Praatgroep Paasevent De ei factor

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 11 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Hoe heb je mij rijker gemaakt? Heb je veel gewas moeten kopen?
     
  2. boerinjudy

    boerinjudy Forumleerling

    Kan iemand mij vertellen hoe ik ook aan een leuk aantal ( +/- 225) kan komen. Ik had er nu 185. De laatste tijd lukken de quests niet door een tekort aan drops.:(
     
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat ligt aan een aantal dingen...

    Hoe hoog is je level ? ....dan de middag/avond voor het event je hoogste gewas op liefst kwartveldjes zetten..
    Of al eerder als je weet dat er event komt...hoog ep gewas op comfortvelden zetten..
    of zoveel mogelijk bomen van 20 uur...niet de xl of xxl versie..
    Hoe hoog heb je , je bekers ...staan die ook al in de boom...levende legende...zo niet ..kan het helpen je bekers steeds mee te verhuizen
    naar het te oogsten veld...dan wel even f5 doen en dan pas oogsten...
    En verder heeft het ook te maken met een beetje geluk....en of je buurtjes je ook DI sturen..

    Veel succes ..:)
     
  4. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier einde dag 1 320 drop items.
    Drops vlogen inderdaad om mijn oren, hopelijk blijft dat zo.xD
     
  5. timmner60

    timmner60 Forumleerling

    Hier hetzelfde probleem. Hoog level (108), bekers in de boom, 's nachts lange gewassen op kwartveldjes en toch al een paar keer de quests niet helemaal af kunnen maken.
     
  6. miepje40

    miepje40 Forum-overlever

    433 DI
    Gaat lekker zo xD
     
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Zou je lange gewassen van te voren op gewone velden zetten en niet op kwartveldjes. Hier met level 97, bekers volledig en lange gewassen op normale velden nu 317 di
     
  8. lootsiewoosie

    lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

    soweee log net voor de eerste keer in vandaag,haal me stallen en gewassen(anjers en honingmeloenen)eraf en een record van 271 paashangers gekregen.Als dat elke dag zo gaat dan gaan we die 2200 di echt wel halen-hoop ik-
     
    daisy17858, Katinka1700 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik had een veld met 60 drops , dat red ik met gewone velden niet want ik kan er maar maximaal 44 grote velden kwijt.
    Eerlijk gezegd begrijp ik jou 317 dan ook niet , of heb je net voor het eerst gekeken?
     
    daisy17858, Katinka1700 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik ga naar bed met 375 drops. En heb nu 3 velden met 1x1 vakjes vol met eventgewas. Twijfelde of ik rozen vannacht moest zetten of eventgewas. Heb toch voor eventgewas gekozen, anders schiet dat niet op.
     
    daisy17858, Katinka1700 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Zo de eerste dag zit erop de eerste zes levels geleverd. Nog 19 drops over, 800 eventgewas. Rozen op de de 3 velden van de farm, en om 23:00 nog 2 velden op baha oogsten voor drops. Gaat goed.

    Iedereen veel succes. ;)
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen en kreeg 241 paashangers. De hele boerderij is versierd. xD Nu zien dat ik wat gewassen krijg die op comfort kunnen vanavond.

    Iedereen veel plezier en succes! :music:
     
    daisy17858, Katinka1700, tooske58 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. rikmark

    rikmark Forum freak

    Opa...ik heb die hongerige waakganzen van je graan gegeven met een slaapmiddeltje erdoor :pen vervolgens een paar paashangers uit de schuur gestolen.....xDxD
     
    schaapje52, daisy17858, Reggaefeeks en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik sluit af met 459 DI en 2370 lupines...voor de nacht heb ik veredelde anjers gezaaid.
    Morgen weer vrolijk verder...slaap lekker allemaal...!!
     
    schaapje52, daisy17858, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Chips was jij me net voor:( Ik dacht al die Opa maakt er ook zo maar wat van. xD
     
    schaapje52, daisy17858, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Kom op eevee gaan we samen moeten er nog genoeg liggen;)
     
    schaapje52, daisy17858, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. rikmark

    rikmark Forum freak

    Je mag er wel een paar hebben hoor buuf.
    Ik sluit af met 437 DI :D voor de nacht rozen erop en bahama Habanero gezaaid.
     
  18. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dank jullie wel. Het was weer heerlijk :inlove:
    Je hoort mij niet klagen hoor ;)
    Volgens mij niets
    OMG, was jij weer bezig buurvrouw.
    En @miekje9, @eevee60 en @-mikmak- ook. Dat riekt weer naar een complotje :D
    Daarom dus maar 439 paashangers in de schuur momenteel. :p
    Nee hoor, opa mag niet klagen. Bijna 1/5 deel binnen in 8 uur tijd. :music:
     
    schaapje52, daisy17858, Reggaefeeks en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nu 319 aan paashangers. Kan straks nog 4 veldjes oogsten. Gaat wel goed hier
     
    schaapje52, daisy17858, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ga ik ook mee. :D
    Nu pas net thuis vandaag, dus voor het eerst kunnen oogsten. Stallen, bomen, rozenbottels en op het eiland honingmeloenen hebben me 223 drops opgeleverd. Heb er voor de nacht meteen nog maar weer rozen opgezet, dan ga ik morgenochtend aan de eventgewassen beginnen met supermest en wac om zo snel mogelijk genoeg te hebben om naar kleine velden om te bouwen.:music:
     
    schaapje52, daisy17858, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.