet zo.

DarkDevilDude, popje4 en dutchboy vinden dit leuk.
  6. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Het is wel eens fijn voor de medewerkers van BP om zoveel positiefs over een event te lezen met
    bijna geen geklaag. o_Ok ik ben heel blij met alles wat ik behaald hebt, heel veel EP, BP en TEP en
    2 x 12 uur maaidorser, 5 sushimest, 2 supermest, flamboyant, granaatappel, johannesbroodboom en
    palmboom, 3 wasberen, 1 duif en 1 ooievaar. Deze dieren en bomen had ik al maar extra zijn altijd handig.
    o_Ok ik heb het event klaar en blijf op een laag pitje doorgaan voor de leuke prijzen.

Veel plezier iedereen nog en diegene die het nog moeten halen succes!

7. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Vanmorgen het event afgerond
    Na dat ik zaterdag echt leuke uitkomsten had was het gisteren wat minder.Vandaag had ik wel weer een m-stal en m stekje .:inlove:
    Ga nog even door met boeketten maken, maar wel op een lager pitje.:music:

8. moosje601

moosje601 Forumbeginner

ik moet nog 10 boeketten inleveren maar de paashazen zie ik niet meer op de akkers tevoorschijn komen en ik heb ze niet uitgezet hoe kan dat verder is dit een leuk evenement

dutchboy vindt dit leuk.
  9. haughthy9846

haughthy9846 Forumbewoner

ook klar op dit account buiten ep knechten niet zo veel bijzonders maar op andere farm uit 3 stallen 1kiwi en 1 ooievaar had ik nog niet dus zeer tevreden

BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  10. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Een roze konijn!!! Really weird.....

11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zojuist ook een mysterieuze stal ontvangen van de paashaas. De 7 stekjes heb ik bij de laatste oogst opgezet, die zijn rond 9 uur klaar.

DarkDevilDude, popje4 en dutchboy vinden dit leuk.
  12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik kreeg uit de extra eitjes een stek en een stal, nu klaar en kreeg een Guave xl :D en een ooievaar:D.
    Daarnaast al weer veel bd, ep en tep binnen gehaald.

Ik heb in het lijstje gekeken van de prijzen en ik heb er 2 nog niet van gekregen, dat is het supervoer waar je er 3 krijgt en de gb heb ik nog niet voorbij zien komen. Dus bijna alle prijzen ontvangen :music:

DarkDevilDude, tinus138, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier gistermorgen ook alle boeketten ingeleverd. Lekker door gegaan met maken. Heb ook 2 dingen nog niet gekregen namelijk de GB en de wac. Heel mooi event en voor herhaling vaatbaar.

dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook veel ep tep en bd gekregen. Maar ook 48 uur maaidorser, 5 tiki bomen en 5 orionstallen.Die gaan er vanavond op net als de stekjes. Was een mooi event om te doen. Oja ook een paar keer wac en lente boeketten

Laatste bewerkt: 6 April 2015
    dutchboy, beereekhoorn en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. miekekoning

miekekoning Veteraan

Is dit probleem inmiddels al verholpen?

Soms helpt het om de pagina te verversen of anders even opnieuw in en uit te loggen.
    Het duurt met het wisselen van een veld altijd wel even voordat de konijnen tevoorschijn komen dus even wachten kan ook helpen.

dutchboy vindt dit leuk.
  16. 032015

032015 Forumbeginner

Wel jammer dat je bij dit event helemaal niet mee kunt doen, als je nog niet in level 36 zit. De tulpen heb je dan nog niet.

dutchboy vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zaterdagavond ben ik gestopt met het maken van eventgewassen, want ik was er al. Daarom zondag de molen aangezet voor de laatste boeketten. Toen wij zondagavond terug waren heb ik de boeketten aan de haasjes gegeven. Ik kreeg veel punten, geld en 1 keer weer turbo mest. Zaterdag had ik 1 boom gekregen en dit was een sukade boom :inlove: Die had ik nog niet, dus daar was ik heel erg blij mee.

Ik had 2 boeketten gemaakt en direct ingeleverd, punten en een WAC :)
    Helaas heb ik van de 100 boeketten geen 1 stal gekregen, dit vind ik wel heel erg jammer :sleepy:

De boerderij gelukkig weer om gebouwd. De molen gaat straks weer aan en dan kan ik morgen nog wat boeketten inleveren haha. Hopelijk zit daar een stal met een zeer mooie uitkomst bij; de HAAN!

Laatste bewerkt: 7 April 2015
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  18. Errim

Errim Regelmatige auteur

Mijn uitslag na 100 eieren:
    - 5 supervoer
    - 4 suzi's turbomest
    - 4 suzi's supermest
    - 1 gereedschapskist XXL
    - 160.000 EP
    - 190.000 TEP
    - 145.000 BD
    - 4 tikiraadselbomen (johannesbrood :inlove:, maté XL :), granaatappelboom -.-, bananenboom XXL:D)
    - 2 WAC
    - 72u maaidorser

Geen gouden bananen en geen mysteriestallen helaas, maar ik ga ook nog even door met eieren rapen en hoop dat ik geluk heb.

Ik heb net nog 3 eieren geraapt. Naast 5000 BD en 5000 TEP ook een tikiraadselboom. Net opgezet; ik ben benieuwd wat eruit gaat komen! Ik hoop een tamarinde, die heb ik nog niet.
    Ik vond het ook een erg leuk event. Weinig stress en veel leuke cadeau's!!! Ik zou eerlijk gezegd niet willen dat we elk event zoveel zouden kunnen winnen; dan raak je eraan gewend en voelt het niet meer als zo'n groot cadeau, maar eens in de zoveel tijd... graag!!!;)

dutchboy, Farmer121965 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Ik ben al een stukje voorbij de 100 boeketten, en dat heeft me lekker wat bd's ep, en tep's opgeleverd. Bij de stekjes zat oa een tamarinde en daar was ik blij mee. Bij eerdere stallen zat oa een oranje ketelmakerij, maar als de klap op de vuurpijl kreeg ik net eindelijk een kiwi stal :inlove::music:

dutchboy, BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. ikky999

ikky999 Gelegenheidsauteur

Ik heb tot nu toe 168 uur aan Maaidorser gewonnen.
    Ik kan zelf WAC maken, en met de hand zaaien en water geven vind ik niet erg.
    Dus bij mij staat er veel WAC aan met PPP en blijft mijn boerderijtje zo lang mogelijk
    met kwart akkertjes vol staan. Ik kan zo makkelijk mijn gewassen allemaal flink opkrikken. :music:;)
    Verder ook hele mooie prijzen gewonnen en door de vele TEP's geleveld op de bahama .....
    Dus 5 GB gekregen :D xD

dutchboy, Farmer121965 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.