Praatgroep - Paasevent 2020

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    hier nu 916 muntjes,, kijken of ik het haal,, de ene x drops te weinig en nu gewas,, maar we hebben nog 2 dagen
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Joepie, ik heb de rij vol xD

    En wat is het een leuke rij :inlove:

    Er staat nu een EP-ei te pronken op mijn boerderijtje.
     
    Daxter1966, -mikmak-, boermars en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. -werkezel-

    -werkezel- Forumleerling

    Waar kan ik vinden als het ei klaar is
    als het op mijn veld staat zie niets
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Na 1 uur kan je hem oogsten

    [​IMG]
     
  5. boermars

    boermars Forum-hertog

    Veel eitjes geschilderd aan deze kant, en de rij is binnen, en het eerste stekje staat op springen!
    Leuk event BP!
     
    Daxter1966, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier de wolkenrij en 1 sieritem......en weer door.....:p
     
    Susannamaria en boermars vinden dit leuk.
  7. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Zit op 750 muntjes, denk niet dat ik het ga halen.
    Was iets te mooi weer dit weekend, heerlijk genoten in de achtertuin.
    Morgen weer aan het werk.
     
    boermars vindt dit leuk.
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nog 40 punten dan heb ik de wolkenrij binnen. o_Ok ik moet morgen weer aan het werk. Ik heb helaas geen achtertuin waar ik in kon zitten,. Dat mis ik toch wel met het mooie weer
     
    Daxter1966, -mikmak- en gelderblom vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik had vanavond de muntjes bij elkaar en de rij met items genomen . Heb wel wat drops erbij gemaakt maar dat was meer omdat ik ook die gewassen nodig had.
    Morgen nog even door voor de seizoenpunten :music:. Ik heb nu een bd ei op mijn veld en die is leuk om te zien:inlove:.
    Schaap gas geven , van dat ei ga jij zo blij worden en dat om de 72 uur :p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb de wolkenrij binnen. Nu proberen een extra item te bemachtigen. Kan zo nog 1x oogsten. Morgen een paar keer. En dan woensdagmorgen de laatste keer. Hoop dat het genoeg is
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je wel. Ik heb inmiddels van mijn muntjes de rij gehaald en 2 items. Dankzij een lieve boer heb ik een toezegging voor het laatste missende item. Dus mocht jij een extra item halen of iemand anders. Ik ben voorzien :).

    Ga natuurlijk proberen zelf dat laatste item nog te halen, zodat ie evt. naar een ander kan. Maar met de komende 2 dagen 'gewoon' werken voor de boeg en thuis les geven schiet het spel er behoorlijk bij in deze tijd.

    Deze dagen heerlijk met knechten gespeeld, genoten van het mooie weer in onze tuin, van de kinderen en van het super leuk mini spelletje in dit event.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou sneller kan ik niet hoor. :) Zit nu op 837 muntjes, kom er 3 te kort om wolk met 2 items te kunnen halen. Dan nog 1 item van 320 muntjes. xD Ben bang dat ik dat niet ga redden vandaag.

    Maar we gaan weer vrolijk verder.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga het niet redden om nog een item bij elkaar te spelen, want vandaag en morgen werk ik de hele dag.

    Maar voor 323 muntjes moet je nog zes keer oogsten, op kwartjes met wac (ervan uitgaande dat je iedere keer een minigame speelt waarmee je zes extra muntjes verdient). Heb je niet nog per ongeluk ergens een bergje supermest liggen?
     
    -Pillow_, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo nog 3 muntjes voor laatste extra item en dan 3 blije boertjes of boerinnetjes natuurlijk :inlove:
     
    Paddington28b en -mikmak- vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nog 2752 gewas op voorraad. Zit nu te wachten op de Naaldroos en hoop dat daar een hele berg uit gaat komen. Heb ook nog een veld met eventgewas staan. We gaan er voor tot het laatste moment weer. xD

    Update: Heb de wolk met 2 items gekocht.xD Nu nog 1 item de eivaren schilder heb ik nodig.

    Helaas uit 1 veld Naaldroos, maar 1 kaartje kunnen maken.
    Nu 16 muntjes van de 320. :)
     
    Laatste bewerkt: 14 April 2020
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Als ik het ei heb geoogst voor de eerste keer moet ik dan nog wat anders doen?? of is het 5 x oogsten en verder niets doen.
     
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb nu 86 muntjes over:) . Waarschijnlijk ga ik het wel redden om een extra item te nemen .Dat is ongeveer 10 x spelen .Voor alle zekerheid neem ik de eivaren schilder ;). De eitjes uit de wolkenrij zijn erg leuk zonde als je die zou moeten missen;)
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    5 keer oogsten en verder niks
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  19. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Oke dank je wel,:)
     
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb een supermest-ei gekregen dat volgens de faq 5 x 4 supermest geeft
    maar bij het ei staat 10 x supermest. ik zal er bij het oogsten eens goed op letten wat ik echt krijg.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.