Praatgroep Paddenstoelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Kan het niet zo zijn dat Wandermans zich dan op de Nederlandse Framerama heeft aangemeld??
     
  2. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier staan er ook al 2 op daarom heb ik besloten niet mee te den heb het 2 keer gedaan val je op het laats af geef er geen geld aan uit meer
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En dat is precies de reden dat het overal tegelijk begint. Probeer jij maar eens op het Amerikaanse spel in te loggen. En voor Engeland en Amerika zijn aparte vlaggen. Daar op het forum staat ook altijd CET bij. Dat staat voor Centraal Europese Tijd.
    Voor de Engelsen is het event om 2 uur al begonnen, maar daar is het nu ook nog maar net 3 uur geweest.
    Als het zo gemakkelijk zou gaan zou iedereen aan het event beginnen wanneer die daar zin in had.
     
  4. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Vreemd, zeer vreemd. Vraag me ook af hoe je dat klaarspeelt. Er zal wel een logische verklaring voor zijn.
     
  5. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Hmmm ja .... ik begrijp hier helemaal niets van. Maar ja, da's dan ook weer niet de eerste keer. En zal niet de laatste keer zijn. Blijft vreemd spel, af en toe.
     
  6. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Oke dank je wel voor het antwoord
     
  7. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Bij deze, ik doe er wel aan mee, dus mochten er boertjes zijn die me willen helpen met DI, zijn dus welkom ;)
     
    Borkie, daisy17858, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Succes!
     
  9. .Jacqie.

    .Jacqie. Gelegenheidsauteur

    Boertjes die aan de top 1000 mee willen doen wil ik wel helpen met een dagelijkse DI!
    Stuur even een bericht naar mijn beide farms en ik doe mijn best.
    ehuuskes en .Jacqie.

    Margo-64, ik heb al humus naarje gestuurd!

    Succes allemaal!
     
  10. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ik had eigenlijk verwacht dat je, net als met andere koopproducten, elk pakket maar 1 keer kunt kopen. Dus ook een startpakket van een event. Dan nog ... daar bedank ik voor maar dat (als?) het kan, maakt het er dit spel niet leuker op. Of ik meedoe ... ik wacht rustig af, tijd genoeg.
     
  11. truus1949

    truus1949 Forum prof

    word al weer gek van het vast lopen hebben jullie daar ook nog veel last van nu het event weer begonnen is
     
  12. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Ik ben van plan om mee te doen met de top 1000, maar ik koop geen pakketten. Ik ben al 2 jaar aan het sparen, dus ik wil nu wel eens een gokje wagen, maar wacht toch af hoe het zich ontwikkelt. Dus als er iemand een DI wil sturen, zou ik er erg blij mee zijn.
     
    Borkie, daisy17858, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. erik19691

    erik19691 Actieve auteur

    wie heeft een logische verklaring dat iemand binnen anderhalf uur al in de top 1000 staat met 52 miljoen?????
    ik snap er niks van of je moet een echte geldboom in je tuin hebben staan
     
    Borkie, daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  14. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    succes Margo.
     
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    gelukkig zijn er die BP betalen.
     
  16. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Nee Truus, ik heb echt helemaal geen last.
     
  17. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Ja, die geldboom dus. Mandjes kopen tot je genoeg gewas hebt om het eerste deel van het event in te leveren (of 1 keer zaadjes uit de mandjes zaaien met alles erop en eraan). En dan gewoon uit je voorraad leveren.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kan helaas geen di meer sturen, het maximum is al bereikt voor vandaag.

    Di Humes is verstuurd.

    Iedereen veel speelplezier met het event en farmers die mee doen met de top 1000 heel veel succes!!
    Ik ben begonnen met de start van het event. xD 132 di Humus :p toch maar even melden, ook al kan ik er niets mee.xD

    Staan er nu al 5 in de top 1000.
     
    daisy17858 en leni1955 vinden dit leuk.
  19. neva1

    neva1 Forumkenner

    er is al iemand met 87miljoen in de top 1000 :wuerg::wuerg::wuerg::wuerg: dat kan toch niet???? hahahaaha nee hoor ik doe maar niet mee. jammer dat men de top 1000 niet gewoon doet met bv land ook. er zijn nog geen Nederlanders in de top 1000 dan zou je misschien nog in de verleiding gebracht kunnen worden maar..... pfffff denk dat ik net de 50 miljoen haal. maar voor diegene die meedoen... stuur maar een duifje en ik stuur je een di
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb de cadeau's voor vandaag al gestuurd.:oops:
    Voor de rest van het event hebben we eigenlijk niets aan de drop items.
    Daarom doe ik een oproep en een verzoek aan mijn buurtjes.
    Ik wil nl onze landgenootjes die wel meedoen aan de top 1000 helpen door ze dagelijks het
    drop item te sturen.xD
    Hopelijk vinden jullie dit net zo'n goed idee, want dat betekent dat jullie nl geen cadeau's meer krijgen
    tot na het event.
    Misschien vinden jullie dit net zo'n goed idee.;)
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.