Praatgroep Paddenstoelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    IK vind het prima zo :) ben de eerste dagen veel weg (sauna en werken :)) dus ga gewoon voor het eerste gedeelte. Voor die top 1000 vind ik het eigenlijk jammer dat er niet een ' kleine' top is waar je alleen die event dingen kan/mag inleveren dat dacht ik eerst namelijk :) toen had ik ook daar wel zin in. maar het event ziet er goed uit dus ik verheug me er op.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. -kamanda-

    -kamanda- Junior expert

    [ongeduldig] .....nog 2 hele uren wachten!
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel


    Gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt en een mooie begin met het event kunt maken.

    Over de rest wat jij schrijft ben ik het wel een beetje eens. Geen DI die we dit keer met zweten bij elkaar moeten krijgen en de event gewassen zijn prima te doen. Ik verveel mij soms op mijn boerderij, heb nog genoeg questen open staan maar dat zijn questen van de producten of die van de lange, lange gewassen. De producten kan ik niet sneller laten komen, dan mijn staken activeren en af en toe een ambacht eten (BD ga ik er niet insteken, komt vanzelf) en de lange gewassen zijn te lang om overdag en in de nacht te zetten. Dus overdag probeer ik mijn voorraden nu allemaal op 3.000 te krijgen, ook weer een uitdaging.

    Heb dan vanmorgen ook gewoon geoogst en begin rustig om 14.00uur zonder bijzonderheden om mijn event gewassen te vermenigvuldigen :)
     
    langeveentje vindt dit leuk.
  4. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ook ik ben van mening dat het deze keer totaal geen uitdaging is...wel heel jammer want het oogstfeest kijkt iedereen elk jaar naar uit...
     
    VosStiertje vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ga dit keer niet meedoen aan de top1000, mijn voorraden en BD saldo zijn daar veel te laag voor.
    Dus wordt het een makkie, jammer wel.
    Ik ga zelfs geen witte onschuld nemen bij de start, en ga op maar 2 akkers spelen. Wel met kwartakkertjes en WAC.
    Ik had me verheugd op een flinke uitdaging. Maar aan de andere kant is het heel leuk voor beginnende boertjes, dat ze een event een keer helemaal kunnen uitspelen.

    Mochten er enthousiaste boertjes onder level 40 zijn, die een WAC (wortel appelchutney, voor 2 extra gewas opbrengst per akkertje) kunnen gebruiken, en de moeite nemen om kwartakkertjes met eventgewas te gaan zaaien, mogen ze me een berichtje sturen.

    @Wendie: gefeliciteerd met je verjaardag.
     
    BoerAnnelies, daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  6. truus1949

    truus1949 Forum prof

    zo alles even op grote velden gezet met alle supermest erop
     
  7. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Hier ook alles op de grote velden, en of ik mee ga doen voor de top 1000, eerlijk gezegd, weet ik het nog niet, aan de voorraad ligt het niet, maar de prijzen, ok, de item is wel leuk, dus mss zien jullie mij wel verschijnen, DI zijn natuurlijk wel al welkom :p
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  8. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Alles staat te groeien. Heb nog eens alles goed doorgelezen en ik denk dat ik nadat de 1ste helft klaar is door ga met paddenstoelen zaaien en oogsten en kijk hoeveel stoofpotten ik kan maken. Dan kan ik op de laatste dag altijd nog kijken of ik mee doe met de top 1000, die zal dan al best wel een beeld geven.
    Als ik besluit niet mee te doen vang ik toch nog leuk 125 ep/bd voor elke stoofpot.
     
  9. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Er staat nu al iemand nr 1 met ingeleverd meer dan 21.000.000 wow, snap niet hoe dat zo snel kan:p
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wow, dat begrijp je toch niet? Zoveel mandjes gekocht dat zaaien helemaal niet nodig is. Over een minuut heb ik de eerste gewassen klaar.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    En het event is begonnen.
    Ik moet zeggen, ik ben wel reuze benieuwd of er veel Nederlandse boertjes en boerinnetjes meedoen
    met de top 1000. Komt er dit jaar ook weer een lijst waar we dit op kunnen zien?
    Als ik me niet vergis hadden we het vorig jaar een top reporter die verslag deed van de top 1000.;)
    Het was reuze spannend tot op het einde hoeveel Nederlandse farmers er in de top 1000 eindigden.:wuerg:
    Heel veel succes voor diegene die hieraan meedoen.
    Wij staan met z'n alle langs de kant te juichen en jullie aan te moedigen:D
    (ik mis nu een smiley met een vlaggetje)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Daarom vind ik het niet leuk om er aan mee te doen, mensen die er heel veel geld in steken winnen altijd, ik kan en wil daar niet tegenop, jammer vind ik het wel.:(
    Bij mij staat er al een met meer dan 52.000.000

    Mijn eerste gewassen zijn ook klaar en de 2e over 5 minuten.:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Er staan er nu 2 in
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat snap ik echt niet he! Hoeveel euro's zijn er wel niet ingestoken. Persoonlijk vind ik dat heel erg jammer van het geld en zo zie ik geen uitdaging meer in het spel.

    Over een half uur kan ik mijn 1ste oogst binnen halen, alleen dan ben ik druk met de kids, dus zal wel over 1,5uur worden haha. Hebben dit keer gelukkig tijd zat ;)
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  15. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Echt ongelofelijk dat er nu al mensen zijn die het eerste gedeelte klaar hebben.
    Wat wel leuk is dat je in de lijst ook alleen de Nederlands spelende boertjes kan selecteren.

    Ik ben net begonnen, maar het eerste gedeelte moet in ieder geval haalbaar zijn.
     
    -matthias1952-, daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is inderdaad leuk, had dat nog niet gezien. Vraag ik me even af hoe ze de Nederlands sprekende boertjes selecteren.
    Iedereen die op het Nederlandse forum bekend is?
    Met alle Nederlanders die roepen dat ze niet meedoen, kriebelt het heel erg om het toch te gaan proberen. Vanmorgen de markt op geweest en iets meer dan een miljoen verdiend. Maar met ongeveer 42 miljoen aan goederen in de schuur en 13 op de bank, denk ik niet dat het haalbaar is. Maar ik heb dus ondertussen ingezet op zo snel mogelijk deel 1 afronden. Over 20 minuten de lange gewassen klaar, de rest staat voor de 2e keer.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Als je selecteert op "alleen Nederlandse spelers" zie je dat die nog niks hebben geleverd. Het zijn dus buren uit andere landen en misschien speelt het tijdsverschil wel een rol mee dat daar al mensen klaar zijn.
     
    herma1234 vindt dit leuk.
  18. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Beetje gek. Als ik bij de top kijk is er al iemand die dik 52 miljoen heeft ingeleverd. Dat is best knap aangezien het event net anderhalf uur bezig is.
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, het event start overal tegelijk. Vraag Wandermans maar eens, die woont in China als ik het goed onthouden heb, die heeft wel eens aangegeven dat het lastig is dat voor hem een event bijna altijd in de nacht begint.
     
  20. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Maar het is toch niet zo dat er een onderlinge competitie tussen de "Nederlanders" is? Je moet toch met de hele wereld wedijveren? Zou zonde zijn als je je inzet kwijt bent en het niet genoeg oplevert... :oops:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.