Praatgroep Paddenstoelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Net aan het kijken wat er al in de pot word gegooid om in de 1000 te komen . Ik kom nog niet eens toe om mijn event planten een uitgekiend plekje te geven ben nog flink aan het rekenen. hoe krijgen ze dat zo snel voor elkaar ???? Op nummer 1 staat al iemand die een waarde geeft van 303.000.000. Ik weet het nu zeker lonnie gaat lekker de wolkenrij binnen halen. En ik laat mijn schuurtje lekker vol staan . Op naar het eerst volgende recycle event als je daar je waar in gooit weet je zeker dat je iets terug krijkt
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik vind het een super idee. ;)
    Ik doe ook mee.
     
  3. lammetjes

    lammetjes Actieve auteur

    stuur maar een duifje met jullie wensen
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    BIj mij staan er nu al 9 spelers in. De hoogste bijna 312 miljoen.
    Daar is niet tegen op te gaan. We staan nog maar aan het begin
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De hoogste nu al 312. Mementori klinkt me nog bekend in de oren. Vorig jaar ook lang in de top10 gestaan.
    o_Ok gelijk de eerste dag zoveel ingeleverd dat er niets bijgestort hoefde te worden om in de top te blijven.
    Ik verwacht ook nog een aantal van de wereldwijde top10.
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK had hem al aangepast naar 312 miljoen. Zou goed kunnen dat hij er verleden jaar ingezeten heeft. Zullen zeker weer spelers zijn van verleden jaar die er aan mee doen.
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gaat wel heel snel die nu al veel gestort hebben. Ik ben heel benieuwd waar dit eindigt.

    Dus als schaap 500 miljoen xDstort blijf ik in de top 1000 staan. Een oproep aan alle farmers, gooi alle gewassen, fruit, dieren, fokdieren en humus over het hek bij schaap en ik lever het wel in. 8) De bulldozer staat klaar xD.

    Ik denk dat ik nog niet eens 10 miljoen bezit in de schuur. :wuerg:

    Ik ben benieuwd wie de eerste farmer van ons is die gaat leveren. :music:Ik houd het nauwlettend in de gaten. Ik vind dit toch zo super leuk :music:
     
    lonnie57, daisy17858, owl. en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Met die 500 miljoen ga je het ook niet redden. Er staat een nieuwe aan de kop met ruim 405 miljoen ingeleverd
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan wacht ik nog 10 jaar met mee doen. xD Effe door sparen. :music:
     
  10. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    als iedereen nu NIET meedoet met de top 1000 dan drop ik er 1x wat in en win dan wat misschien :p
    al sta ik op het einde hiermee op plek 999 vind ik het ook goed lol
     
    ienemienie, tesser78, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan neem ik plekkie 1000 wel. ;)

    Staat nu al op 680.014.976 >:( Dat haal ik nooit meer in met 10 miljoen in de schuur. xD
     
    Laatste bewerkt: 13 November 2015
    daisy17858 en BoswachterAtusia vinden dit leuk.
  12. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    nou bij mij staat er 1 met 1.095.294.976 :( en ik dacht nog wel met mijn 3,5 miljoen het te gaan halen:p
    ik steun degene wel die het wel gaan proberen. Als zij mij een duifje sturen krijgen ze elke dag een DI:music:

    Iedereen succes:)
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. duiveltje58

    duiveltje58 Gelegenheidsauteur

    Ik heb er eentje staan die heeft er al 1.095.294.976 ingeleverd.
    Blijf wel aan de zijlijn staan, zoveel heb ik zeker niet in mijn schuur staan
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat kunnen deze spelers door gelijk heel veel mandjes te kopen.
    De gegevens van deze boertjes hebben al een eerste check gehad en er is gegarandeerd geen sprake van fraude.

    Gelukkig spenderen niet alle spelers zoveel geld aan het spel en blijven er voor de top 1000 dus ook heel veel plaatsen over voor spelers die het hele jaar gespaard hebben om als het maar één keer zo'n plaats te verwerven.

    Coco heeft al een berekening/schatting gegeven van hoeveel je ongeveer moet kunnen storten uit de schuur om bij de laatste 50 te kunnen zijn.
    Op dit moment denk ik dat een goede schatting is, maar dan spreken we over de zenuwachtige plaatsen van 950 tot 1000.
    En we kunnen nog niet zien hoe dat zich verder ontwikkeld.
    De 100 eerste plaatsen zijn op dag 1 of 2 geen goede indicatie voor de deelname.
     
    -matthias1952-, -Coco1968-, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ik snap niet eens hoe dat kan :( je moet eerst je event af hebben , dan kan je toch pas gaan storten ...maar die zullen wel voorraad gekocht hebben vermoed ik ....;) nu ze doen maar ....xDxD ik neem dan plaats 10001 wel haha...;)
     
    daisy17858, schaapje52 en BoswachterAtusia vinden dit leuk.
  16. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Mensen die van mij een Di willen hebben sturen maar een duifje. Ik heb stapels humus dus ik wil graag helpen:)
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Bij mij ligt er ook humus te wachten op de strijders die er voor willen gaan
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. zuipeend

    zuipeend Forumleerling

    o_Ok dit jaar ga ik weer meedoen :) kijken of het weer lukt om de hoogste nederlander in de lijst te zijn :)
     
    boemer49, daisy17858, herma1234 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Humus gestuurd.
     
  20. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Als ik dit zo lees denk ik dat ik dit jaar maar over sla. Wat een aantallen nu al.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.