Praatgroep Paasfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb effe zitten rekenen, pfff. Als ik vanavond nog 1x oogst en morgen 4x oogst, heb ik precies genoeg gewas en niet 1 over. :wuerg: Het zit hem dus in de drops/nestjes die ik krijg of ik het ga halen. xD

Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Je weet het wel elke keer weer spannend te maken zeg xD

Okee, morgen voor jou ook een nest!

Ik ga maar een lijstje maken denk ik, wie wat wil :music:

Borkie, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

Dan is het extra leuk. xD Ik vind het nog knap dat ik steeds zover kom. De eerste 2 dagen maar 1x per dag kunnen oogsten en de woensdagmoet ik werken en die valt ook af. In de tijd die ik dan over houd, kom ik steeds net tegen het eindje aan en dan is het halen of zakken. xD

Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik doe dit keer met je mee buuf, zit nu op 27/40, maar over paar minuten nog 1x oogsten en dan vanavond toch maar wat later naar bed xD
    Ik zal je morgen ook een dropje sturen, kunnen we elkaar misschien helpen ;)

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Goed buuf. Komt er morgen ook eentje jou kant op. Zal een lijstje neerleggen. Sanham, Mikmak, Daxter1966. Nog meer buurtjes die wat nodig hebben?

Borkie vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Of het jullie helpt weet ik niet :)
    Heb hier steeds een beetje om en om gedaan ...zo ongeveer 2x kwartveldjes ..kwam gemiddeld 21 DI uit ..dan een rondje op grote velden ..daar komt gemiddeld 11 /12 DI uit ..
    Zo liepen hier het gewas en DI ongeveer gelijk op ..en kon Hofje steeds paasnesten maken ..
    Nu nog 1 paasnest te gaan ..ondanks de weinige tijd toch ruim op tijd klaar ..:)
    Had wel in het begin wat van die 4 TG kistjes gekocht ..en 2 x veredeld ...wat die geweldige tijdsverkorting van 3 Minuten :wuerg: gaf..
    Had ik dat niet gedaan was ik al klaar geweest .:wuerg:

Succes allemaal :)

Borkie, -mikmak-, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. vinc05

vinc05 Forum freak

Bij de start wat TG kistjes gekocht.Geen veredelingen gemaakt .
    Op beide accounts het eievent klaar dus nu veredelen en voor de leuke prijsjes tot overmorgen.

Borkie vindt dit leuk.
  8. kakelot69

@Sanham ik heb je een duifje gestuurd. Hopelijk kun je hem nog vinden tussen dat gespam van Chris door xD

Borkie en Sanham vinden dit leuk.
  9. kakelot69

Ik werk maar 3 of 4 dagen in de week en bijna nooit in het weekend, dat scheelt. En tegenwoordig valt de eerste dag van het event eigenlijk altijd op mijn vrije dag, dat maakt het ook al wat gemakkelijker (dat ik dan op tijd aan het vermeerderen kan slaan en zo). En als ik heel vroeg op moet, zoals morgenochtend, zet ik knechten aan. Dan ben ik binnen vijf minuten klaar met oogsten en zaaien xD

Borkie vindt dit leuk.
  10. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier is de stand nu 36/40, vandaag al 3 perzik xxl gedraaid aan het rad nu 23 van die xxl boompjes en 7 gewone :sleepy:xD
    Ga morgen of overmorgen wel levelen naar level 100 :D ( en dat binnen 3 maanden van 99 naar 100 dankzij me wolkenrijen)

Borkie, LucieSchreurs, farmermikkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

event afgerond hier

Borkie, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

Hier de 30/40 gehaald. Nu op naar de laatste 10. xD Ik kreeg nu 15 di bij het oogsten van de 36 grote velden. Valt tegen, gisteren had ik er steeds 19. Nu maar hopen dat morgen de drops goed vallen. xD

Borkie, Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. Lieve

Lieve Halfgod

Had ook de indruk dat de drop minder zijn of anders meer ratjes gekregen

Borkie vindt dit leuk.
  14. jolanda13

jolanda13 Teller

volgens mij dropt die steeds minder kan elke keer maar 1 maken

Borkie vindt dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier event ook afgerond.....twijfelde even of ik het wel gehaald had dus nog maar even gecontroleerd....maar toch echt 40/40 xD

Borkie, -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

ook hier het event gehaald, zonder te veredelen wel een paar mandjes gekocht van 4 tg maar daar zat niets bijzonders in

Borkie vindt dit leuk.
  17. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier staat de stand op 26 /40:oops: . Ga de tip van de hofdame maar uitvoeren en op kwartakkers verder.
    Kom behoorlijk drops te kort maar heb de eerste dagen ook teveel gewerkt of te weinig geoogst -.-. het was een combo van die 28)

Borkie vindt dit leuk.
  18. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik had steeds 20 di's per keer. Vandaag 1x een stuk meer maar misschien had ik dat verkeerd onthouden. De oogst daarna rond 23.00 uur had ik 30 di's. Ik doe alles op kleine velden, want bij mij krijg ik dan altijd meer dan wanneer ik grote velden gebruik. Mijn stand nu is 33/40. Als het goed is heb ik het dan morgenavond compleet.

Borkie vindt dit leuk.
  19. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier is de stand nu 30/40 . Er kwamen iets meer drops uit de kwartakkers . Morgen gaat het blijken of het genoeg was.

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event ook afgerond, zonder te veredelen :)

Borkie, boermars, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.