Praatgroep Paasfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    geen idee,je kan zelfs eventmandjes kopen :eek:xD

    edit: zelfs je toverbomen geven de di's xD
     
    Laatste bewerkt: 31 Maart 2018
    Borkie, farmermikkie en owl. vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier ook de verkeersborden binnen.......xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    tja lastig, de eventtimer geeft bijv. 95 uur aan en zie zelfs een molenproduct xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Ik ben ook klaar, ook zonder veredeling, wel een paar kistjes gekocht van 4 TG, waar ik geluk bij had door extra gewas en betover-eing heb gekregen en echt om de 4 uur geoogst omdat ik toch altijd om de 4 uur wakker wordt om naar de toilet te gaan.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Lekker die insecten, ze vreten mijn bomen op xDxD

    Edit: ik snappum, hij is leuk hahaha
     
    Borkie, LucieSchreurs en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb even gekeken en je kan gewoon eventmandjes kopen en die zou je zonder problemen kunnen afrekenen :music:xD
     
    Borkie, blackscorpion64 en owl. vinden dit leuk.
  7. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Haha, ja betalen kan altijd :p;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Alles staat op zijn kop. Heerlijk irritant.
    Kan alleen niet zien of de bomen oogst klaar zijn.
    Gelukkig is alles weer terug te draaien anders werd opa gek.
    Even rechtsboven op de hamster klikken en dan de huidige bug uitzetten door op het insect naast het koopmandje te klikken.
    :p
     
    Laatste bewerkt: 1 April 2018
    Borkie en -doppie- vinden dit leuk.
  9. boterbloem

    boterbloem Gelegenheidsauteur

    is dit geen 1 april grap
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Volgens maak je hier een foutje...de veredeling verkort niet de tijd van het gewas maar hij verhoogt de effectiviteit van mest met 10%.
    10% van 10% is 1%...dus daardoor verkort hij het gewas met 11%.

    Inmiddels staat ik op 32/40...nog 8 te gaan en nog geen jackpot gekregen.
    Fijne paasdagen allemaal en niet ziek worden van de eitjes :p
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Tuurlijk wel. Ik vroeg me al af wat ze dit jaar zouden verzinnen.
    En er is in die 7 jaar dat ik speel nog nooit een event om 12.00 uur 's nachts begonnen (muv kalenders) en events worden altijd netjes aangekondigd.
    Daarbij hebben ze ieder jaar een 1 april grap.
     
    Laatste bewerkt: 1 April 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  12. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    Maakt het voor de DI wat uit of je op hele of halve velden speelt?
    Het wordt tijd dat BP de droprate opgeschroeft. Ga het anders echt niet halen. Zit nu op 20/40
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ziet er wel echt uit ik ga voor de lol eens kijken wat er gebeurd als ik eventgewas inzet ook al is het een 1 april grap.
    Tot nu toe lijkt het te werken. Kan 1 aprileventgewas zaaien en in de molen vliegenmepper maken we gaan het zien.xD
    Grappig gedaan zeg :D Hou jullie op de hoogte !
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ja, maar in de molen maak je vliegenmeppers en de beren vragen om zuurstokken. Hoe kom je daar dan aan? En waar moet je de vliegenmeppers dan inleveren?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk dat de grap is dat er niets aangekondigd is. Ik heb daadwerkelijk een prijs ontvangen. En ik vind een grap wel erg ver gaan wanneer je er echt geld in kunt stoppen. Als het event 24 uur zou duren, zou ik eerder geloven dat het een grap was.
    Ik vind dit zo trouwens best een grap, ongeacht of het echt is of niet. De ongein met de insecten, die ook als je ze uitzet overal af blijven komen. Midden in de nacht beginnen, nergens een aankondiging.
    Met de vliegenmeppers kun je de insecten wegjagen. Wanneer je de eerste zuurstok hebt ingeleverd krijg je insecten op het veld.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    de insecten sla je met je vliegenmepper en dan gaat je balk omhoog volgens mij.
    burencadeau droprat komt gewoon aan. zou een stunt zijn als dit echt zou zijn xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik had al insecten voordat ik de zuurstok inleverde. Maar blijft mijn vraag, hoe kom je aan zuurstokken? In de molen maak je vliegenmeppers en waar lever je dan die vliegenmeppers in?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. henny

    henny Actieve auteur

    Ik had een feestje gisteravond, volgens mij had ik me heel netjes gedragen, maar nu ik mijn farm zie............ben ik geloof ik een beetje teut.......:D
     
    Borkie, herma1234, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Volgens mij is dit gewoon echt. Voor een grap gaat het veel te ver om daadwerkelijk mandjes te kunnen kopen.
    Je geeft je eerste zuurstok aan de beer, daarna verdwijnt de beer en krijg je insecten die je kunt wegmeppen met een vliegenmepper.

    Ik heb dus gezaaid en zie wel hoever ik kom. Geen supermest want over 5 minuten ga ik naar de kerk. Het is pasen. Met de lunch familie, dus vanavond vermoedelijk pas weer op het spel.
    Fijne paasdagen iedereen. En een leuke start van 1 april. Maak er allemaal wat van.
     
    Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  20. Tera

    Tera Forumleerling

    Het eventklokje aanklikken dan kan je inleveren
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.