Praatgroep - Paasevent 2020

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

    boermars Forum-hertog

    netjes hoor!
    ik 427 ook 2 howies en 3 mammoetbomen en zooitje riet en wat werkstallen en gewone stallen, valt mee hoor
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    490 drops van drie velden (jawel) hortensia's. Zoveel heb ik er nog nooit gehad xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. boerleentje

    boerleentje Forumleerling

    Ik wist dat ook niet.. Kan een mod dat aub bevestigen? Ik kies ook altijd riet boven hortensias, omdat riet meer EP geeft.. Daarom was het voorheen ook altijd beter om rozen te kweken, die geven in betrekkelijk korte tijd ook veel ep's.. Ik heb nooit mee gekregen dat het anders is
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ik krijg geen twee kleuren op het paasei geschilderd..hoe moest dat ook weer? Bijv rode met gele stippen
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Beide aan klikken en dan op het ei plaatsen
     
  6. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    oja dankjewel Venus261256
     
  7. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning


    Dank je, die brief krijg ik inderdaad niet.
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben dan wel geen mod, maar mijn inmiddels jarenlange ervaring is toch echt dat de droprate afhankelijk is van de duur van een gewas en niet van de ep.

    Als je de keuze hebt tussen riet en hortensia's zal het trouwens niet zo erg veel uitmaken qua DI, en dan kan het inderdaad handiger zijn om voor riet te kiezen.
     
  9. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    waar kan ik dat bewuste eieren stekkie vinden ,??????weet de naam niet meer precies b v d ...gr leonie
     
  10. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dat krijg je uit de wolkenrij die je kan winnen met huidig paasevent. Je krijgt eerst een verrassingsstekje en daaruit komt na 1 uur een verasssingsei met lading. Zie FAQ voor Pluizige staart Ei-stravaganza (Paasevent 2020) ;)
     
  11. Lieve

    Lieve Halfgod

    De eieren schilder zoals voorbeeld lukt hier niet
    je krijgt geen gele bollen op rode of blauwe achtergrond en nu komt er telkens een ei terug als ik naar het spel ga
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Je vraagt hetzelfde in twee verschillende draadjes , kijk even in de andere daar
    staat het.
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo 4 keer een kaartspel gespeeld en 90 stermunten :music:

    @Lieve filmpje in de faq of zelfde filmpje in de tip op de fansite
     
  14. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    dank je wel hoor ,ik ben al uur aan het zoeken,niet goed begrepen .....
    groetjes leonie ....:sleepy:
     
  15. Soniaatje

    Soniaatje Forumbeginner

    Ik heb mijn verrassingsstekjes geoogst maar komen alleen bomen uit en niet die dingen uit het lijstje van de FAQ . Iemand hier een verklaring voor ..
     
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Jawel.
    De verrassingsstekjes van dit event komen uitsluitend uit de wolkenrij, dus die kun je nog niet in bezit hebben.
    Wat je op je veld hebt geplaatst zijn stekjes uit het 1-april-event.
    Dat zijn oude mysterieuze stekjes en je kon er dit uit krijgen:

    verrassingsstekje-schetser.png

    Een aanvraag om de naam van de stekjes uit de wolkenrij aan te passen loopt nog en zal wel enige tijd duren voor die is afgehandeld.
     
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je wel iedereen, wou het even vlug doen en dan in paniek omdat het niet lukte Sorry
     
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Wat een leuke minigame :). Begrijp er bar weinig van maar wel al 178 stermuntjes binnen8)xD. Heb een oogstbonus en die vermoedelijk wel nodig want heb het best druk met de paas o_O
     
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all
    Waar vind je dat ei dan ?:oops:

    Gr Tineke
     
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik krijg mijn ei niet geschilderd........:oops:...hij veranderd steeds
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.