Praatgroep Paasfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    heb er nog 3 te geef ....stuur een duifje ...nog 10 minuten :music:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. joke1949

    joke1949 Forumleerling

    hier en op andere boerderij hetzelfde kleine prijsje maar geen dierenverblijven Wie weet misschien geluk met de mysterieuze stallen van andere event.....
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er wordt momenteel weer heel veel gedubbelpost. Wil iedereen eraan denken dat dat niet is toegestaan?
    Via 'bewerk' kan je nog wat aan je post toevoegen. Hartelijk dank voor de medewerking:)
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  4. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    Hartelijk dank aan iedereen die me geholpen heeft!
    ik dacht, ik koop de laatste met TG af, maar moet met mandje... heb dan op de valreep toch maar eentje gekocht, maar is wel veel duurder dan per DI 2 TG betalen :(
    vond het een leuk event
    had door verhuis wat te weinig tijd en heel jammer dat optie om DI met TG te kopen er deze keer niet was.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Mijn zus heeft het vanochtend vroeg wel zien staan dat je ze kon kopen voor TG en later in de ochtend toen ze er een paar wilde kopen stond dit er niet meer tussen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    nee de basisnestje kon je niet per stuk kopen en enkel de droprat
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kon wel eventkistjes kopen voor 4 TG per stuk, en daar zaten dan mogelijk ook DI in. Maar toen ik vanmorgen voor iemand keek bleek die mogelijkheid al weg. Waren wel handige kistjes trouwens, zonder die dingen had ik het nooit gered xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Er zat een limiet aan die kistjes... je kon er maximaal 30 van kopen:music: dus mss zat je aan je limiet?:wuerg:xD
    Hier is het :cry: met de pet op! Ik wilde in mijn pauze de laatste oogst binnen halen en de laatste twee paasnestjes maken... en toen liep alles anders op het werk en schoot mijn pauze er bij in:eek: Toen ik eindelijk tijd had, was het event voorbij...:(
    Ach ja, zo gaat het soms in het farmleven...:oops: teleurstelling ff afschudden en voorbereiden voor Ingrid:p kan ik mijn frustratie kwijtraken door te smijten;)
     
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb het van mijn zus gehoord. Misschien dat ze dan niet goed heeft gekeken. Dat weet ik niet. Ik was er niet bij en weet alleen wat ze mij heeft verteld. Sorry dan dat ik hier verkeerde informatie heb neergezet.
     
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wat lief van jou, anderen helpen i.p.v. voor jouw spel kiezen.
    indien nodig, noteer mij ID; ik ben altijd bereid iemand te helpen die ook anderen helpt.
     
    Borkie en missy-m85 vinden dit leuk.
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Helaas heeft opa het event niet gehaald.
    Dat is jaren geleden geloof ik.
    Leuk dat er veredeling inzat maar voor mij nutteloos.
    Zijn de gewassen sneller klaar maar kan toch niet oogsten op mijn werk.
    Volgende keer beter. :music:
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Het lag niet aan dat ik niet genoeg had, hoor... zou voldoende gewas en dropjes hebben voor de laatste twee paasnestjes. Maar ik had gewoon geen tijd om te oogsten:wuerg: Kon pas tegen 15.30 uur weer online:cry: Maar gelukkig is het maar een spelletjexD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.