Praatgroep Pasen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik moet nog 7 boeketten maken tot de honderd. Natuurlijk ga ik voor meer! :D

Kan om 00:05 uur me paasgewas weer oogsten. Dan plurt ik er wel allemaal rozen op, want ik kom DI te kort.

owl., schaapje52 en moontje68 vinden dit leuk.
  2. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Leuk en origineel paasevent. Ik kan het hele event niet halen, wegens tijdgebrek. Maar wat ik aan ep's en tep's heb gekregen brengt me al dicht bij level 91. Toppie.
    Ik ben een tevreden boerinnetje. Bedankt BP.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. saartje1964

saartje1964 Forumleerling

Heb het paasevent af. Zo leuk die paashaasjes! Kan helaas geen boeketten meer maken alhoewel, wel 1 voor 1. Leuk event!

DarkDevilDude en moontje68 vinden dit leuk.
  4. |-|ans

|-|ans Forummeester

Het is op zich een heel leuk evenement, met iedere keer de verrassing wat er nu weer uit een ei rolt.. en in het geval van een raadselboom of mysterieus stekje nógmaals de verrassing wat dáár dan weer uit zal komen..

..echter..

..nog in de ban van het recente mollenmeppen om de gelanceerde akkers, stallen en bomen maar weer terug in het gareel te krijgen is het hier ietwat uit de hand gelopen.. en heb ik dus diverse paashazen met de houten hamer platgemept en hoe ik ook sla, er komt geen ei (meer) uit.. bovendien heb ik daarbij óók nog eens een molenwiek geraakt die is afgebroken waardoor de molen onvoorspelbaar zijn rondjes draait. De feestwieken in mijn schuur blijken niet te passen dus ik hoop maar genoeg boerdenduiten uit de eieren te krijgen om een vakman mijn molen na te kunnen laten kijken..

Errim, muts70, Sifaka en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. DarkDevilDude

Zo, ik heb er weer roosjes opstaan. Hoop op veel DI morgen, dan kan ik een hoop extra boeketten maken. Moet er nog 1 tot de honderd. Zit nu precies op 99 haha! :D

Welterusten en tot morgen harde werkers! Vrolijk Pasen! :D

6. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Vandaag had ik dus geen geluk, geen kiwi, wel op dit account een wolf :), stekjes was hier niet veel, maar op het andere account had ik een moringa xxl en een tamarinde, met beide ben ik heel blij :inlove:

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik heb het event klaar ga nog even door want het kan nog. maar wat een super leuk event zeg. meer van dit soort is altijd welkom.

moontje68 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Net precies het event afgerond en de opbrengst in totaal is :
    185000 ep
    145000 tep
    145000 bd
    3 orion myst
    1 wac
    8 SV
    5 supermest
    1 tiki raadselboom
    2x 12 uur maaidorser
    3 susi turbomest
    1 XXL kist

Heb nog een aantal boeketten in de molen zitten en ga vandaag gewoon nog door, alles wat ik nog kan maken is meegenomen en dan vanavond alles weer terug naar het oude want dan komt de werkweek er weer aan ;)
    Maar ben blij dat de bonenstaak binnen is!

boemer49, DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

o_Ok hier is het event klaar maar de boeketten worden nog gedraaid.
    Naast de EP, de TEP, de BD en de suzimest (2) Turbomest (2) Supervoer (1) en de maaidorser (12 en 48 uur) 6 stallen gehad (2 keer mol, 1 keer duif, 1 keer kat, 1 keer ooievaar, 1 vos) en 3 stekjes (1 pistache, 1 granaatappel, 1 advocadoXL)

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Uit mijn stal is een bever classic ++ gekomen xD.

De molen staat weer 13 boeketten te draaien. :music: Kijken of ik vandaag nog extra eitjes kan openen en dan heb ik morgenavond nog.

11. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Een flamboyant! Eindelijk!!!

12. owl.

owl. Levende forumlegende

Gisteravond het event afgerond xD

Heb 3 stallen gekregen: kat, wasbeer en struisvogel "oranje".
    En uit de 5 stekjes: avocado xl, paranoot, banaan xl, kumquat xl en flamboyant.
    Geen nieuwe bomen of stallen, helaas, maar dat mag de pret niet drukken.
    Daarnaast heel veel ep,bd en tep. Wac,maaidorser,sv en lentekrans.
    Ik vind het een superevent en ik draai nog even door ( nou ja, de molen dan :wuerg:)

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Event afgerond.
    0,0 stallen
    4 stekjes
    3 sv
    en heel veel bd, ep's en tep's
    Ga nog even door, misschien komt er nog een stal.
    Verder een erg leuk event.

14. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Hallo,

Super leuk event, goed haalbaar. Leuke kado´s. BD/EP/TEP/Stallen/bomen en bananen, alles zat erin. Een event op deze manier is zeker voor herhaling vatbaar.
    En het eventbalkje links bovenin, is super handig, want dan hoef je niet steeds naar het eventplein.
    Het balkje is ook voor herhaling vatbaar, wat ons betreft.
    Groetjes van 2 tevreden boerinnen

detje81, hendrika73, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

Ik vond het een superleuk event... ondanks het feit dat uit mijn eitjes vnl. EP /TEP en geld kwam. (Ik had slechts 3 mysterieuze stallen een paar keer supervoer, turbomest, 1 x wac en knecht). Maar goed. Heb het event nu af en kan nog even doorgaan dus hopelijk trek ik ook nog een keer een stekje ofzo.

Mijn complimenten aan het team/BP. Zo mogen er meer events komen hoor, echt leuk.

Gezellige Paasdagen allemaal!

PS. Ik ben het met wima3102 eens dat het menubalkje links bovenin heel handig is inderdaad!

moontje68, wima3102 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

ik ben wel benieuwd na of er iemand is geweest die gouden banaan hebben gekregen je leest er hast niets over

schaapje52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Ja, wij, tot nog toe 2x2

_Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. DarkDevilDude

Ik kreeg net 5 gouden bananen, maar dat kwam doordat ik 3x 5.000 TEP achter elkaar ontving en een level up ging. Haha! Nu 120 in Baharama! :D

Errim, Daxter1966, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier sluit ik me volledig bij aan. Door het balkje in het scherm kun je gelijk je vordering zien. Zeker voor herhaling vatbaar.;)

Daxter1966, DarkDevilDude en moontje68 vinden dit leuk.
  20. langeveentje

langeveentje Doorzetter

super voor herhaling vatbaar heel veel ep boerenduiten en2 stekjesplus 3stallen bever kat en een roze konijnenhok complimenten dank voor de organisatie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.