Praatgroep - Paasevent 2020

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik loop er weer achter aan. xD Hier net alles op kwartveldjes gezet. Dacht laat ik eens even aan die wiekjes draaien (heel zuinig geweest met bonnetjes) en ja hoor Bingo oogstbonus 100% voor 24 uur. :music:Krijg nu 7 uit een kwartje. Straks vlieg ik over dat speelbord heen. 8)xD

    Iedereen veel speelplezier en succes. :music:
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier nu 400 muntjes binnen dus het gaat voorspoedig:).EN ik heb 12 trivia muntjes die gaan niet zo snel:cry:
     
    tooske58, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je gaat goed buuf. Toppie hoor. :)

    Vraagje. Ik had 3 kaartjes om te spelen. Hoe loop je een rondje op het bord. Ik kom maar niet aan de overkant op het bord zal ik maar zeggen. Ik heb steeds hetzelfde bord en steeds begin ik bij de start zal ik maar zeggen. Dit schaap snapt er geen barst van en ben niet geschikt als Paashaas. xD
     
    Daxter1966 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. maad

    maad Forum prof

    Haha had ik ook.
    Al 3 keer de chocolade gedaan, snapte er ook niks van.

    Ik ben er achter je moet op zo een haas klikken, dan komt er een ander bord.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Top. Dank je wel. xD:music:
     
    jolanda13 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je kunt na 2 spellen kiezen welke haas je wilt. Aan de zijkant heb je 4 kaartjes met sprongen .Je klikt op de bovenste en dan worden de stappen die je kunt nemen gehighlight en zo hups je over het bord .
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Begin het nu te snappen. Had zomaar een myst stal te pakken. Je moet goed kijken hoe je wil lopen om je prijsje te halen. xD Zal vast nog fout lopen. :wuerg:xD
     
    -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik vind het erg leuk dit spel :D, maar snap er niet teveel van:oops:o_O . Wel hoe je moet lopen ,maar niet wat strategisch beter is .Zal dus wel veel muntjes mislopen8).Had gisteren ook aan de wiekjes gedraaid en een beetje met SM gesmeten vandaar dat ik al zover ben8). Ik mag de komende dagen veel werken dus wel handig om nu een voorsprongetje te nemen;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wat ik heel lastig vind is dat je zeg maar aan het eind iets graag wilt halen en dan loop je verkeerd en kom je niet bij je prijsje uit. Dus ergens gaat er bij mij iets nog niet helemaal goed.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je kunt het uitzoeken waar je precies terecht komt :). Maar dat kan betekenen dat je een ander prijsje niet krijgt:oops: . Gelukkig is het geen ganzenbord met een put , anders zaten wij daar gezellig 3 beurten lang of zo:oops:xD
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou ik denk het hele event. :oops:xD Maar ik vind het wel erg leuk om te doen. :music: Tis een leuk event. :)
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik zou zelf in ieder geval op elk speelbord de mini game spelen voor de stermunten anders moet je meer gewas kweken. De trivia muntjes zijn niet zo belangrijk dus je zou ipv dat op het speelbord ook wat anders kunnen kiezen. Hier met heel veel supermest en suzimest lopen strooien en had ook nog een inkomstenbonus voor 100% op het gewas dus hier is de wolkenrij al binnen :)
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gaat hier eigenlijk best wel goed. Sla dat schilderen over en neem de andere minigame. Daar scoor ik meer muntjes mee. Dat schilderen is leuk, maar ben gewoon steeds te laat. Sta nu op 194 muntjes. Voor mij niet slecht.xD
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier ook beetje extra met supermest aan het strooien en een oogstbonus
    nu wolkenrij en 2 sieritems binnen
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik kan dit event vergeten zie ik al. Veel aan het werk, tot nu toe 3 trivia punten en 19 stermunten.Ik zie dat er 1160 sterren nodig zijn voor de wolkenrij en minimaal 25 triviapunten voor de andere prijzen. Zonder knechten, dus grote akkers niet haalbaar.
    Succes voor de andere spelers!
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je kan ook halve nemen ipv groot. Doe ik ook vaak en ga dan voor de leuke prijzen. Zitten stekjes en stallen in. Ik heb al een stal en stekjes gescoord.
     
    Daxter1966 en ansimon vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zo speel ik op mijn andere boerderij ook , en dan haal ik ook mooie
    prijzen binnen.
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. john-j

    john-j Forum-hertog

    weet iemand hoeveel gewassen en di je nodig hebt om de wolkenrij + items te hebben?
    mvg john-j
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Denk het niet is net van hoe je de spelletjes speelt.
     
  20. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Als je enkel voor de stermunten op het einde van het spelletje gaat, heb je 78 spelkaarten nodig. Dat worden dan 34.710 wildcards en 3.042 paaseieren. Maar het is beter om onderweg voor de mini-games te gaan, daar kan je ook nog extra stermunten scoren. Heb ik net pas gesnopen, dus ik weet niet of ik de sieritems nog ga halen, maar ik doe wel verder.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.