Praatgroep Paddenstoelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende


    Misschien werken ze eerst de hele lijst af voor controle en passen dan de lijst aan.

    Dank voor de tip van de pinky voor de taart. Ga ik dus doen.
     
  2. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Volgens mij stond k tynka vanaf het begin al op nr 1.

    Misschien dat de controle eerst richt op valse stortingen, dus dat een deel van de storting niet geldig is maar een deel wel en dat daardoor er minder punten zijn?
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij valse stortingen wordt iemand helemaal uit de lijst gehaald. Daar zijn ze heel streng in.
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En begrijpen doe ik het dus niet. k.tynka zit bij mij op de markt, waardoor de naam me meer bijblijft, en die stond vrijwel vanaf het begin op de eerste plaats. Of die 5 miljard had gestort durf ik niet te zeggen. Vorig jaar wel, maar volgens mij was het dit jaar juist lager.
    Daaronder stonden volgens mij ook spelers op 2 en 3 miljard, die ben ik ook kwijt. Terwijl de onderste 2 nog steeds dezelfde zijn.
     
  5. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    ik dacht toch ook dat k.tynka de hele tijd eerst heeft gestaan en dat was met minder dan 5 miljard. Eerst lang met 3 miljard en dan tot boven de 4miljard.
    Daaronder stonden inderdaad enkele spelers met 2 en 3 miljard, die nu weg zijn uit de lijst en onderaan is er nog niks veranderd, dat zal waarschijnlijk pas veranderen als de hele lijst gecontroleerd is.
     
    Laatste bewerkt: 23 November 2015
  6. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Er is wel degelijk iets veranderd in de top 5 op een andere vraag hier op het forum die over de namen, heeft ron gezegd dat ze het al gecontroleerd hadden en dat het goed was. Dus zullen er misschien andere spelers ook gecontroleerd zijn en verwijderd zijn moet wel gebeurd zijn toen de top 1000 nog actief was. En de laatste is nog steeds dezelfde
     
  7. zuipeend

    zuipeend Forumleerling

    van mij mogen ze het item wel weer over het hek gooien hoor :)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nog een uurtje of 14 geduld. :)
     
  9. mmans

    mmans Forum-hertog

    Hoe gaat het hiermee verder? Kunnen we de einduitslag nog ergens terug vinden? Ben toch wel nieuwsgierig geworden :)
     
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Op het Duits Forum stond dat de top 1000 morgen in de loop van de middag de prijzen geboekt zou krijgen. Geen idee of dan de definitieve lijst ook nog eens word gepubliceerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.