Praatgroep Paasfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    yep
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, met water en mest ongeveer 4:20. Dat is 18:20, geen 18:40. En dan is de 2e oogst om 22:40.
    Die 6 veldjes zou ik in ieder geval wel mest op doen. Zeker als je vanavond 2x wilt oogsten.
    Ik ga het echt niet zo laat maken. Morgenvroeg gaat gewoon de wekker weer.
    Dit wordt voor mij dus gelijk het eerste etmaal dat ik geen 4 oogsten kan doen. Dus als ik verder geen oogst mis, kan ik woensdagochtend klaar zijn, met nog 1 oogst missen, is het woensdag lunchtijd.
    Ik kan er dus beter vanuit gaan dat ik dit event niet ga halen, en blij zijn met iedere prijs die ik binnen haal. Tenslotte geeft iedere gevulde paasmand die je inlevert kans op een leeuw of een slak. En de leeuw heb ik vorig event gemist.
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier lig ik om 22.40 ook al te slapen, misschien dat mijn blaas vind dat ik in de nacht wakker moet worden want anders mis ik ook een oogst dan al. Ga er niet de wekker voor zetten. Slaap liever in de nacht dan dat ik er uit moet, ben in de ochtend wel altijd vroeg wakker omdat ik normaal voor mijn dochter er om 7 uur uit moet dus dat is wel weer een voordeel :)
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik ga inderdaad er niet van uit dat we na 26 keer oogsten 450 di's hebben en vindt dat BP / GD met het paasweekend voor de boeg wel wat meer speling had mogen geven dit event, want het ''verplicht'' bijv. 4 of 5 keer per dag moeten oogsten om een event te halen bevalt me helemaal niet,
    en kijk ik wel hoever ik kom
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Uhm iets klopt hier niet hoor...ik heb namelijk de liefste man van de wereld!! xD

    Is het al 14:00 uur...heb wel trek in een paaseitje namelijk :p
     
    Borkie, rikmark, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Net alles gelezen van vandaag. En mij gaat die 4 keer oogsten erg makkelijk lukken, ben een ochtendmens en manlief een nachtbraker. o_Ok met Pasen een aantal verplichtingen, maar ik zet dan mijn alarm op mn telefoon en oogst dan even op puffin. Duurt maar een paar minuten.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Zo eerste keer ligt erop. Maar het duurt maar 4.05... Wie snapt het? Water en mest gegeven...
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Borkie, Reggaefeeks en bepsels vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De mestrune telt wel. Ron gaf aan dat de runes in de boom niet werken, dus dan is de mest 5% versnellen. Met rune 10%.
    Ik ben er blij mee, probeer ik om 10 over 10 nog wel te oogsten.
    Dat maakt 4x per dag oogsten ook nog net een keer gemakkelijker.
    Om 5 extra gewas te krijgen? Helemaal zo'n gek idee nog niet.
     
    Borkie, Reggaefeeks en bepsels vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Euh ...Als ik mag opmerken ...
    vind erg lastig en vervelend voor mij zelf dan sprekende ..dat er zoveel beweegt en beweging is op het paas veld ...ik wordt er snel duizelig van ..
    Heb zelf altijd alles "uit "en stil staan ...kan dat hier op dit veld ook ...??
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Dank je wel.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik heb het idee dat ik mijn man eens goed in de gaten moet houden, hij schijnt meerdere partners te hebben :(.
    Dit event wordt heel slecht voor mijn lijn: ik zag alle chocolade van de band rollen en kreeg onmiddellijk trek.
     
    LucieSchreurs, Borkie, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Mijn complimenten voor de uitvoering erg leuk gemaakt
     
    Borkie en boemer49 vinden dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    yep :p xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Jasper#

    Jasper# Doorzetter

    Ik had al 6 grote veldjes neergezet.... Dat het uiteindelijk "slechts" 04:05h duurt viel me ook op. Klein meevallertje....
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Wat een leuke animaties weer!
     
    Borkie en ienemienie vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Om te voorkomen dat ik dat zelfs maar ga denken, zeg ik dus ook nooit dat ik de liefste man heb, dan weet ook niemand dat.
     
    LucieSchreurs, CorinneB, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb al drie basisnesten xD
     
  19. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Het zou stoer zijn als je het tweede stuk land al ontgrendeld had...xDxD
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  20. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Wat een leuk event. En wat ziet het decor er weer top uit. Ik hoop dat de paaseieren ook in mijn schuurtje rollen.8)

    Succes allemaal.:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.